Start clomid eind 2020/begin 2021

@shannyy leuk een cursus. Even afleiding. Hoe is het met je?

@KarlijnP spannend! Wordt je de hele cyclus gevolgd? Volgens mij zijn ovulatietesten dan niet nodig! Moet zeggen dat ik ook af en toe wel een testje heb gedaan omdat ik nieuwsgierig was haha. 

vandaag laatste echo van ronde 2 gehad. Geen effect. Dus vandaag alweer aan provera begonnen en daarna starten wij met 150mg!

Hi girls!
Ik kan geen teleurstelling meer aan :( het valt echt heel zwaar. Aankomende vrijdag is het precies 2 weken na iui. Dus ik kan nu elk moment mn (ik hoop het niet) menstruatie verwachten.
Ik heb vanochtend stiekem een test gedaan en die was helemaal wit.. voelde vanochtend ook buikkrampjes alsof ik bijna ongesteld word. 
Ik had dit keer meer hoop omdat de zaad kwaliteit beter was dan de vorige x en ik had 3 eitjes op springen... er hoeft er maar 1 bij te zitten.. 
Op naar de volgende ronde dan maar...
@KarlijnP cyclus dag 10 is wel netjes hoor! Spannend! Ik hoop dat het werkt! 
@Liekee aan de 150mg! Wel goed om gelijk door te gaan! Er was bij 100mg al wat vooruitgang dus misschien werkt 150mg wel bij je! 

Hoi dames,

In januari begonnen met Clomid en de IUI gehad. Nu op het wachtbankje. NOD is 11 februari maar ik verwacht er niet veel van.

Hebben jullie ook zo’n last van de bijwerkingen?
Lijkt alsof ik alle bijwerkingen heb die in de bijsluiter staan.

Heeft het nog iets met jullie cyclus gedaan? Als in dat het langer duurt voordat je ongesteld wordt?

@shanny, die krampen had ik vrijdag ook. Was er echt van overtuigd dat ik zaterdag ongesteld zou worden ook al was dat veel te vroeg. Maar het is wel uitgebleven gelukkig

@shanny, die krampen had ik vrijdag ook. Was er echt van overtuigd dat ik zaterdag ongesteld zou worden ook al was dat veel te vroeg. Maar het is wel uitgebleven gelukkig

Hi Sanne Beau!
Gelukkig is je menstruatie uitgebleven! Ik duim voor je dat het zo blijft! Vind je het ook zo spannend? Ik kan mij nergens meer op concentreren.. bah bah 
Ik vind het zo lastig. Heb het gevoel dat dit traject mijn hele leven beïnvloed.. 
Phoee door Clomid heb ik wel haaruitval waar ik echt bang van word en met ovitrelle had ik echt mega huilbuien! Zoo.. dat had ik echt onderschat haha

@Shanny,

Ik vrees dat de Clomid gewoon rommelt met mijn cyclus. Morgen is mijn NOD, normaal had ik nu al lichtbloedverlies en last van obstipatie. Maar de dag is nog jong, kan nog komen. Tot nu toe waren alle vroegtesten negatief.

Jaaaa ik had dat ook vanaf de IUI-dag. Jeetje, kon me nergens op concentreren alleen maar hiermee bezig. En had veel klachten, waarschijnlijk door overstimulatie.

Ik zou toch proberen afleiding te zoeken en zo min mogelijk ‘onderzoek doen’. Aan de andere kant je kan het maar beter gehad hebben nu haha.

Oh haaruitval heb dan juist weer niet, we: gewichtstoename, zware duizeligheid tot bijna aan flauwvallen toe, gevoelige en harde tepels, misselijk, obstipatie tot een paar dagen terug, hoofdpijn, slechter zicht, zwaar hoofd, dikke en pijnlijk buik, slecht slapen. volgens mij was dat het wel zo een beetje.. als het goed s gaan we de dosis deze maand verlagen, hoop dan op mindere bijwerkingen.

Terug
Bovenaan