Spelletje

Vuurwerk...... er gaat hier in de buurt  zoveel de lucht in..... ik denk 75% illegaal spul. Dus wij genieten altijd van het geld van een ander..  

We hebben wel vaak een pakketje van rond de € 15, met een paar potjes, paar pijltjes en bromtolletjes (hebben de kids toch iets), maar dan houdt het heel hard op. Dit jaar nog even afwachten hoe we het gaan vieren.

Kerst volledig bezet en overal bijlangs, of rustig met het (nieuwe)  gezin vieren?

Ik ben op Kerstavond uitgerekend...dus het ligt er een beetje aan of het dan al gebeurt is of niet...als ik nog niet bevallen ben gaan we wel bij mijn ouders en schoonouders eten, dat vergt gelukkig niet veel inspanning. Als de kleine er wel al is, dan blijven we lekker thuis denk ik...Ligt eraan wanneer het geboren is en hoe het allemaal gaat....best moeilijk inschatten nu.

Waar verheug je je weer heel erg op, als je niet meer zwanger bent (bepaald eten, bepaalde activiteit etc...)?

ik verheug me op een lekker broodje tartaar met uien
file en osseworst mmmmmm
en natuurlijk stoeien met mijn kleine mannetje heerlijk
als alles goed verloop dan mag ik morgen weer alles eten mmmmmm

ZIJN JULLIE AL AAN HET AFTELLEN OF VINDEN JULLIE HET NOG TE LEUK
HET ZWANGER ZIJN :

Absoluut aan het aftellen. Het zwangerzijn is wel leuk, hoor, kan nog steeds genieten als ik een voet ofzo mijn buik uit zie komen, maar ik ben het ook wel zat, gewoon door de kwaaltjes en bewegen is bijna geen optie meer, maar goed, nog even wachten....

Wat doe je met het eerste pakje dat je kleintje gaat dragen ?

Heb voor de kids een koffer/doos waar ik allerlei dingetjes in doe die ik graag voor hun wil bewaren. De fotoboeken voor hun komen erin, de eerste kleertjes, hun kinderbestek, bepaalde tekeningen, misschien ook wel een steen of iets onbenulligs waar een leuk verhaal aan zit. Later als ze of op zichzelf gaan wonen/settelen, krijgen ze de doos mee (als ze willen natuurlijk) en kunnen ze zelf beslissen wat ze ermee doen.  

Ben je meer iemand van een strandvakantie of ga je er liever op uit om dingen te zien/doen?

Ik ben niet iemand voor een strandvakantie, ik wil wel dingen zien. Het is niet zo dat ik van alles afstruin, maar als ik eenmaal ergens ben, wil ik ook wel weten waar ik ben geweest en niet alleen hoe het zand was . Maar sowieso ben ik meer een mens voor een wintersportvakantie dan voor een zomervakantie.

Heb je veel kwaaltjes gehad (of nog) deze zwangerschap ?

Als ik de hyperemesis niet mee tel en de vermoeidheid die daarbij hoort, gaat het eigenlijk wel heel goed. Heb niet overdreven last van de rug en maar een klein buikje (begint laatste week wel echt te groeien!!!!) Maar wat ben ik straks blij als die hormonen eruit zijn.....

Heb je deze zwangerschap het roken en drinken kunnen laten?

Ja hoor, geen enkel probleem om alcohol te laten staan, ik zou het niet eens durven drinken. Roken doe ik al jaren niet meer sinds ik zwanger raakte van mijn eerste dus dat is nu ongeveer 9 jaar geleden haha.

Passen jullie al je positiekleding nog (ik nog 2 broeken de rest zit te strak)  en verlang je ook naar je oude kleding?

Terug
Bovenaan