Spelletje

Ja, die pas ik nog, nu had ik ook de grootste maat die er te krijgen was genomen bij Prenatal, dus als ik dat niet meer zou passen, oeps...
Maar ik heb een flinke buik en al passen mijn broeken dan nog wel, mijn huid past haast niet meer , die is helaas al op een paar plaatsen gebarsten .

Ben je fit genoeg voor de bevalling ?

Ik denk het wel... t is de eerste keer maar ik maak me er geen zorgen over. Heb een redelijk onbezorgde zwangerschap tot nu toe. Wel last van indalingspijn maar das ook weer een teken dat t einde nadert dus ik wil niet klagen! Gewoon laten gebeuren en jezelf eraan overgeven is de beste manier denk ik...

als je de loterij zou winnen met een mooi bedrag, zou je (of je partner)  stoppen met werken?

Leuke vraag met de nieuwjaar loterij op komst. De enige waar we aan mee doen....tot nu toe nog geen hoofdprijs gewonnen.

Ik denk dat we misschien wel stoppen met het huidige werk, maar zou wel wat willen blijven doen. Het hoeft dan niet zozeer een betaalde baan te zijn, maar compleet thuis zitten, dat ook weer niet. Kun je leuk over fantaseren!

Ga je komende zomer op vakantie met de kleine en zo ja, als je dat al weet, hoe?

Ja, wij gaan vast op vakantie deze zomer. We weten nog niet waarheen, hebben nog niks geboekt, maar dat het een autovakantie wordt is zeker.

Hmm, vragen verzinnen blijft moeilijk, er is al zoveel gevraagd.
Dan maar even een flauw vraagje :

Pindakaas of appelstroop ?

Antwoorden is inderdaad makkelijker

Doe dan maar pindakaas, graag met een beetje suiker erop, anders krijg ik het echt niet van mijn gehemelte af.......Appelstroop doet me echt denken aan mijn beppe (oma), die ontbeet altijd met een boterham appelstroop.        

Als je straks blijft werken, hoe heb je het dan geregeld met de opvang?

Mijn moeder past op op maandag, mijn man heeft op dinsdag een papadag en op donderdag past mijn schoonmoeder op. Heerlijk geregeld...al vinden we zelf.

Als je een stedentrip mocht maken, waar ging je dan heen?

Oei, da's een moeilijke..............
Barcelona lijkt me mooi, Wenen, Rome ook.....maar ik mag er maar één kiezen zeker ?
Dan wordt het toch Barcelona

(Mmm, weer een nieuwe vraag bedenken , uuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh)

Is de naam die je op dit forum gebruikt je echte naam of een eigen verzinsel ?

Het is een engelse vorm van een "koosnaampje" van mijn achternaam...ja ja lekker moeilijk. Wiekie noemen sommigen mij wel en Weekee is daar dus de engelse versie van.

Hoe ben je aan de naam van je kindje gekomen? Verzonnen? Uit een boek?

Terug
Bovenaan