September 2020 ❤

Pfff al 41 weken Faelexa. Snap dat je t wachten gehad hebt. Ik ben 39+5 maar bleek al 3cm ontsluiting te hebben. En aangezien m'n zoontje ook vrij groot was, wil ze me niet te lang laten lopen. Dus meteen gestript. Viel me hartstikke mee. Ik kon me er natuurlijk ook niet van te voren druk over maken, want ze deed t meteen, maar t was niet echt pijnlijk. Gewoon een vervelend gevoel, soort kramp. Hopelijk is dat bij jou ook zo. Succes iig!

Bo-Belle gefeliciteerd! Wat fijn dat je toch geen keizersnede nodig had! Geniet ervan met zijn drietjes, heeerlijk. 
Hier vanmiddag ook gestript, met 39+4. Daarna direct menstruatiekrampen en pijnlijke harde buiken, maar of het écht weeën zijn... mmm ik weet het niet. We wachten maar af. Ik vond het strippen wel meevallen, niet perse comfortabel maar ook niet pijnlijk. 
Mocht er niks gebeuren melden we ons zondag in het zkh voor eventueel nog plaatsen ballonnetje, maar vermoedelijk is dat niet meer nodig omdat ik al 2cm ontsluiting heb. Spannend zo!! 

Bo-Belle gefeliciteerd! Wat fijn dat het gelukt is zonder keizersnede. En knap zeg, na 2 dagen alweer op het geboortegewicht. Ze heeft het vast heel goed bij jullie! Geniet van jullie gezinnetje! En heerlijk dat er nu al wat tijd voor jezelf over blijft. Ook erg belangrijk!
Spannend alle dames die gestript zijn/worden! Hopelijk hebben jullie ook babynieuws binnenkort!
Hier gaat het nog steeds goed, onze kleine is vandaag alweer 3 weken oud! Hij groeit ook goed: van de week even laten wegen op het consultatiebureau en hij was al bijna 3,4 kg, dus 500 gram gegroeid in 2 weken! Hij begint al wat minder te verzuipen in maat 50 ? Lichamelijk gaat mijn herstel ook goed. Geestelijk vind ik het af en toe wel zwaar. Naast dat je leven ineens compleet is veranderd en je weinig slaap hebt, merk ik dat ik ook af en toe gedachtes heb van: houd ik wel genoeg van mijn kind? Doe ik het allemaal wel goed? Was ik wel echt klaar om moeder te worden? Gelukkig kan ik hier goed over praten met mijn vriend. En vervolgens zie ik het knappe koppie van mijn zoon en smelt ik weer helemaal weg haha. 

Ik ben benieuwd of het strippen effect heeft gehad bij jullie.

Ik ben vandaag gestript met 41 weken en 1cm ontsluiting. Het viel me inderdaad wel mee, wel inderdaad wat krampen tijdens en erna. Maar het hielp ook niet dat de kleine ook lekker actief werd. Van boven en onderen dus lekker veel druk tijdens het strippen... 
En nu dus weer wachten...

Hier niet. Werd aan het eind van de avond weer helemaal rustig. Vandaag wel de slijmprop verloren, maar ook daarvan weet ik dat het niets zegt over hoe snel je gaat bevallen.  Hoop dat het bij jou meer doet, Faelexa!
Hnvd wat fijn dat het zo goed gaat en dat de kleine goed groeit. Ik denk dat die gedachtes super normaal zijn (ook al verwacht iedereen maar dat we op de roze wolk zitten enzo); heel fijn dat je er goed over kan praten met je vriend! En dat het koppie van je zoon ook helpt

Hier heeft het helaas ook nog niks gedaan. Ook wel krampen maar geen weeen. Alleen alles voelt nu heel beurs dus of dat gewoon door t strippen komt of dat er toch wat gaat gebeuren, ik weet t niet. Ik ben lichamelijk wel echt op aan t raken. Maandag weer een afspraak met de verloskundige, mogelijk probeert ze dan opnieuw te strippen. 

Oh jeetje dames, niet de berichten die jullie of ik willen horen natuurlijk.  Ik hou me niet vast aan het strippen maar zoals ook Lalana zegt ik raak lichamelijk op... ik wil zo graag een stap verder.  De kleine in mijn armen en niet meer zwanger zijn, zeker nu belemmerd het me zo in alles. Neemt niet weg dat ik er ontzettend dankbaar voor ben hoor!
Na het strippen veel krampen gehad en 2 uur later delen van de slijmprop en nu ook iets bruin gekleurd (oud bloed). Alles is inderdaad beurs en elke stap voelt als een trap daar beneden. Nu echter is het wel weer helemaal rustig,  geen krampen of iets dergelijks.  Ik heb natuurlijk nog tijd maar ook met jullie verhalen en de cijfers achter het strippen, heb ik er niet veel vertrouwen in. 
Maandag weer contact met de verloskundige,  mogelijk dan nog een keer strippen.  Wel worden mijn gegevens al doorgespeeld naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor inleiden omdat die 42 weken er aan zit te komen. Laten we hopen dat het niet zo ver komt voor ons allen en dat die koppige kleintjes zich zelf toch nog melden. 

Ik hoop dat geen nieuws, goed nieuws betekent bij jullie dames. runbabyrun heb je nog een ballon gekregen en ben je ingeleid?
Ik ben vandaag nogmaals gestript, aangezien ik toch moet wachten op een afspraak in het ziekenhuis voor inleiden. Dit zal pas eind deze week zijn, dus waarom geen tweede poging...
Wel erg teleurgesteld in mijn lichaam dat er zo weinig gebeurt... 2 dagen geleden 1cm ontsluiting en vandaag hetzelfde. Ze kon makkelijker bij de baarmoeder, maar het voelt verder niet alsof er voortgang is. Slijmprop blijf ik verliezen,  in kleine maar ook flinke stukken met iets bloedverlies. Maar de krampen zijn minimaal en weeën blijven uit. 

Terug
Bovenaan