September 2020 ❤

Hnvd ohja natuurlijk in Belgie kan alles anders zijn haha niet aan gedacht ☺️
In de top 100 vind ik het nog best knap dat iemand dezelfde naam heeft bedacht! Onze staat geloof ik in de top 25 maar had tot voor kort nog nooit iemand met die naam gehoord. Maar idd als dit DE naam is gewoon doen!
Hier nog geen worstjes vingers haha en eigenlijk ook weinig last van de hitte. Maar heb: verlof + zwembad + airco dat is natuurlijk een beetje valsspelen ? 
Ohja gisteren hebben we alvast de isofix, zonneschermen en spiegel in de auto geplaatst! Verder staat het koffertje klaar en wil ik de co-sleeper vandaag vast opzetten dat dit op het moment zelf niet meer hoeft.
Als alles volgens planning verloopt nog 33 dagen, spannend!!! Heb weer kleine mijlpalen haha: nog minder dan 30 dagen te gaan, de laatste maand, nog 4 weken, 37 weken bereikt (want vanaf dan mag hij komen) en dan wordt het denk ik echt spannend ?

Hoi iedereen!
Bo-Belle, zo leuk, een 3D-beeldje! Dat zal een mooie herinnering zijn aan de zwangerschap en al zeker om aan de kleine te tonen later. Wij hebben trouwens nog niet echt een geboortepakje, help ?
hnvd, mijn controle was niet goed eigenlijk. wat woensdag een 1e kennismaking moest zijn met een nieuwe gynaecologe is geescaleerd naar een uur monitor, bloedstaal, ontdekking eiwit in urinestaal en vertraagde groei bij de baby. Er was dus vermoeden dat ik pre-eclampsie had en kreeg medicatie voor bloeddruk mee naar huis. gisteren moest ik terug om opnieuw urinestaal, bloedstaal in te leveren, opnieuw monitor en echo en helaas.. Meteen opgenomen op Maternal Intensive Care.
Ik heb dus pre-eclamsie, baby loopt 3weken achter :( ik krijg nu de hele dag door een cocktail aan bloeddrukverlagers en 2x daags longrijpers om de kleine voor te bereiden op een eventuele vroeggeboorte. Ik werd alleszins al "warm gemaakt" voor een verblijf tot na de bevalling. Tot dusver mijn poging tot werken tot quasi het einde (in België mag je werken tot week 39, daarna verplicht verlof).
Ik zou mij niet veel aantrekken van hrt feit dat je dezelfde naam kiest hoor, zeker niet wanneer je die mensen zelden ziet!
rozenmeisje 33dagen is echt neit meer lang he!! Zal er snel zijn ??

Ow jee Boldotje wat heftig! Hopelijk helpt de medicatie en kan je baby'tje nog even blijven zitten en groeien. Vervelend om voor langere tijd in het ziekenhuis te moeten blijven maar dan ben je wel op de juiste plek met de juiste mensen om je heen! Lijkt me ook heel raar om zo ineens weg te zijn op je werk. Al is dat natuurlijk niet t belangrijkst op dit moment. Ik hoop voor je dat t allemaal mee mag vallen en dat alles verder goed gaat! en geboortepakje lekker op internet zoeken.. goede afleiding ?

Oh Boldotje, wat shit zeg! Is er wel een kans dat je nog naar huis mag of is het nu echt blijven tot wanneer de baby er is?
Toevallig afgelopen week ook weer aan de monitoren gehangen, urine ingeleverd om te testen op eiwitten ivm te hoge bloeddruk maar alles gelukkig goed. Daarna hoorde ik pas dat ik anders niet meer naar huis had gemogen dus begrijp je schrik helemaal! 

Hoop idd dat jullie kleintje nog kan groeien nu! Hoeveel weken ben je nu? Veel succes en beterschap! ?

Bo-belle, ik google nu pas het 3-d beeldje, geen idee waarom maar dacht al die tijd dat het om een soort gipsafdruk van de buik ging maar dit is wel echt veel leuker en super mooi! Echt een leuke herinnering inderdaad en ook nog mooi om ergens neer te zetten! 

Boldotje hè nee wat een naar bericht! Dat zal wel even schrikken zijn geweest... Hoe ver ben je nu ook alweer? Hoop dat jullie kleine nog even veilig blijft zitten hoor! 
Rozenmeisje, haha nee het is inderdaad echt een 3D beeldje :) Zo'n gipsbuik lijkt me hilarisch om te maken maarja wat moet je er dan verder mee? Veel te groot voor in ons huis in ieder geval. Ik krijg nu zelfs 2 beeldjes omdat een vriendin van me ook bezig is met deze business opstarten, super leuk :D echt een mooi aandenken van mijn zwangere lijf. En jeetje.. jij hebt gewoon nog maar 33 dagen te gaan, zo snel! Ik nog een krappe 7 weken haha, dat voelt nog als een eeuwigheid!
HnvD ahhh balen dat het 'verrassingseffect' van de naam al een beetje weg is :( Maar ook ik zou bij de naam blijven hoor! Ben zo benieuwd en nieuwsgierig hoe jullie de baby's allemaal gaan noemen, nog maar even geduld haha! 
Gezwollen voeten/handen nog niet het geval (al kan ik lang niet al mijn zomerse schoenen/sandalen meer aan dus ze zijn toch wel dikker al). Maar geef het nog een paar dagen warm weer en ik zie ze vanzelf dikker worden haha! 

Al die tijd geen tijd gehad om weer eens bij te lezen. Hier nog 4 dagen werken en dan eindelijk verlof. Helaas veel last van harde buiken, indalingsweeen en krampen. Hoop dat die laatste weken snel voorbij zijn. Can't wait to meet our little girl.
baldotje jeetje. Daar had niemand op gerekend. Hoelang moet je nog? Spannende tijd voor de boeg. Succes ?
Niet echt op mijn handen gelet maat maar heb wel last van klompvoeten van het vocht. Vooral na een dag werken.
De helft van de kleertjes zijn gewassen. Geen idee welk pakje nou de eerste moet zijn.
Vandaag bedklossen en douchkrukje enzo binnen gekregen. Het komt wel dichtbij nu hoor. Vandaag 33 +3

Terug
Bovenaan