Start clomid eind 2020/begin 2021

@xdidi: Jammer zeg ! Bij mij clomid 50mg  gewerkt ! Heb een eisprong gehad ? nu is het afwachten of ik men maandstonden natuurlijk krijg anders weer duphaston voor ik opnieuw met clomid begin. Heb op dag 19 van mijn cyclus klein beetje bruin slijm gehad. We hopen op innestelingsbloeding maar we weten ook dat de kans klein is op ronde 1 met clomid.
Ht wachten is het ergste deel ?

@Ttcxx oh wat spannend zeg! Op welke dag zit je nu? Hoelang moet je nog wachten??
Ik hoefde mijn menstruatie de tweede ronde niet eerst op te wekken. Mocht gelijk met de tweede ronde Clomid beginnen.Zit nu op cyclus dag 7.

Spannend Ttcx! 

Balen Didi, hier wordt de cyclus ook helaas afgebroken.
Bij 2,5mg Letrozol te weinig groei te zien, ben vandaag begonnen met de Provera... 

Hallo allemaal Ik ben Lilly. April 2020 gestopt met de pil. Helaas bleef mij menstruatie uit. Ik mocht januari dit jaar beginnen met clomid 50 mg. Inmiddels 4 rondes gehad. Ik moet morgen ongesteld worden. En voel aan alles dat het weer niet gelukt is helaas.  Ik mag nog 3 rondes met clomid en anders gaan we door met IUI. Spannende tijd en het wachten tussen eisprong en menstruatie duurt altijd zo mega lang

Hoi Lilly, welkom! Ben je inderdaad weer ongesteld geworden? 

Ik zal morgen mijn laatste pil Provera slikken en dan afwachten tot m'n menstruatie start en daarna begin ik aan mijn eerste ronde clomid. Ik ben er benieuwd, ook qua bijwerkingen.  

@TTCX, en?? Hoe gaat het?

Welkom Lilly! Hoe gaat het nu? 

Ben ook wel benieuwd TTCX, ben je nog ongesteld geworden? 

Hier heeft ongesteldheid gister doorgezet, dus morgen beginnen met een nieuwe ronde Letrozol, fingers crossed!

Balen van je ongesteldheid Niesss! Hopelijk doet deze ronde Letrozol meer!
Ik ben gisteren ongesteld geworden na een provera-kuur. Vandaag een uitgangsecho gehad en alles zag er goed uit, dus ik mag morgen starten met mijn eerste ronde Clomid... Duimen jullie mee?

Terug
Bovenaan