Zooo ik trek dit topic even omhoog weer!
Bo-Belle ik had de uitslag nog niet gehad (ze hadden gezegd geen bericht is goed bericht en ik had nog niets gehoord, maar kon tot een week duren). Gisteren heb ik zelf gebeld omdat ik eigenlijk gewoon te nieuwsgierig was: gelukkig helemaal goed, geen zwangerschapsdiabetes! Ook qua Rhesus-c geen bijzonderheden (ik maak geen antistoffen, dus dat is geen probleem voor de baby) en m'n Hb was ook nog mooi.
Over dat laatste had ik wel getwijfeld, vond dat ik wat bleker werd de laatste tijd, verder niet echt klachten maar vorig jaar had ik een dikke bloedarmoede waar ik in de praktijk ook weinig last van had behalve tijdens hardlopen. En ja hardlopen doe ik nu helaas niet meer.
Maar het was dus prima, gelukkig.
Na maaaanden twijfelen want oh, wat zijn die krengen mooi, maar oh wat zijn ze duur, vorige week toch een Artipoppe draagzak gekocht. Had uiteindelijk op Marktplaats gekeken en zag dat ze daar voor een mooie prijs verkocht kunnen worden (voor het geval Aapie er echt niet in wil ofzo) en kreeg er nu ook een gratis watersling bij (voor onder de douche of aan het zwembad). Hij kwam een dag later binnen en ik was op slag de aanslag op mijn portemonnee weer vergeten
Manlief moet nog wel even wennen aan de panterprint versie die ik heb gekozen, hihi.
Deze week hebben wij een bednest cosleeper van marktplaats op de kop getikt, ook de stokke tripp trapp met newbornset willen we tweedehands aanschaffen. Misschien ook nog zo'n babybjorn wipstoeltje, hoor van mijn collega's daar veel positieve verhalen over. Inderdaad die baby dingen maken echt hebberig! Wij hebben echter helaas al wel genoeg kleertjes in de maat 56 en ook 62 gaat al hard, dus ik moet mezelf een beetje inhouden. Of misschien stiekem kopen en onderin de kast leggen zodat manlief het niet ontdekt...? Hahaha.
Hoe is het met jullie allemaal?
Ik word echt chagrijnig van dit weer, doe mij maar wat warmere dagen, ga ik lekker in ons zwembadje liggen in de tuin!