Spelletje

De jongensnaam hebben we via internet zoeken op diverse namensites gevonden. En de meisjes naam stond bij 1 van ons op het lijstje. Weet niet meer precies waar die naam weg kwam.

Ga je borst of flesvoeding geven?

Ik ga in principe voor borstvoeding, maar als het om wat voor reden dan ook niet lukt, stap ik zo over op flesvoeding (heb ik al in huis voor de zekerheid)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen ?

dat weet ik echt niet meer!   Volgens mij toen ik aan t kijken was voor de jonge gezinnen beurs en toen zag ik op de site dat er een forum was.... ja, dat was het!

heb jij nog iets van toen jij baby was wat je heel veel waarde aan hecht en nog steeds heel veel gebruikt?

Ik heb een ezeltje, zo'n speelgoedding, het is geen knuffel, maar wat je vroeger veel zag, zo'n hard plastic figuur (in mijn geval dan die ezel) met stof beplakt. Hij valt haast uit elkaar (logisch na 34 jaar) maar ik zal hem nooit wegdoen. Hij heeft in mijn babykamer gestaan en ik heb hem bij mijn eerste zoontje ook in de babykamer gezet en hij staat nu weer in deze babykamer.

Heb je een tuin ? En zo ja, versier je die ook met kerst ?

Yep, voor een tuin, achter een terras. Maar nee die versieren we niet voor kesrt. ik ben een beetje van de kerstversiering binnenshuis haha.

Houd je van voetbal?

Nee, houd zelf niet echt van voetbal, maar mijn man kijkt wel elke zondag en dan kijk ik toch ook wel mee. Het nederlands elftal vind ik wel leuk om te kijken!!

Dan mijn vraag omdat ik er niet echt mee bezig ben!!
Kerstboom ja of nee??

Zijn jullie met de kerst bezig?

Ja, ik ben er wel mee bezig. Vind het altijd zo gezellig. Ik wil toch echt wel een boom dit jaar, hopelijk lukt het zaterdag, mits ik deze week beval natuurlijk  

Heb je al goede voornemens voor 2009 ?

Poeh, ja eigenlijk het gebruikelijke...dus gezonder leven (elk jaar gaat dat beter hah) maar dit jaar sowieso want tja, ik wil de kilo's toch wel weer kwijt. Ik ben echt geen sporter, dus zal ik lekker moeten gaan wandelen ofzo.
Verder zou ik nog HEEL graag een keer van mijn nagelbijten afwillen.
Ook ga ik meer genieten van het leven. We hebben dit jaar een lastig jaar achter de rug, waarbij mijn moeder erg erg ziek is geweest en we niet wisten ofze het zou halen, dat maakt je dan ineens zo bewust dat het allemaal zo over kan zijn. Dus mijn meisje zal flink geknuffeld etc worden.

Vieren jullie Sinterklaas? En doen jullie dat met lootjes?

Terug
Bovenaan