September 2020 ❤

Ohh Lalana moet je nog aan de babykamer beginnen? Snap wel dat je je man aan zijn hoofd zeurt haha, het is zooo fijn als het af is! 

Balen dat je minder moet gaan werken maar als je fysiek niet rustiger aan kunt doen en je lichaam aangeeft dat het teveel is zegt alles dat het beter is! 

Ook voor jou Kimmoe! Weet dat het balen is als je lichaam je terugroept maar het is tijdelijk, als je nu naar je lichaam luistert blijft het dat als het goed is ook! 

Ik heb vandaag weer zo ontzettend verl opgeruimd haha! Vuilniszakken vol kleren en spullen die weg mogen. En... Eindelijk de eerste babywasjes gedraaid! ? Kon niet meer wachten en nu voel ik me nog goed, wie weet wordt dat over een paar weken minder en moet ik alles nog doen. En ach fris blijft het heus wel, kleren liggen straks ook wel langer dan 9 weken in de kast ? Desnoods was ik het tzt nog een keer haha. Zo leuk al die minikleertjes aan de waslijn ? En ook zo gek dat het zo normaal voelt. 

Lalana, ohhh dat snap ik heel goed haha! Wanneer is de verbouwing klaar naar verwachting en hoever ben je dan? Hier zet mn vent steeds ons droogrek in de babykamer, wat nu nog prima kan, maar ik word daar heel a-relaxt van 'dat kan toch straks ook niet meer!' echt, die hormonen. En dan straks nog 9 maanden af... arme vent. 
En inderdaad meiden, probeer inderdaad echt naar je lichaam te luisteren. Ik heb makkelijk praten want ik ben nog wel 'aan het werk' maar het is zo rustig dat ik amper wat te doen heb, bovendien is het zittend werk. Ik heb wel nog een paar shoots staan, maar ik neem nu ook geen nieuwe meer aan. Die voel ik namelijk ook meteen in mijn rug en benen 's nachts. 

Rozenmeisje, wat lekker: aan de opruim haha! Wij zijn afgelopen november verhuisd en toen ben ik redelijk rigoreus te werk gegaan.. alles wat we niet gebruikten gewoon weggegooid. Heerlijk! We hebben nu dus relatief weinig troepjes omdat ik die vibe aardig heb doorgezet. Zijn we er klaar mee? Weg ermee! Haha, heerlijk opgeruimd gevoel geeft dat. 

Gaan jullie trouwens nog iets van een zwangerschapsshoot doen? Of misschien een beeldje van jezelf laten maken met zwangere buik? 

Hahaha Bo-belle begrijp je gevoel met dat wasrek helemaal. Hier ligt er gereedschap op de babykamer (vensterbank en gordijnen moesten nog) kan daar eigenlijk ook echt niet tegen ?
Wij doen niks van zwangerschapsshoot, doe vervolgens niks met zulke foto's dus dan is het niet aan mij besteed. Laatst wel gewoon zo wat mooie fotos gemaakt samen toen we er toch al leuk op stonden, dus heb wel iets waar ik met buik op sta ?
Hier ook zittend (thuis)werk. Dat zorgt er wel echt voor dat ik het beter volhoud hoor! In de zorg was me echt niet meer gelukt zo, ben al bekaf als ik naar boven loop, echt geen conditie meer! Maar ben af aan het tellen, ben echt toe aan vakantie en daarna lekker verlof! 

Rozenmeisje Wat leuk dat je al wat wasjes hebt gedaan! Kan me helemaal voorstellen dat je niet meer kon wachten. Zelf ga ik er volgende week ook gewoon mee beginnen (heb dan toch bijna 2 weken vakantie). En desnoods was ik het in m'n verlof weer ?
Bo-Belle Hahaha ik begrijp je gevoel! Ik gebruik de babykamer nu als kantoor vanwege het thuiswerken. Tegenover de commode staat nu dus mijn bureau + bureaustoel en laptop ?. En 1 van onze katten klimt vaak vanuit onze achtertuin via via op het balkon van de babykamer en verwacht dan van mij dat ik haar via de balkondeur naar binnen laat. Zo niet, dan wordt er luidkeels geprotesteerd. Ik ben nu dus bang dat ze straks ook keihard voor de balkondeur staat te miauwen als de baby straks ligt te slapen ?
Een fotoshoot oid gaan wij niet doen. Volgende week gaan we een paar dagen weg en dan gaan we zelf nog wel wat foto's maken. Daarnaast maakt mijn vriend elke week een buikfoto van mij. 

