Hey dames,
Na een druk weekend weer ff een berichtje.
Ik lees dat iedereen zo'n beetje tussen de laatste week augustus en de eerste week september haar nod heeft, bijna allemaal tegelijk. Dat wordt spannend!
Ik hoop voor alle dames die binnenkort hun nod krijgen ook een positieve test hebben. Het is jullie allen van harte gegund. En, het is een gevoel wat je mee moet maken.
@Angel: Het verschilt natuurlijk per lichaam hoe het zit met nicotine. Het is alleen niet zo goed om nog een grote hoeveelheid nicotine in je lichaam te hebben als je zwanger wordt. Een oud collega van mij heeft doorgerookt tijdens de zwangerschap. De dokter had gezegd dat als dat echt gebeurde, ze 3 sigaretten per dag kon roken. Ik vind het persoonlijk onzin, want het is gewoon heel slecht, voor jezelf en voor je kindje. (ik had nooit gedacht dat ik zo anti zou worden hihi)
@An: Wat jammer meis!!! Ik heb die teleurstelling ook 2x meegemaakt (ik weet het, das niet veel). Maar als je een positieve in je handen krijgt, maakt dat het dubbel en dwars goed. Ik lees dat de ongi kort duurde, dus op aan het klussen, lekker genieten met z'n 2e! Succes!
@Bubbles: Meis, misschien is het wel raak! Ik had ruim een week voor mijn nod al last van kwaaltjes, dus ik denk dat het een zwangerschap vol kwaaltjes wordt. Ik ben met vlagen misselijk en vooral veel moe. Ook heb ik meer honger, lijkt wel. Das vooral lastig, want op eten letten is ook moeilijk als je al een dikke buik krijgt.... Maar alle kwaaltjes worden met trots gedragen om het maar te zeggen, want er zit een kleintje in mijn buik.
Hoelang ben je al over tijd? Ik moest ook een extra week wachten voordat ik wel een positieve test in me handen had, dus alles kan nog! Succes met de spanning meis, ik vond het ook vreselijk!
Vorige week erachter gekomen dat ik (als er goed gerekend is) deze week al in de zevende week zit!!! Wat onwijs heerlijk!! Al over 4 weken ben ik 3 maanden zwanger... !!! Echt zoo heerlijk.. (ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik dit zeg....)
Meiden, nogmaals allemaal veel succes en ik hoop deze weken goed nieuws te horen!
Liefs, tes