Start clomid eind 2020/begin 2021

@Gebruiker, die mood swings heb ik gelukkig niet van de Letrozol.
Moet ook eigenlijk zeggen heb er sowieso weinig last van gehad, behalve 2 dagen enorme hoofdpijn. De Provera had ik wel véél meer last, vergelijkbaar met de klachten die ook ervaar met de pil (enorme moodswings, 's nachts na 2/3 uurtjes wakker worden en daarna niet meer kunnen slapen etc). Die week was echt vreselijk en werd toen ook wel heel bang voor de Letrozol, maar dat is gelukkig alles meegevallen! :)

@niesss : het is wel vreemd 27ste moet in op controle om te kijken of ik een eisprong heb gehad ? plus hoe heb je het aan boord gelegt op je werk? Ik weet niet hoe ik het zou zeggen..

Spannend Ttcxx!

Het is bij mij vooral ter sprake gekomen doordat ik maar niet ongesteld werd. Maakte mij hier best beetje zorgen over, meerdere keren contact gehad met de huisarts (ook onder werktijd dus), uiteindelijk mocht ik in maart bij de huisarts langs, toen voor een controle echo doorgestuurd naar het ziekenhuis. Na aanleiding van de eerste echo doorgestuurd naar de fertiliteitspoli en toen ging het eigenlijk allemaal vanzelf. Ben ook eigenlijk altijd heel open over dingen dus ik zou dit soort dingen ook gewoonweg niet geheim kunnen houden en telkens een smoesje of iets kunnen verzinnen. Werk bij een klein bedrijf (zijn met zijn 5'en waarvan 2 deeltijd) dus je brengt ook een hoop tijd met elkaar door en zijn een hecht clubje, dat scheelt misschien ook. Ik werk hier nu een jaar en kreeg tijdens het sollicitatiegesprek ook de vraag of wij een kinderwens hadden dus ook gewoon eerlijk beantwoord, dus mijn werkgever wist ook wat hij aan nam in dat opzicht. 

@niesss dat is idd wel makkelijk dan.. hier ook een hecht groepje van 3 maar gaat iemand weg dus de timing is super slecht.. heb ze wel al gezegt dat ik een behandeling onderga voor pijnlijke maandstonden want heb me een periode ziek moeten melden door de pijn . Nu weet ik niet hoe of wat ? 

Ttcxx, timing is natuurlijk niet jouw pakkie aan maar dat van je werkgever! Heel vervelend voor je werkgever dat er iemand weg gaat, maar niet jouw schuld dus daar moet je helemaal niet over in zitten! Ik denk dat je er binnen zo'n klein clubje er gewoon maar beter eerlijk over kan zijn, maakt het voor jezelf ook alleen maar makkelijker. Maar dat is hoe ik er in sta, is voor iedereen anders natuurlijk! :)

@niesss ja dat is wel waar natuurlijk... Ik ben een beetje een people pleaser dus het is niet gemakkelijk voor mij hahah. Aangezien ik daar ook niet wil blijven maakt het mss niet zoveel uit xd 

Hahah herken ik wel hoor, zo dacht ik vroeger ook altijd! Maar heb dat (gelukkig voor mijzelf ook) echt wel wat meer los kunnen laten.

Even een update van mij ? , clomid 50mg heeft niks gedaan..
Ben nu begonnen met 100mg clomid, weer spannend dus ?

Hoe gaat het verder met jullie?

Terug
Bovenaan