Kimmoe allereerst van harte gefeliciteerd, kan me goed voorstellen dat dit veel zorgen oplevert! Hopelijk gaat het nu, een paar dagen later, al een stuk beter met je kleintje en kunnen jullie snel naar huis en lekker genieten.
Hnvd ik zag je idd op 24baby al schrijven dat je ingeleid ging worden, gefeliciteeerd, wat een leuke naam!! En nu genieten!!
Bo-Belle gelukkig wordt het komende week weer wat beter weer. Ik had ook dat gelezen over 38+3 maar denk eerlijk gezegd dat daar ook alle ingeleide bevallingen in zijn meegenomen. Mij wordt altijd verteld dat de meeste eerste kindjes spontaan pas tussen 40 en 41 weken komen.
Hier nu 37 weken vandaag, yes!! Vorige week flink in huis gerommeld, dat moest ook wel want ik mocht niet naar buiten. Had al dagen een wisselend aanwezige mini-loopneus (echt 3 druppels steeds, normaal gesproken had ik het never nooit een verkoudheid genoemd maarja, rare tijden!) dus uiteindelijk won de twijfel het en coronatest ingepland, dus van dinsdag tot de uitslag vrijdagochtend zat ik opgesloten binnen. Gelukkig negatief! En het huis is weer een stukkie schoner
Vrijdag is de verloskundige nog een keertje extra geweest hier omdat ik de baby dacht wat minder te voelen, en we natuurlijk dat gedoe met die hoge hartslag hadden gehad. Gelukkig was zijn hartslag nu prachtig in de normaalwaarden. Wel heb ik nu 2x per week controles, voor mijn eigen gemoedsrust, want ik vind die laatste weken best spannend. Als mensen mij vragen of ik de bevalling spannend vind zeg ik ook steeds dat ik de wachtweken spannender vind, op de een of andere manier heb ik dus best angst dat op het laatst de placenta er mee stopt ofzo. Heb tijdens mijn opleiding ook stage gelopen op de gynaecologie en daar een aantal casussen meegemaakt dat het (bijna) misging in die laatste weken. Dus waarschijnlijk ben ik eerder gewoon super opgelucht als de bevalling begint, zo van oke we hebben het gehaald.

Ga vandaag ook met de dagelijkse dadels beginnen, jum jum, haha!