snap er niks van helppp

hey kleutermama

nee weet ik maar ik dacht laat ik eens toevallig me tempratuur opnemen (las dat hier op de site) ben daar nog niet mee bezig joh dit is me 3e ronde dus valt nog mee!!!
alleen het is zo je wilt zo graag dus elke maand is er een teveel hihi!!!
bij me dochter was ik de 3e maand zwanger dus wie weet???
en jij in de hoeveelste ronde zit jij????
en ik las je heb al 2 miskramen gehad bij hoeveel weken (rot hoor)
en je heb een zoontje van bijna 5 lief!!!
heb voor de rest nog geen klachten helaas waar aan je kan opmaken jeh ben zwanger we zien wel nog een weekje geduld en wanneer is jou NOD dag???
nou suc6 en we krabbelen verder doei

hoi jen!

ik zit nu in de 5 de ronde.. ben vanaf januari bezig!! eerste maand een vroege miskraam gehad net 4 weken en wist het zelf niet maar de huisarts zei het toen!
en afgelopen maand op vakantie:S was bijna 5 weken..... achja er zal vast een reden voor geweest zijn denk ik nu maar!!

ik heb uitgerekend tellend vanaf 30 april moet ik 27 mei ongesteld worden!!

nu temp ik al een week ofzo en steeds netjes 37,0 en vanochtend was ie 36,8 en erna 36,7..... wel een beetje raar toch een "dip"in je cyclus?/ maar goed zal wel is ook niet zo nauwkeurig als we denken denkt!!!
de natuur gaat zn gang toch wel...

groetjes kleutermama

Hoiii,

Ben net zo jong als jij! haha

Ik vind het wel weer spannend allemaal hoor! Maar voel nog niks...
Wij zijn bezig vanaf augustus en in januari was die miskraam.

Mijn temperatuur ligt nu rond de 36,9. Soms 0,1 hoger en soms 0,1 lager.
Ik temp altijd voor het opstaan 's morgens om 07.00uur.

Hoe laat het jij getempt? ziet er wel hoog uit als ik dat zo lees!

Bij onze eerste dochter was het meteen raak en bij onze tweede dochter was het in de 5e maand raak. Nu was het dus ook rond de 5e maand raak, maar helaas een miskraam... Nu zitten we alweer 4 maanden na de miskraam....
Lijkt echt eeuwen te duren zo!

@JEN: hallo, dus jij hebt ook volgende week jouw NOD, altijd spannend.
Succes en hoop het voor je! (ook voor kleutermama en mezelf natuurlijk!)

Groetjes Saskia

hoi mama saskia

ik had om 10 voor half 8 getempd!!! sochtends maar vanochtend was ie weer 36,8 maar heb weinig slaap de laatste dagen!!

ik ben he de laatste week echt snel misselijk als ik trek begin te krijgen... ik begin licht misselijk te worden en dan denk ik goh ik moet eten....

ben kapot nu we zijn naar de efteling geweest menn was echt koppen lopen zeg!!! droomvlucht was 2!!! uur wachten!! gelukkig al vaak zat gezien haha

maar goed tjong vond het weer super natuurlijk en nu wachten we op ons eten wat bezorgd gaat worden..... had geen zin om te koken hihi

volgens mij zitten we met zn 3en rond dezelfde datum met NIET ongesteld worden!!

was gisteren trouwens in een enorme dip.... een oud klasgenootje van mij was gelijk met mij begonnen en is in november dus uitgerekend en dan denk ik echt owww waarom wij niet grrr

mama saskia jij bent dan al bijna een jaar bezig op 2 maanden na pff ik vind het bij ons al zo lang duren als je zo enorm graag wilt!!!

ik ga effe bank hangen verder

kleutermama

Hoi Kleutermama,

Misschien toch alweer je eisprong gehad gezien jouw temperaturen... en die misselijkheid.... je weet zelf het beste wat je voelt, hoop dat het een zwangerschapskwaal is....

