Start clomid eind 2020/begin 2021

@Shanny,

Haha ik heb geen idee. Ik word hier wel gek van, net dacht ik weer ongesteld te zijn had meer bloedverlies. En nu ineens weer gestopt. Normaal is het op de eerste twee dagen wel echt vloeien en moet ik elk uur/2 uur wel verschonen. Ik voelt verder wel als menstruatie.

Ah jammer van je negatieve test, maar wie weet. Zou het maandag weer proberen als je menstruatie uitblijft.
Waarom mag je pas zo laat testen dan? Ik lees dat hier vaker maar heb daar zelf niks van meegekregen van het zh.

Ja ik snap het, soms twijfel ik ook en dan houd je het tegen het licht om te toch te kijken of je niks ziet hahaha. Maar tot nut toe nooit een positieve test gehad helaas, ook niet heeel licht. Ook niet als ik met mijn ogen knijp ?

Zat te denken aan wat je zei over een late innesteling. Ik had op maandag heel licht bloedverlies, 5 dagen na de IUI. Dacht dat dat de innesteling was.

Maar het is denk ik wel mogelijk met die eiblaasjes van 14mm die waarschijnlijk later zijn gesprongen.

Vraag me ook af wanneer 1 eicel is bevrucht wat -in mijn geval- met de andere 4 gebeurd. Die moeten denk ik ook gewoon je lichaam uit en word je dan ongesteld?? Zal het eens een keer navragen bij de gynaecoloog.

Ik heb eigenlijk nooit gevraagd waarom ik na 17 dagen pas mag testen. Ik denk omdat het voor die tijd nog vaak verkeerd kan gaan. Of idd hcg opbouw wat traag.
Maar ik ben verlost van mijn onzekerheid. Ik ben vandaag toch nog ongesteld geworden. Dus door naar ronde 3 iui.

@shanny ah wat jammer! Had het je gegund!!

Dan kunnen we elkaar wel de virtuele hand schudden. Ik ben het ook geworden vandaag. Wel een heeeele lichte menstruatie, normaal elk anderhalf uur tampon vervangen en nu kan het af met een inlegkruisje. En die heb ik maar 2 keer vervangen (wat eigenlijk niet eens nodig was, zo weinig is het).

Las dat je met clomid een heftigere menstruatie zou kunnen hebben, bij mij dus het tegenovergestelde. Normaal ben ik de hele eerste dag niet aanspreekbaar door de pijn en kan ik niet werken/functioneren.

Hoe lang is jouw cyclus normaal? En gebruik jij ovulatietesten?

@Sanne Beau
Hoe gaat het met jou? Al met de 2e ronde begonnen? Ik maak geen gebruik van ovulatietesten omdat ik ook ovitrelle spuit. Ik geloof dat de testen dan sowieso positief uitkomen.
En @Liekee hoe gaat het met jou? Slaat 150mg nu aan bij je?
Ik ben sinds maandag begonnen met gonal-f spuiten. Vind het elke dag nog eng maar het is te doen! Ik heb aankomende maandag mijn eerste echo. Ik ben benieuwd of het iets heeft gedaan en/of ik de dosering moet aanpassen. 

Hey Shanny,

Van de week echo gehad, ik heb 2 cystes. Waarvan 1 zichzelf aan het opruimen is en de andere nog redelijk groot is. Volgende week weer een echo om te kijken of de cyste er nog zit aan de hand daarvan besluiten om wel of niet te insemineren. Mag wel de clomid verlagen, slik nu 25mg.

Ik heb de eerste 3 maanden clomid, daarna moet ik ook over op spuiten (3maanden lang). Ik vind het maar eng.

Oeii 2 cystes! Gelukkig word het nu goed in de gaten gehouden. Wel fijn dat je nu maar 25mg hoeft te slikken. Heb je nu minder last van de bijwerkingen?
Laten we hopen dat het raak is binnen 3 maanden! Hoef je niet aan de naalden haha

[quote quote=10411162]
@Sanne Beau
Hoe gaat het met jou? Al met de 2e ronde begonnen? Ik maak geen gebruik van ovulatietesten omdat ik ook ovitrelle spuit. Ik geloof dat de testen dan sowieso positief uitkomen.
En @Liekee hoe gaat het met jou? Slaat 150mg nu aan bij je?
Ik ben sinds maandag begonnen met gonal-f spuiten. Vind het elke dag nog eng maar het is te doen! Ik heb aankomende maandag mijn eerste echo. Ik ben benieuwd of het iets heeft gedaan en/of ik de dosering moet aanpassen.
[/quote]

Spannend! Ik heb goede verhalen gehoord over GONALF, succes maandag! 

Ik zit nu midden in de 150kuur. Volgende week maandag eerste echo. Ben benieuwd!

Terug
Bovenaan