September 2020 ❤

Hè meiden, wat vervelend en zwaar dat wachten! Ik hoop dat het strippen wat heeft gedaan bij jullie runbabyrun en lalana.
Faelexa, wat ontzettend balen dat je "niks bent opgeschoten" kan me voorstellen dat je daar teleurgesteld over bent. Lijkt me zowel mentaal als fysiek steeds zwaarder worden. Hoop dat de 2e poging wel wat in gang zet, ik ben aan het duimen! 
Hnvd vind het heel herkenbaar wat je zegt hoor! Ik heb bijvoorbeeld geen kraamtranen gehad, hou ik dan wel genoeg van haar? Moet ik niet meer geëmotioneerd zijn? Heb ik het wel in me, dat moederschap? En aan de andere kant wil ik haar geen minuut wegleggen haha. Maar, hier is het zo dat we elkaar gewoon echt een beetje moeten leren kennen. En dat verliefde gevoel groeit met de dag, maar het was niet in 1x bam, die roze wolk waar iedereen het over heeft terwijl het echt heel goed gaat hier. 

Balen zeg Faelexa! Hopelijk komt er toch nog wat op gang voor t einde van de week. succes!! Ik ben vandaag bevallen van een prachtige dochter! Het was een bizar snelle bevalling. Tussen de middag gestript, wel wat krampen daarna maar echt van die twijfelgevalletjes en dan weer niks. Bleek ik toch ineens 6cm te hebben. Verloskundige heeft m'n vliezen gebroken en binnen 2u was ze geboren ? wel 2 hele heftige uren hoor. We liggen nog in t ziekenhuis maar t gaat allemaal goed met ons.

Geweldig nieuws Lalana! Van harte gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling zeg, ik kan me voorstellen dat het heftig was.  Fijn om te horen dat jullie het goed maken en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen.  Lekker samen genieten! Ik word er jaloers van :p
Ik ben vannacht wakker geworden van flinke krampen maar opnieuw zet het niet door... vingers nog gekruist dat hij zichzelf snel meldt,  maar ik stel me toch echt in op een inleiding in het ziekenhuis. Langzaamaan krijg ik daar meer vrede mee,  maar ik kijk echt op tegen alle toeters en bellen die daarbij komen kijken. 

Snap dat je er tegen op ziet Faelexa maar ook hier kwamen er weer toeters en bellen tevoorschijn (ik verloor nogal veel bloed) en echt ze zijn allemaal zo zorgzaam hier en ik voelde me in goede handen. Daardoor was ik zelf ook niet in paniek ofzo. En ik was zo blij dat ik niet thuis ben bevallen en alsnog afgevoerd moest worden naar t ziekenhuis ? Straks zit eindelijk t wachten er voor jou ook op! Zet m op!

Gefeliciteerd Lalana! En omg, 2 uur... dat lijkt me ook bizar heftig zeg! Zijn jullie inmiddels lekker thuis aan het genieten? 
Wie weet zijn jullie inmiddels bevallen Faelexa en Runbabyrun, anders hoop ik dat jullie baby's zich snel aandienen :) 

Ik heb een afspraak morgen in het ziekenhuis, in principe is dit eerst een intake om alles in kaart te brengen en inwendig onderzoek om te kijken hoever het allemaal is.
Op basis daarvan zal dan, neem ik aan, gekeken worden of we meteen kunnen inleiden of dat de baarmoeder eerst nog gerijpt moet worden... Ik hoop dan toch echt dat we meteen kunnen starten.
Mijn bekken voelen zwaarder en zwaarder en in mijn onderrug heb ik steeds meer pijn. Krampen komen en gaan, maar niets is hevig genoeg om een wee te noemen. Wel heb ik ontzettend veel slijmverlies. Het is verder geurloos, helder (soms iets roze) slijm en waterdunne afscheiding, geen vruchtwater helaas.
Hij heeft nog héél even om uit zichzelf te komen dus we wachten nog even af, maar dit weekend zal hij dan toch echt komen!

Terug
Bovenaan