Start clomid eind 2020/begin 2021

@ liekee
Ik kan op 1 februari een test doen. Dus fingers crossed!!
Ik ga voor je duimen dat de clomid is aangeslagen. Heb jij enkel clomid of ook iui? Ik hoop dat je voorgevoel gelijk heeft!
Veel succes met je echo en laat je hier iets weten? 

@Lieske
Ik ga slecht om met de wachtweken! ik heb elke keer testdrang. Wij zijn zelf namelijk al meer dan 2 jaar bezig. en in Juni 2020 werd ik zelf zwanger! nog net voordat ik HSG zou gaan doen. Maar de zwangerschap was van korte duur. (6,5 week) en in sept was ik zelf weer zwanger geraakt maar na 3 dagen kwam mijn menstruatie toch door. Dus dat was heel vroeg fout gegaan. 
ik moet echt op mijn handen gaan zitten om niet te testen en mezelf bezig houden. 
Ik heb zelf het gevoel dat clomid 100mg niet heel goed werkt op mij. Maar dat weet ik pas bij de FM! ik hou jullie zeker op de hoogte!
Hoe ga jij er nu mee om? niet te veel vasthouden aan symptomen hoor! want het kan ook aan de medicatie liggen.

@Liekee
AHH zo spannend! ik ben benieuwd of dit nu goed aanslaat! ik hoop het wel!

@shannyy
Ohhh wat vreselijk om te lezen! Het is jullie echt gegund dat het raak is en blijft zitten!
Ik merk dat ik vooral heel veel op internet aan het lezen ben en symptomen aan het opzoeken ben. Ik weet van mezelf dat dit echt niet goed is maar ik kan me soms gewoon niet bedwingen hihi erg he! 
Ik houd mezelf steeds voor ik kan er nu niks meer aan doen enkel het beste ervan hopen. 

Haai ladies!
Hoe gaat het met jullie? Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad van dit cyclus. Dat was heel positief.  1 groot eitje van 20mm en 2 kleinere van 18mm en 17mm. Ik heb meteen ovitrelle mogen spuiten en morgen naar ziekenhuis voor inseminatie. Als ik nu niet zwanger word, dan ga ik over naar spuiten ipv clomid. 
@Liekee heb jij al je eerste echo al gehad?
@Lieske ben je al door je wachtweken heen?

Wow wat een super nieuws Shannyy! Heel veel succes morgen!  
Ik heb morgen eerste echo op CD 11. Ik ben heel benieuwd. Voel me niet zo super door clomid100 dus ik hoop dat het aanslaat..

Wat spannend Liekee! Jaa hopelijk slaat het aan! Maar als je er al helemaal anders door voelt dan moet het haast wel? 
Ik duim voor je! Laat je me weten hoe het morgen is gegaan? Succes meid!

Ja zou je denken toch? Ik kom er net vandaag, maar er is nu 10mm gemeten. Ik was wel blij, want de vorige keer was 6mm de maximale grootte, maar gynaecoloog zei niets.. Volgende week weer terug. 
Hoe is de IUI gegaan?

Ohh dus wel vooruitgang! Volgens mij groeit ie prima. Vorige cyclus had ik op dag 13 een eitje van 12 mm en op dag 16 was het alweer 18mm. Ik hoop dat je volgende week goed is gegroeid zodat jullie ook goed kunnen timen! 
Ik heb net mijn inseminatie gehad.  Jaa het is een spannend moment. En nu nog wat sexy time inplannen voor vandaag en morgen hahaha want ik wil het niet missen... en dan is het alleen maar wachten.

Terug
Bovenaan