Zat er wel in dat het vandaag druk zou zijn in de Efteling! maar altijd leuk en betoverend (vind ik zelf nog wel leuk!). Ik moet snel die kaartjes kopen ja, effe salaris afwachten...

Ik ben vandaag wel zo verwend! Mijn man heeft boodschappen gedaan toen in nog sliep en is nu aan het koken! Heerlijk een dag niet hoeven te zorgen!

Nou, ga aanschuiven!

Alvast een fijn weekend, de zon doet in ieder geval mee!

Groetjes Saskia

hee mama saskia

das lekker zeg zo;n dagje dat je man alles doet heerlijk!!

ik ben er al uit met de kleine en mn man slaapt nog....
onze kleine is de laatste dagen echt vroeg wakker 10 voor 7 ongeveer denk vanwege het licht ofzo maar pfff irritant is het wel en zegge dat ie weer moet gaan slapen werkt niet helaas!!

dus mn wasmachine draait al en ik ga zo maar de ramen wassen denk....

efteling was verschrikkelijk druk was echt koppen lopen!
moest naar de wc nou heb er werkelijkwaar 25 minuten in de rij gestaan eer ik aan de beurt was zoooo irritant!!

maar goed tis vandaag hier in breda bij de kinderboederij schaap scheren van 11 tot 16 uur! dus gaan we maar lekker naar toe denk op het fietske en vanmiddag zal ik denk het zwembadje opzette op het balkon ofzo... effe bezien want we hebben het balkon op het zuiden... dus hotttttt

fijne zondag verder!!

owja morgen wordt het 27!! graden.....

Hoiii,

Nou zeg, jij was vroeg!
Hier waren ze logeren, dus rustig wakker kunnen worden.
Mijn man doet vandaag mee aan een voetbal tournooi, dus zit de hele dag alleen.
Da's mooi balen, want voel me niet zo lekker: zere keel, diaree, stijve nek en vlagen van misselijkheid.
En om de dag nog erger te maken ben ik alweer ongesteld aan het worden, K*T zooi!
Gisteren was mijn temp al wat gezakt naar 36,7 en vanochtend was die hetzelfde en zojuist alweer bruin slijm, wat dan altijd overgaat in menstueren bij mij......

Maar goed, hopen dat het volgende maand beter gaat, het moet toch een keer raak zijn?!?!?!

Hoe voel jij je?

Leuk geweest op de kinderboerderij? Hier is het ook erg warm in de tuin.
POEH! morgen 27 graden?! Gaat lekker met het weer, jammer dat ik de hele dag moet werken....

Tot snel,
Saskia

hoi Mama Saskia

ik was vroeg he  mn kind is al 4 dagen om 10 voor 7 wakker gek van te worden maar goed morgen mag ie weer naar school hihi

we zijn lekker een end gaan fietsen vandaag en bij het schaap scheren gaan kijken op de kinderboederij hier! echt kei leuk gedaan wel!!

balen zeg... ben je niet erg vroeg deze maand?? dacht dat je de 28ste Nod had??
mijn temp was vanochtend 36,9... nog steeds,.... maar durf nu niet meer te tempen hoor veel te bang dat ie ineens keldert... hoeveel dagen voor je nod keldert hij eigenlijk????

oww warm zeg voor een voetbaltournooi pfff moet er niet aan denken hihi

lekker hoor je kindjes uit logeren de onze doet dat eigenlijk nooit zolang er geen reden voor is... bij mn schoonmoeder vertrouw ik hem niet echt en bij mij   ouders is het altijd lastig omdat mn vader de uit bussen coordineert hier dus snachts werkt.. en mn zusje wilt hem weleens een weekendje maar goed mn zwager heeft ook onregematige dagen dus schiet op dan he haha

de mannen zittern nou op de wii hier en ik hang lekker op de bank heb ramen al gezeemd en wassie opgehangen en dan  2 uur op de fiets weggeweest dus vind het wel best

fijne zondag

Terug
Bovenaan