Thanks allemaal! Het was een mooi afscheid maandag. Maar wel heftig om hoogzwanger mee te maken, je kan me normaal al op een willekeurige crematie/begrafenis neerzetten en dan huil ik gegarandeerd, maar nu was er echt geen stoppen aan. Genant gewoon.
Wat heerlijk dat je je daar lekker mee kan bezig houden Runbabyrun! Ik heb tijdens de intelligente lockdown een naaimachine geleend van een vriendin, 2 dekentjes gemaakt en was er meteen klaar mee haha. Die gaat dus maar weer retour. Kan me gewoon nergens meer op concentreren.
HnvD wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!
Sterkte lalana, ik vind mezelf al een beetje zielig soms haha maar ik heb niet eens al een kleintje rondlopen
Alles nog rustig bij iedereen?
En hoe gaat het met de kersverse mama's?
Wat heerlijk dat je je daar lekker mee kan bezig houden Runbabyrun! Ik heb tijdens de intelligente lockdown een naaimachine geleend van een vriendin, 2 dekentjes gemaakt en was er meteen klaar mee haha. Die gaat dus maar weer retour. Kan me gewoon nergens meer op concentreren.
HnvD wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!
Sterkte lalana, ik vind mezelf al een beetje zielig soms haha maar ik heb niet eens al een kleintje rondlopen
Alles nog rustig bij iedereen?
En hoe gaat het met de kersverse mama's?