September 2020 ❤

Achtienseptember heerlijk, bijna verlof! Hoeveel weken ben je nu? Hier worden de voeten ook wat dikker, niet dat ik het echt zie maar wel dat sandalen niet meer passen en sneakers losser moeten..

Boldotje hoe gaat het eigenlijk verder nu? Moet je in het ziekenhuis blijven tot de bevalling of tot het stabiel is? En gaan ze je kindje nu ook eventueel eerder halen dan? Ik mag morgen weer naar de verloskundige, hoop echt dat ik niet wéér doorgestuurd hoef te worden ? 

Ah zo druk nog achtienseptember, poeh! Fijn dat je verlof in zicht is nu :) de bedklossen! Ik ga vandaag even met de zorgwinkel bellen, ik vraag me namelijk af of dat wel goed gaat met onze boxspring (bestaat uit 2 delen, dus de middelste rij voetjes is dubbel. Die passen denk ik niet samen op 1 klos, maar er passen waarschijnlijk ook geen 2 klossen naast elkaar). 
Onze dame is gisterochtend gedraaid naar kopligging, top! Vlak voor de afspraak bij de vk. Ze kon het niet goed voelen dus maakte ze snel even een echo om te checken en inderdaad, koppie naar beneden. Toch een fijn idee! 
En meteen ook een héle andere sensatie in mijn buik haha. Die zie ik nu ook echt golven en haar voetje breekt er soms bijna uit aan de zijkant. Zo bizar!
Gister ook de 1 daagse cursus van "fijn zwanger" gedaan. Waa heel informatief en gezellig. Moet eerlijk zeggen dat er voor mij niet heel veel nieuws voorbij kwam (iets met obsessief inlezen de afgelopen jaren) maar een bevestiging dat je niet gek bent is ook wel lekker haha. En het was voor mijn partner ook heel fijn. Als ik 4 uur op hem ingepraat had, was er nooit zoveel blijven hangen ;) en nu weet hij precies hoe ik er over denk, wat straks handig en belangrijk is en welke rol hij kan nemen. Perfect!

Fijn Bo-belle dat de baby gedraaid is! Hoeveel weken ben je nu? Misschien moeten we even een update doen of ben ik de enige die het wel leuk vindt om te weten hoe ver iedereen is nu de datums dichterbij komen, maar het niet kan onthouden haha..
Was het een onlinecursus? Moet misschien ook eens kijken voor zoiets, stuur mijn man soms wel dingen door en vertel ook wel het eea maar denk dat we qua info mbt zwangerschap en bevallen nu toch op een verdeling van 90/10 zitten haha.. 
Vul maar aan als jullie willen ☺️
Rozenmeisje - 3 september (36 weken) - Jongen ? - is al met verlof - wil graag bevallen: in het geboortecentrum.. 

Oh en leuk dat je haar nu beter voelt! Wist ook niet dat dat minder was als ze andersom lagen. Kun je het voetje ook zien of alleen voelen? Sommige mensen zien het ook echt haha, hier blijft het bij voelen..

Heej!
Ik lees vaak mee, reageer heel soms in deze groep.
Ben nu 33+6 zwanger 16 sept uitgerekend, krijgen een jongen en er staat sinds gisteren een keizersnede gepland omdat ze placanta te ver voor de baarmondmond ligt helaas. 
Zijn er nog meer dames die een geplande keizersnede hebben of hier ervaring mee hebben?
Wij zitten nu lekker op de camping, over 2 weekjes thuis wat dingen aan kant maken en kleertjes wassen. We hebben al een kindje van bijna 2 jaar , tijdens die zwangerschap hadden we alles al lang en breed klaar daar heb ik nu gelukkig meer rust in!
Verder qua kwaaltjes zoveeeel last van m'n ribben blauw geschopt door onze baby boy denk ik auw!
Overings ben ik al een tijd geleden gestopt met werken omdat het lichamelijk gezien niet meer ging. Zeker geen spijt van !

Eventjes niet gereageerd dus ik heb wat in te halen!
Bo-Belle we waren van plan 4 dagen Duitsland en dan 4 dagen België, maar gaan nu België annuleren. We hadden niet in regio Antwerpen geboekt maar vertrouw het toch niet helemaal. Waarschijnlijk doen we nu 2 extra dagen Duitsland. Ik heb in week 35 een afspraak in Arnhem gemaakt voor dat buikbeeldje, zooo leuk lijkt me dat!!
Hnvd volgens mij zitten wij allebei in onze laatste week werk. Nog 2 volle dagen en dan nog een kort overlegje op vrijdag en dan is het zover voor mij! Heb al heel veel afgerond dus kan lekker rustig de allerlaatste dingetjes doen, zo fijn! Wat jammer van die naam, maar ik zou zeker ook bij jullie naam blijven!! Qua zwelling van ledematen valt het hier nog reuze mee, maar ik vrees voor de komende dagen en die hitte.. maar ga gewoon de hele dag in het zwembadje in de tuin liggen heb ik al bedacht, haha!
Boldotje jeetje wat schrikken! Hoe gaat het nu met je?? Duimen dat je nog even naar huis mag en dat de kleine nog een groeispurt heeft!!

En nog een update van mezelf, haha!  Ik ben inmiddels 32+1 en ga dus zoals gezegd na deze week met verlof. Officieel eerst 3 weken vakantie en dan vanaf 36 weken echt met verlof. 
Deze vrijdag nog een groeiecho staan, maar 3 weken geleden zat meneer met de pretecho ineens perfect gemiddeld qua gewicht, helemaal niet meer te groot zoals ze eerst dachten. Ook qua buik zit ik perfect op schema dus we verwachten niks bijzonders, maar nog een keer naar de kleine man kijken is natuurlijk geen enkel probleem, haha! 
Rozenmeisje ik vul aan, Kimmoe ik heb jou ook even erin gezet op basis van je verhaal:
Rozenmeisje – 3 september (36 weken) – Jongen  – is al met verlof – wil graag bevallen: in het geboortecentrum..
Kimmoe - 16 september (33+6) - Jongen - gestopt met werken ivm lichamelijke klachten - geplande keizersnede
Runbabyrun - 28 september (32+1) - Jongen - vanaf 07-08 met verlof - wil graag poliklinisch bevallen  

Een tijd geleden een berichtje geplaatst en vervolgens ontzettend druk geweest. Momenteel elke week een een echo aangezien ons meisje een te licht gewicht heeft. Aanstaande vrijdag eindelijk duidelijkheid over of we worden overgenomen door de gynaecoloog! 

Ik ben momenteel 34+5 weken zwanger :) 
Het begint nu allemaal erg spannend te worden! 

Rozenmeisje – 3 september (36 weken) – Jongen  – is al met verlof – wil graag bevallen: in het geboortecentrum..
Kimmoe – 16 september (33+6) – Jongen – gestopt met werken ivm lichamelijke klachten – geplande keizersnede
Runbabyrun – 28 september (32+1) – Jongen – vanaf 07-08 met verlof – wil graag poliklinisch bevallen  

Sumi - 10 september (34+5) - meisje - is al met verlof - wil graag poliklinisch bevallen :)

Terug
Bovenaan