Start clomid eind 2020/begin 2021

Haaaai @Liekee
Krijg je nu minder bijwerkingen dan clomid?? En ben je al naar je eerste echo geweest? Bahh jaa ik ben ook echt geen fan van prikken :(

@Sanne Beau
Mijn NOD is 17maart maar ik probeer dit keer om niet te testen. Vorige 2 keren testte ik om de dag om te kijken of ovitrelle al uit mijn lichaam was (want door ovitrelle kan je vals positief testen). 
Nu probeer ( juist.. "probeer" haha, want ik weet niet of het me gaat lukken) ik pas te testen na mijn nod als mn menstruatie dan uit blijft...  voor jou aankomend weekend al he? Ga je eerder testen?

@shanny

Ah oke dus nog maar een weekje! Spannend!
Haha ik had er vorige maand ook heel wat testjes doorheen gejaagd. Mijn voornemen was idd ook niet meer te testen. Tot nu toe houd ik het goed vol.

Gisteren wel echt steken in mijn linkereierstok en vandaag ook. En voel ook druk in mijn onderbuik, alsof mn menstruatie opkomt. Zit niks anders op dan afwachten.

Jaaaa ik heb tot nu toe ook nog niet getest. Ik volg sinds 2 maanden ongeveer een cursus en heb precies op 17 maart een examen (dus op mijn NOD) haha dus ik ben blij dat ik me vooral bezig kan houden met het leren van mn toets.
Om het niet te testen voelt het ook mentaal minder zwaar omdat het dan lijkt alsof je er minder mee bezig bent haha.. maar ben wel erg benieuwd naar onze uitkomst :)
Hopelijk heb je het verkeerd gevoeld en betekent het iets anders... blehh ik vind de wachtweken maar niks :( we moeten positief blijven!

Oh wat fijn dat je afleiding hebt!

Moet zeggen dat ik er dit keer ook rustiger over ben.
Geen testdrang, niet veel bijwerkingen. Ben het met je eens dat het niet testen mentaal meer rust brengt. Eigenlijk heel gek.

Ja geen idee wat het is, heb nog steeds last mijn mijn linkereierstok. Maar ben allang blij dat ik geen tussentijds bloedverlies heb zoals ik de afgelopen 2 jaar elke maand heb gehad.

@Sanne Beau
hoe gaat het met jou?? 
Ik kon het vanochtend niet meer laten en stiekem toch getest ??
Was heeeeel licht positief! Het is als het goed is nog van ovitrelle.  Ik heb nu sinds paar uurtjes last van lichte buikkrampen dus denk dat ik binnenkort ongesteld word.. zit met mn gedachten al bij de volgende ronde.. ?

Hey hey!

Oh ik was al blij voor je haha. Had je dat de vorige maand ook? Hoe lang duurt het voor het uitwerkt.

Ik had een klein vlokje licht roze afscheiding bij het afvegen ter grootte een hagelvlokje. En vandaag weer alleen wel wat donkerder.

Ik vrees dat de mijne er ook aankomt. Voel me weeïg en heb steken in mijn en rug. Heeeeel misschien morgen een sensitest doen.

Terug
Bovenaan