Start clomid eind 2020/begin 2021

@Sanne Beau
Phoee dat zijn er hoop zeg! Ik heb daar geen last van alleen af en toe slecht slapen door opvliegers dat ook door de medicatie komt. 
Mijn NOD is 12feb haha dus 1 dag na die van jou. Heb jij dan 28e jouw iui gehad? 
Ik was gelijk begonnen met clomid 100mg maar als ik nu wel ongesteld word dan gaan we over naar Gonal-f ?

@shanny,

Zoals ik al zei, gatenkaas. Die opvliegers heb ik dus ook. Normaal ben ik een ijsklontje.

Oh echt?!! Super dichtbij voor ons beide dus. Nee ik heb hem op de 27ste gehad. 2 dagen ervoor waren de follikels rond de 16,8mm dus naar verwachting was mijn ovulatie die woensdag of donderdag.

Ik had de 50mg, maar maakte teveel follikels aan (5, waarvan 2 van 14mm). Dus ik reageer er teveel op. Bij mij ligt het denk ik ook niet aan mijn ei of ovulatie, maar aan de innesteling (vervroegde miskraam).

@Sanne Beau
oh jaa zelf heb ik ook het gevoel dat het aan de innesteling ligt. Want mijn eigen cyclus zonder hormonen is wel 33 dagen maar ik heb altijd mn eisprong op dag 21 en dan 11 dagen later heb ik dan mijn menstruatie. Bij beide miskramen dat ik heb gehad was het ook vroeg misgegaan. 
Maar met medicatie heb ik wel eerder een eisprong. Dus hopelijk werkt het daarom ook mee dat het zich beter kan innestelen.
Wow 5 follikels is wel veel ja! Beter om het te gaan minderen. Krijg je hopelijk ook minder last van de bijwerkingen.

[quote quote=10407856]Hi girls! Ik kan geen teleurstelling meer aan ? het valt echt heel zwaar. Aankomende vrijdag is het precies 2 weken na iui. Dus ik kan nu elk moment mn (ik hoop het niet) menstruatie verwachten. Ik heb vanochtend stiekem een test gedaan en die was helemaal wit.. voelde vanochtend ook buikkrampjes alsof ik bijna ongesteld word. Ik had dit keer meer hoop omdat de zaad kwaliteit beter was dan de vorige x en ik had 3 eitjes op springen… er hoeft er maar 1 bij te zitten.. Op naar de volgende ronde dan maar… @KarlijnP cyclus dag 10 is wel netjes hoor! Spannend! Ik hoop dat het werkt! @Liekee aan de 150mg! Wel goed om gelijk door te gaan! Er was bij 100mg al wat vooruitgang dus misschien werkt 150mg wel bij je![/quote]

He, dikke dikke knuffel voor jou! Blijf hoop houden hé. Heb je mensen om je heen waarmee je over het traject kan praten? 

nou, ik dacht ook verbetering, maar arts zei dat ook 10mm als 'niets' werd gezien dus ik werd weer even met mijn neus op de feiten gezet maar we gaan gewoon weer door..

@Liekee
ik kan het wel vaak kwijt bij familie of wat vriendinnen.. maar die worden echt gek van me en zeggen dan dat ik er niet aan moet denken... ( ik heb helaas geen uitknop) 
Maar goed jij bent nu weer begonnen aan provera! Driemaal scheepsrecht! Dit x gaat het lukken! 
Finger crossed

Shanny.

Nee niet echt haha, vandaag 3 dagen over tijd.
Gisteren en vandaag krampen gehad. Dacht dat ik leeg zou lopen, maar was maar licht bloedverlies. Krampen verdwijnen ook na 10 min. Normaal houdt het aan en bouwt het zich op.

Gisterochtend nog wel een test gedaan, maar negatief.
Gynaecoloog gaf aan dat het mogelijk is dat de menstruatie vertraagd is of er niet voldoende zwangerschapshormonen zijn aangemaakt voor detectie. Maar van dat laatste ga ik niet vanuit, alles wijst erop dat mijn menstruatie eraan komt. Heb ook een drukkend gevoel in mijn onderbuik zoals ik dat heb bij mijn menstruatie en heb het echt koud ten opzichte van de afgelopen 2 weken.

Ik wacht tot maandagochtend, als mijn menstruatie dan nog niet is gestart, een testje wagen.

Hoe is het bij jou?

Wat spannend! Ik hoop stiekem dat jouw gevoel verkeerd zit! Blijf hoop hebben. 
Kan het misschien dat jouw eisprong toch later is geweest? En dat je nu net je innesteling heb gehad? 
Ik ben nu 1 dag overtijd maar mijn test is ook nog wit. Vorige keer werd ik al ongesteld 13 dagen na iui en dit keer ben ik nu op dag 15. Ik mag officieel pas testen op dag 17 haha dus nog even geduld.
Ik word helemaal gek van mezelf.  Want als ik heeeeeel lang staar naar de test dan lijkt het alsof ik een streepje zie. Maar voorlopig is het nog negatief helaas. Achjaa we'll see

Terug
Bovenaan