Start clomid eind 2020/begin 2021

Aan de dames die zich afvragen hoe het met me gaat , IK BEN ZWANGER ! eerste ronde clomid was een succes ! Nog steeds in ongeloof eerste echo gehad 20 mei en ik ben 5 weken half het hartje klopte al ! Wat hebben we geluk ❣️✨

Wauw, wat goed TTCX! Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! ?
@Elise Roos mijn ongesteldheid is n.a.v. de Provera dus goed teken dat het heeft doorgezet. Succes met de eerste ronde Clomid!
De eerste ronde met 5mg Letrozol zit erop, a.s. donderdag de echo. Weet echt niet wat ik moet verwachten.. Heb weer tot gisteren bloed gehad dus weer 7 dagen net als bij de vorige ronde en toen groeide er niets.
Bij de eerste echo dacht de assistent dat het misschien kwam omdat ik dus zolang nog bloed heb gehad dus word hier wel een beetje onzeker van. Iemand hier daar ervaringen mee?

Wauw TTCX! Proficiat! Veel geluk gewenst voor je zwangerschap!
@Niesss: balen dat het blijft voelen als een herhaling van je vorige cyclus. Maar we weten natuurlijk niet zeker of 7 dagen ongesteld zijn een voorteken is... ik duim voor je dat er een follikel gaat groeien!
Ik zit nu halverwege m'n clomid en ik merk nog niet veel bijwerkingen gelukkig, vrijdag heb ik m'n follikelmeting... Dan zitten we dicht op elkaar deze cyclus!

Vanmorgen dus de eerste controle echo gehad na de 5mg Letrozol en dit lijkt aan te slaan. Rechts een follikel van +/- 11 mm en rechts eentje van 12,5 mm! Maandag opnieuw voor een echo.
Ondertussen zijn we nog wel een ‘bespreekgeval’ betreft het klussen. Door corona heeft mijn vriend zijn afspraak voor het semenonderzoek moeten verplaatsen naar a.s. dinsdag wat dus zou betekenen 5 dagen onthouding, terwijl ze toch wel aanraden om dit weekend te gaan klussen mocht het eitje toch gaan springen.Máár door corona kan ook de kwaliteit van het zaad aangetast worden, zelfs tot 10 weken na besmetting. Het zou dus kunnen dat er nu uit dat onderzoek zou komen dat het zwak zaad is, wat het misschien niet is waardoor je misschien in een heel ander traject zou kunnen belanden terwijl het dus ook tijdelijk kan zijn door de corona. Ze gingen het nu met de artsen bespreken en wordt hier als het goed is vanmiddag over gebeld….

Edit: Ze belde net al, we moeten het semenonderzoek afzeggen en echt pas inplannen over 4 á 5 weken i.v.m. corona. Bizar hoeveel invloed dat dus heeft zeg! Maandag de echo maar even afwachten alvorens we een nieuwe afspraak inplannen, mocht het deze ronde niet raak zijn dat de we volgende ronde wel iets beter uit komen qua planning. 

Jeetje Niesss, wat ingewikkeld zeg! Heel onhandig dat dat allemaal zoveel tijd kost en dat dat zo'n onzekerheid blijft. Hoe zit dat dan deze cyclus? Mogen jullie wel gewoon klussen?
In ieder geval fijn dat de letrozol lijkt aan de slaan! Een hele opluchting om die groeiende follikels te zien lijkt me! 

Ik mag morgen voor een eerste echo om te zien wat de clomid aan het doen is... ik ben benieuwd! Ik heb weinig bijwerkingen gehad, beetje hoofdpijn, maar dat is het wel. Ik voel me niet heel anders dan normaal in ieder geval. Weet niet of dat een goed of een slecht teken is haha...

Ze raden toch wel aan om gewoon te klussen, niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar!
Ik verwacht er nog niet teveel van in ieder geval, maar het is fijn om te zien dat de Letrozol in ieder geval doet wat het moet doen voor nu. 

Spannend Elise Roos, fijn dat je geen last van de bijwerkingen heb gehad. Ik had bij de eerste ronde Letrozol de eerste paar dagen ook gigantische last van hoofdpijn, maar deze ronde (met een dubbele dosis) helemaal nergens last van en voel me ook niet anders dan normaal. Bij mij was het in ieder geval dus een goed teken dus ik hoop voor jou ook!
Succes morgen, moet je 's ochtends of s' middags?

Ja heel fijn dat de letrozol iets lijkt te doen Niesss!
Ik had vanochtend ook mijn follikelmeting op CD9. Rechts zat er eentje van 11mm, links was niet zoveel te zien. Ik hoop dus dat die rechts blijft doorgroeien! Ook ik mag maandag weer terugkomen, spannend! Mijn baarmoederslijmvlies was nog wel dun, volgens mij rond de 3.5mm, dus dat moet ook nog wel gaan groeien!

Terug
Bovenaan