Sinds mei bezig

Ik vind het wel fijn om alle geruststellende berichten hier te lezen. Hoop dat we allemaal binnenkort met een positieve uitslag komen!
Elke maand weer een nieuwe kans! Maar wachten is moeilijk!

Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik weer een test gedaan, maar een negatieve uitslag. Ik heb een paar dagen erg veel last van mijn buik en borsten gehad, dus ik dacht misschien.... Normaal had ik nooit last van een menstruatie, ook niet voordat ik met de pil begon. (deze heb ik 15 jaar geslikt). Ach ja, afwachten maar.

@An: Jammer dat je ongesteld geworden bent, op naar de nieuwe ronde.

@Angel: Wel goed van je dat je stopt met roken. Succes!!

@Tessara: Succes met je nieuwe ronde.

@Tes, Heb je nog veel last van kwaaltjes, of zijn ze al wat minder?

Groetjes Bubbles

Hoi iedereen,

Gisteren is de menstruatie alweer gestopt.
Toen was de urine en alles weer helder.
Zo raar, normaal ben ik 5 a 6 dagen ongesteld...maar zal wel weer iets nieuws zijn...:D

@ Asjepoester: Succes met het wachten...is altijd spannend.

@ Tessara: Welkom hier en hopelijk is het bij jullie ook gauw raak. Het klussen is wel leuk,maar op een gegeven moment wil je ook een x resultaat... :)

@ Angel: Ja het lieft wil je jezelf wel wanger kijken...:D, maar dat gaat helaas niet
En ik had inderdaad het gevoel dat het dit x echt raak was...maar je lichaam kan je schijnbaar zo voor de gek houden....!!! Succes met wachten....

@ Bubbles: spannend....misschien is het dan toch raak?...

@ allemaal: ik zal voor jullie duimen, en iedereen een fijne dag,
Liefs An

Hey dames,

Na een druk weekend weer ff een berichtje.

Ik lees dat iedereen zo'n beetje tussen de laatste week augustus en de eerste week september haar nod heeft, bijna allemaal tegelijk. Dat wordt spannend!
Ik hoop voor alle dames die binnenkort hun nod krijgen ook een positieve test hebben. Het is jullie allen van harte gegund. En, het is een gevoel wat je mee moet maken.

@Angel: Het verschilt natuurlijk per lichaam hoe het zit met nicotine. Het is alleen niet zo goed om nog een grote hoeveelheid nicotine in je lichaam te hebben als je zwanger wordt. Een oud collega van mij heeft doorgerookt tijdens de zwangerschap. De dokter had gezegd dat als dat echt gebeurde, ze 3 sigaretten per dag kon roken. Ik vind het persoonlijk onzin, want het is gewoon heel slecht, voor jezelf en voor je kindje. (ik had nooit gedacht dat ik zo anti zou worden hihi)

@An: Wat jammer meis!!! Ik heb die teleurstelling ook 2x meegemaakt (ik weet het, das niet veel). Maar als je een positieve in je handen krijgt, maakt dat het dubbel en dwars goed. Ik lees dat de ongi kort duurde, dus op aan het klussen, lekker genieten met z'n 2e! Succes!

@Bubbles: Meis, misschien is het wel raak! Ik had ruim een week voor mijn nod al last van kwaaltjes, dus ik denk dat het een zwangerschap vol kwaaltjes wordt. Ik ben met vlagen misselijk en vooral veel moe. Ook heb ik meer honger, lijkt wel. Das vooral lastig, want op eten letten is ook moeilijk als je al een dikke buik krijgt.... Maar alle kwaaltjes worden met trots gedragen om het maar te zeggen, want er zit een kleintje in mijn buik.
Hoelang ben je al over tijd? Ik moest ook een extra week wachten voordat ik wel een positieve test in me handen had, dus alles kan nog! Succes met de spanning meis, ik vond het ook vreselijk!

Vorige week erachter gekomen dat ik (als er goed gerekend is) deze week al in de zevende week zit!!! Wat onwijs heerlijk!! Al over 4 weken ben ik 3 maanden zwanger... !!! Echt zoo heerlijk.. (ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik dit zeg....)

Meiden, nogmaals allemaal veel succes en ik hoop deze weken goed nieuws te horen!

Liefs, tes

Hey meiden,

Ik dacht laat ik eens een schema maken met een overzicht van hoe en wat.
Dan is het duidelijk wanneer iedereen zijn NOD heeft en hoeveelste ronde het is.
Zo kunnen we elkaar goed blijven steunen...:D

Bubbles: 3e ronde - 1e kindje - NOD:
Asjepoester: ..ronde - 1e kindje - NOD: 7/9
Angel: ...ronde - 1e kindje - NOD: 31/8
Tessara: ....ronde - 1e kindje - NOD: 28/8
Ingrid 82: ...ronde .... 1e kindje - NOD:
Tessavo: Zwanger.... Week 7
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

Als jullie de resterende gegevens invullen,maken we de lijst compleet.

@Tessara: al nieuws? Heb je al getest met een vroege test?

@ Tessavo: Super zeg,al 7 weken, en tuurlijk mag je het zeggen dat je er zo blij mee bent. Kan me helemaal indenken. Is toch ook prachtig.
Hou je ons nog wel een beetje op de hoogte dan weten wij wat ons strax te wachten staat.... :D
En heb je het al aan meer mensen vertelt nu?

@ allemaal: Succes met wachten en met klussen.
Tot gauw, liefs An

Hallo,

Handig zo'n schema, dan zijn we van iedereen op de hoogte. Mijn NOD is eigenlijk niet echt bekend. Ik heb een onregelmatige cyclus 30 - 34 - ... en nou zit ik op dag 36. Ik heb sinds gisteren geen last meer van mijn borsten en buik. Gisteren avond had ik een klein druppeltje bloed en dacht nou wordt ik ongi, maar verder helemaal niets???!!! Ik snap er echt niets meer van. Wat is dit frustrerend zeg. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

@Tes: Natuurlijk mag je hier alles zeggen. Ik ben hartstikke blij voor je. Jeetje al in de zevende week, wat gaat dat toch snel, voor je het weet heb je je eerste echo. Houd ons wel op de hoogte van alles. Positief nieuws is altijd welkom.

groetjes Bubbles

hoi meiden,

ik hoop dat ik hier mag aansluiten. Goed idee van je mama2be. Ik zit in ronde 6 en mijn nod is 3/9, we hopen snel zwanger te raken van ons eerste kindje. Ik hoop dat we eind aug./begin sept. een heleboel positieve zwangerschapstesten vasthouden.

LIefs sus

Hallo meiden
Wij zitten in ronde drie en hoop dat ik me hier mag aansluiten?
Volgende week wil ik gaan beginnen met ovulatietesten ben benieuwd! Hoop dat het snel raak is maar je weet het nooit!
Succes allemaal

Gr Sola

Terug
Bovenaan