Spelletje

Getrouwd...en moet ik mij erg blond voelen dat ik niet weet wat BAM is?

Wat betekent BAM?

Haha, geen idee, maar ik denk Bewust Alleenstaande Moeder.

Wat is je favoriete fruit   en wat vind je echt niks ?

Inderdaad, Bewust Alleenstaand Moeder. Was laatst (bij bnn) een stuk erop over BAM moeders en spermabanken.

Eigenlijks elk fruit wel lekker, maar van die ingemaakte pruimen (van opa en oma)   brrrrrr.

Trakteren jullie straks op beschuit met muisjes, of is er bij jullie in de omgeving een andere traditie?

Wij gaan voor de beschuit met muisjes, ik heb beide al in huis

Heb je een bepaalde reden waarom je het geslacht van je baby wel of juist niet van tevoren wil of wilde weten ?

Vooral vriendlief wou het niet weten, het maakt de verrassing  compleet. Deze keer heb ik er soms moeite mee, dan ben ik zo zo zo nieuwsgierig!!  Als ik nu  hier door het centrum loop en wat leuks zie, dan wou ik  wel graag weten wat er in mijn buik zit, maar aan de andere kant, nog  maximaal 5 weekjes en we weten het ook.   Zou het nu ook niet meer willen weten, maar kan me best voorstellen dat je het wel wilt  weten.

Nu weer een nieuwe vraag bedenken.......  is lastiger als antwoorden..

Ben je meer iemand met (een beetje) groene vingers, of hebben jullie alles bestraat?

Overal tegels!!!!! Ben wel een tuinliefhebber maar het komt er meestal niet van en dan verwilderd zo'n tuin enorm snel (spreek uit ervaring) We leuken het op met potten straks en mooie bloemen aan de schutting!

Vieren jullie allemaal sinterklaas? Waarom wel of niet?

Ja, wij gaan dit jaar voor het eerst een echte pakjesavond vieren, onze dochter is sinds afgelopen maandag 5 jaar. De vorige jaren heb ik het niet gedaan omdat m'n dochter er nog geen weet van had en het toch al zo'n drukke periode is met haar verjaardag. We gingen dan wel naar de intocht van de Sint in ons dorp, naar de Sint in de supermarkt en ook op de psz kwam een Sint...dus dat vond ik eigenlijk wel genoeg. Maar ik heb het idee dat kinderen steeds jonger weten hoe het zit met de Sint, dus nu vond ik het dan toch tijd voor een echt pakjesavond. Ik weet nog hoe spannend ik dat als kind vond en ik vind het heerlijk om het nu van de andere kant mee te maken!

Nu we het toch over de feestdagen hebben:

Wat is jouw ultieme Kerst-menu? (het is en blijft toch een eetfestijn hè!   )

met de kerst ga ik t liefste thuis gourmetten of een ander tafel-bak-ding zodat niet iemand de hele tijd in de keuken staat. Als je van huis gaat vind ik het altijd gezellig om te gaan brunchen.. dan heb je ook vanalles en weer geen gedoe in die keuken.

om in de feestdagen te blijven...

kopen jullie vuurwerk?

Terug
Bovenaan