Ik ben zelf vandaag 39 weken zwanger en waar ik onze meid er wel uit kon kijken de afgelopen 1,5e week, hoop ik dat ze nu in ieder geval tot en met maandag lekker blijft zitten.. Mijn schoonvader is van de week overleden en maandag is de crematie. Hij was al lang ziek, maar toch komt zoiets onverwachts. En het is natuurlijk harstikke sneu dat hij net op de valreep de geboorte van zijn eerste kleinkind mist
De afgelopen nachten worden steeds heftiger, het begint met menstruatieachtige pijn in de avond en die wordt steeds aanweziger gedurende de nacht, eerst kon ik er nog wel doorheen slapen maar vannacht begon er een ritme en patroon in te komen: harde buiken die overgingen in stekende kramp. Met een kruikje en paracetamol trok het ook niet weg dus toen besloot ik ze te gaan timen. Wat denk je, spoorloos >.
De afgelopen nachten worden steeds heftiger, het begint met menstruatieachtige pijn in de avond en die wordt steeds aanweziger gedurende de nacht, eerst kon ik er nog wel doorheen slapen maar vannacht begon er een ritme en patroon in te komen: harde buiken die overgingen in stekende kramp. Met een kruikje en paracetamol trok het ook niet weg dus toen besloot ik ze te gaan timen. Wat denk je, spoorloos >.