Start clomid eind 2020/begin 2021

@Sanne Beau
Eerste x werd ik 13 dagen na inseminatie ongesteld en 2e x 14 dagen na inseminatie. Dus ik hou 14 dagen na inseminatie aan dat dat mn NOD is (17 maart). 
Wanneer is jouw NOD? Toch fijn dat we beetje dezelfde cyclus hebben haha 

@shanny,

Spannend vandaag is/was je inseminatie. Hoe ging het?

Ik weet niet wanneer mijn ovulatie was vorige maand. Ben er deze maand achter gekomen dat het veel later is dan ik dacht. Vorige maand was ik op de 30ste cyclus dag ongesteld geworden en die maand ervoor op de 28ste dag. Heb een cyclus van 28/29 dagen. Volgens de app is het op 13 maart (30ste dag).. denk dat ik die dag erna pas ga testen. Meestal heb ik een week van tevoren al bloedverlies en weet ik dat ik ongesteld moet worden.

Wat spannend weer voor jullie @Shannyy en @Sanne Beau!
Ik heb net te horen gekregen dat ik mag stoppen met clomid. Ik ga over naar Letrozol.  Nu weer 5 dagen Provera en dan 5 dagen Letrozol. Ik ben benieuwd!

@Sanne Beau
Ja mijn inseminatie is goed gegaan. Ik ben alleen vergeten te vragen hoeveel goede zaadjes er waren want dat vind mijn vriend altijd leuk om te weten. Maar ze zei dat alles goed was dus ging ik daar maar ook van uit. 
Wel zei ze dat ik heel erg veel afscheiding heb ( sorry beethe tmi) maar ik weet eigenlijk niet of dat heel slecht is ofzo. Maar dat het zich kan kweken ofzo. ?
Ik was eigenlijk een beetje geïrriteerd dat ze altijd uitlopen qua tijd enzo want ik ben altijd bang dat mn ei dan al is gesprongen...
Maar ik neem nu ook plaats op het wachtbankje en zien we wel wat er gaat gebeuren...

@Liekee
Oh wat spannend dat je met een ander medicatie mag beginnen. Zijn het ook pillen? Of injectienaalden? Ik ben echt benieuwd hoe je lichaam er op reageert ?

@Lieke, wat zijn dat voor medicatie dan? Hoor ik vaker voorbij komen hier maar ben er niet bekend mee. Hoop in ieder geval dat je daar meer succes hebt! ??

@shanny,

Fijn dat het soepel is verlopen joh! Hahaha mijn man vindt het ook altijd leuk om te horen. Als ze zeggen dat het er goed uitziet dan moet daar ook vanuit gaan.

Tegen mij zei ze toevallig dat ik mooie heldere afscheiding heb. Maar ik merk nu ook wel dat het meer is dan de vorige maand en wateriger ook.

Nou ik moest zondag, hele afdeling gesloten. Kwartier zitten wachten. Op gegeven moment naar een andere afdeling om te vragen waar ze blijft. Kwartier later komt ze aan hoor. Volgens mij is het ook afhankelijk van verwerking van het zaad, als dat niet klaar is dan kunnen ze natuurlijk niks. Daar loopt het ook elk keer bij mij ook uit.

Ja idd we gaan het zien.

Het zijn ook pillen, eigenlijk zelfde werkwijze als Clomid. 5 dagen lang 2 tabeltjes vanaf dag 3. Dus (gelukkig voor mij nu haha) nog niet spuiten! 

Terug
Bovenaan