Spannend...

@mamoetje Ja klopt ik ben 22 jaar. Ik denk ook wel dat mijn ouders even moeten wennen en er dan ook wel wat reacties op hebben maar goed... dat zien we dan wel. Eerst maar eens zwanger worden! haha!

Werken jullie? en watvoor werk doen jullie?

Xx

Officieel werk ik op de adminsitratie van een kantoorvakhandel in Rijswijk (zh).

Maar ik doe er ook de boekhouding gedeeltelijk (als het nodig is ivm ziekte), winkel en magazijn daar help ik ook mee..

Ik ben nu aan het werk maar me bazen zijn er niet en ik heb nu  vrij weinig te doen..

Jij?

xxx Mamoetje

ik ben woonbegeleider voor mensen met een verstandelijke handicap. Ik werk meestal van half 4 tot half 11. dus ben s'avonds weinig thuis. Vandaag lekker de hele dag vrij en  gelukkig hoef ik maar 1 weekend in de maand dus dat is wel lekker!!

Xx

oeh, lekker een dagje vrij ben jaloers hoor.. hihi.. ik ben vrijdags altijd vrij heb dus 3 dagen weekend.. en moet je zeggen dat bevalt me ook goed.. hihi..

Waar kom je vandaan?

xxx mamoetje

Dat is inderdaad ook wel erg lekker! Dan hoef je hierna  nog maar 1 dagje en dan alweer weekend!

Ik woon in de provincie overijssel in almelo (dicht bij enschede) dus dat is wel een eindje weg voor jou he ?! haha!

Vind jij het soms ook allemaal zo lang duren? vooral de laatste 2 weken voor je nod?! Pff... Ik word er soms gek van! De tijd gaat best snel maar in dit opzicht weer totaal niet. niks aan!

Xx

Ik heb een hekel aan het wachten..

Haha kan heel slecht wachten.. ben heel ongeduldig.. hihi.. maar ach... nog 12 dagen.. mayb zaterdag al testen eventueel ik dacht al eerder een eisprong te hebben.. op dag 9 dus als het er toen ook was kan ik zaterdag al testen.. Denk dat ik me niet kan inhouden.. hihi.. Ga je op je NOD zelf gtesten of wacht je even?
xxxx mamoetje

het ligt er een beetje aan .. de eerste maanden had ik hele verschillende cyclussen. Nu zit ik al voor de derde keer op 32 dagen. Dus had de vorige keer wel getest op mijn nod. Maar negatief ik wil proberen nu later te testen maar dat zeg ik elke maand! Het is steeds weer spannend!   hihi, Ik blij dat ik straks weer verder kan . Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Spannende tijd voor jou! hopen dat je zaterdag positief test! Zou wel helemaal geweldig zijn natuurlijk!

Xx

ik zou op de dag van je kortste cyclus testen.. maarja dat ben ik.. ik wil het liefst nu al testen maar dat heb geen zin natuurlijk:)

xxx mamoetje

Terug
Bovenaan