Wat lastig dames die minder moeten werken of zelfs stoppen! Maar wat niet gaat, dat gaat niet, he! Jouw gezondheid en die van de kleine gaan nu even voor. 
Hier afgelopen woensdag intake gehad van de kraamzorg! En tot onze aangename verrassing zijn de beperkingen m.b.t. aantallen bezoek opgeheven. Wel blijft de anderhalve meter regel. Niet dat ik meteen de hele familie en al mijn vriendinnen uitnodig, maar wel fijn dat ik in ieder geval de opa's en oma's kan laten komen. 
Qua fotoshoot; ik wil dat wel heel graag, maar twijfel ook over een bellyprint. Zo'n beeldje dat je van je zwangere buik laat maken. Ik zie die veel op social media en vind dat zo mooi! Afhankelijk van wat je wil kun je ook je borsten in vol ornaat showen (je kunt ook een houding kiezen met je armen eroverheen) en dat lijkt me wel wat, want nu staan ze nog een beetje mooi parmantig vooruit, en ik wil borstvoeding geven dus is maar de vraag wat daar straks van overblijft, haha! 
Allebei is misschien wel wat duur, hahaha. 
Vanochtend de suikertest gehad; drankje viel me mee! Een beetje sportdrank maar dan extra zoet, haha. Die 2 uur wachten duurden wel lang. Nu duimen dat alles goed is, zo geen zin om een dieet te volgen! Ik trek vanavond nog even een zak chips open voor de zekerheid.

Ja de babykamer is hier nog steeds ver te zoeken haha. Ben nu 28 weken en hoop dat alles af is als ik met 34 weken met verlof ga. Dan ga ik lekker kleertjes wassen enzo ? Vandaag korter gewerkt en ik moet zeggen dat het toch wel goed voelt. 

Een fotoshoot ga ik niet doen, maar wel zelf nog wat mooie foto's maken. Ik heb de vorige keer wel een newbornshoot gedaan en dat wil ik nu weer doen. En allebei wordt idd ook een beetje te duur. 

runbabyrun goed om te horen dat de restricties van kraambezoek er af zijn! Fijn idee dat je daar weer meer je eigen keuzes in kan maken. Hopelijk hoef je idd niet op dieet trouwens!

Hnvd oh dat is ook zoiets haha! Ben benieuwd.. katten kunnen veel door hebben maar er evengoed schijt aan hebben ook ;) ik maak me in ieder geval wel een beetje "zorgen" om die van mij. Niet qua miauwen, wel qua humeur en verdraagzaamheid... 
Rozenmeisje, jouw vakantie komt al in zicht toch? Heerlijk! Ik hoef dus ook nog maar kort en ondanks dat ik amper wat doe kijk ik uit naar de dagen dat ik echt vrij ben en niet alsnog de hele dag stand-by sta maar gewoon echt kan doen waar ik zin in heb. 
Runbabyrun, ik heb toevallig net de afspraak ingepland om zo'n beeldje te laten maken! Wil toch wel graag een mooi, tastbaar aandenken aan de zwangerschap. Het was zo'n gedoe om hier te komen! Ik fotografeer zelf, dus een newborn "shoot" ga ik niet boeken maar zal ik zelf vaak genoeg doen vrees ik ;) 

Runbabyrun fijn dat de suikertest mee viel. Wanneer krijg je de uitslag? Slim die zal chips, die nemen ze je niet meer af ?
Lalana als je (man) een weekend flink aanpakt ben je vaak al een heel eind met de babykamer. Vind het zelf zo fijn om er binnen te kunnen lopen. Had niet verwacht dat het zo bijzonder zou zijn ☺️
Hnvd misschien kun je je kat nu alvast afleren op die plek binnen te komen? Of werkt dat bij katten niet zo ?
Bo-belle hier ook bijna vakantie ja! Nog 3 weken.. doe ook zeker wel minder dan voorheen, door corona is her nu wat rustiger op het werk en ik werk voornamelijk thuis. Maar wat je zegt, geen verplichtingen meer hebben lijkt me héérlijk! Heb misschien ook wat veel sociale dingen gepland deze laatste weken. Erg leuk maar vraagt stiekem toch wel energie. 

Merk nu ook overdag wel dat de buik zwaar begint te worden. Na een rondje van 10 min wandelen gewoon pijn aan m'n banden en bekaf. Maja dat zal de komende weken niet minder worden.. ohja en maagzuur ? Probeer ze zo min mogelijk te pakken maar lang leven de Rennies.. 

Terug
Bovenaan