Starten kinderwens

Bedankt het is gelukt!! Snap ik dat je het spannend vind, ik hoop het zo voor je! Ik vind het ook super spannend, mijn NOD 29 december wat zou het een leuk cadeautje zijn om het nieuwe jaar goed te starten!! We zouden dan echt even ver kunnen zijn leuk! Maar  laten we het niet te hard hopen valt het dadelijk heel erg tegen. Ik heb wel sinds vandaag last van me borsten en beetje misselijk gevoel. Maar ja het kan ook goed voor de gek houden van je lichaam zijn.  Ik heb geen ovulatie testen of iets gedaan maar om de 2 a 3 dagen seks gehad. Als het deze maand niet gelukt is ga ik het misschien toch overwegen! We houden elkaar op de hoogte ! Ik heb nu ook iets meer rust dan op het begin maar wel een spannend gevoel door heel me lichaam. Liefs

Hey lieve dames,Ik ben nieuw en zocht paar dingen over de zwangerschap en kwam toen uiteindelijk op deze app terecht. Wat een leuke app zeg! Heb er veel van geleerd. Ik ben pas 22 geworden en 4 maanden getrouwd.  Ik en mijn man zijn al 2 jaar samen. Ik heb een app waarin je je menstruatie en eisprong kan bijhouden. Ik heb een normale cyclus. We hadden tot midden november geslachtsgemeenschap met condoom, maar daarna zijn we ermee gestopt. Geen idee waarom, maar misschien omdat we beiden een klein lief baby willen hebben. Volgens mijn app had ik de eisprong op 12 december en we hebben het toen ook gedaan. Eind deze maand moet ik ongesteld worden, maar hoop dat ik het niet wordt en we goed nieuws hebben♥️ heeft iemand dezelfde ervaring als ik? Lukt het echt wanneer je op de dag van de eisprong geslachtsgemeenschap hebt? 

Welkom Simplyme,leuk dat je mee komt kletsen! En spannend allemaal he! Maar hier zijn er wel meerdere die eind december eigenlijk ongesteld moeten worden maar eigenlijk hopen we dat we met zijn allen niet ongesteld worden! Spannend voor ons allemaal. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is en wij wouden eerst niet teveel daar mee bezig zijn maar als het deze maand niet gelukt is zonder testen temperaturen ect dan gaan wij van die ovulatie testen kopen! ;) maar als je weet wanneer je eisprong is dan is de kans heel groot dat het lukt succes!! Liefs Sandra 

[quote quote=10144467]Bedankt het is gelukt!! Snap ik dat je het spannend vind, ik hoop het zo voor je! Ik vind het ook super spannend, mijn NOD 29 december wat zou het een leuk cadeautje zijn om het nieuwe jaar goed te starten!! We zouden dan echt even ver kunnen zijn leuk! Maar laten we het niet te hard hopen valt het dadelijk heel erg tegen. Ik heb wel sinds vandaag last van me borsten en beetje misselijk gevoel. Maar ja het kan ook goed voor de gek houden van je lichaam zijn. Ik heb geen ovulatie testen of iets gedaan maar om de 2 a 3 dagen seks gehad. Als het deze maand niet gelukt is ga ik het misschien toch overwegen! We houden elkaar op de hoogte ! Ik heb nu ook iets meer rust dan op het begin maar wel een spannend gevoel door heel me lichaam. Liefs[/quote]Oeh dat is kort bij elkaar ja! Vind het nu al moeilijk om te besluiten wanneer ik ga testen haha ik zou t namelijk ook heeeeel leuk vinden om met kerst iets te kunnen delen met mijn ouders, maar dat is echt 5 dagen voor NOD maar wel 11 dagen na ovulatie, dus ik weet niet zo goed of ik dat aan durf. Dikke kans dat ie negatief uitvalt maar dat t evengoed te vroeg kan zijn... Dus dan beter maar even geduld hebben en de 27e gewoon testen. Weet jij al wat je gaat doen en welke testen je gaat gebruiken?? Ik ga proberen te komende dagen niet teveel op t forum te zitten denk ik, daar krijg je ook kwaaltjes van haha 

Leuk dat de 2 nieuwe dames aansluiten hihi. Zo krijgen we nog best een heel groepje dames met kwaaltjes en afwachtend of we ongesteld gaan worden hihihi. Ook voor jullie succes de komende tijd. Leuk om elkaar op de hoogte te houden zoals je misschien al hebt gelezen haha. Ik moet normaal morgen ongesteld worden. Hopelijk niet en goed nieuws. Hopelijk wel zodat me normale cyclus weer begint. We gaan het zien. Liefs

@ Loontje, Zeker! Leuk zo. Hopelijk maken we elkaar niet gek met al onze symptomen en gekkigheden. Ooeeh morgen. Spannend! Ga je morgen gelijk testen of wacht je nog even een paar dagen?@Simplyme Ook welkom! Wie weet is t gelijk raak, zou wel heel snel zijn zeg! ik hoop dat het geluk aan jouw kant staat@San-dra Wat ook grappig is trouwens is dat wij allebei uit omgeving Den Bosch komen. We zijn ook bijna even oud, zou wel heel leuk zijn als we gelijk op zouden gaan lopen! Hopelijk wil je je vorderingen met ons blijven delen :)Welke ovulatietesten en zwangerschapstesten gebruiken jullie of willen jullie gaan gebruiken?? Ik hoor goeie verhalen over action en kruidvat en dat veel een clearblue digitale met indicator doen als 2e of 3e test.

Ik kijk het even aan mocht ik deze week niet ongesteld worden doe ik wel even een test. Ik heb van kruidvat en action allebei nog geen probleem mee gehad :)

Hallo dames!Mijn vriend (27) en ik (24) hadden in de zomer al 'besloten' dat ik eind dit jaar zou stoppen met de pil. Zijn broer heeft begin dit jaar een zoontje gehad en nu begint het bij hem toch ook flink te kriebelen. Mede omdat we allebei niet te lang willen wachten met kinderen, omdat we nu nog jong en fit zijn. Nu heb ik nog een week de pil te gaan, wil graag netjes m'n strip afmaken, begin ik het toch wel heel erg spannend te vinden nu het zo dicht bij komt! We wonen nu ruim twee jaar samen en drieëneenhalf jaar een relatie. We voelen ons allebei niet 100% klaar om ouders te worden, maar aan de andere kant wanneer ben je dat wel? Hoe weet je dat zeker? Ik heb tenminste wel altijd het idee gehad dat ik het goed zou doen als moeder (raar gevoel en beetje raar om zo uit te spreken over jezelf haha). Dus het moet zeker wel goedkomen! Het is gewoon allemaal erg spannend.. En ben benieuwd hoe mijn lijf gaat reageren aangezien ik toch ook alweer 8 jaar aan de pil zit!Leuk om elkaar allemaal zo op de hoogte te houden :)

Terug
Bovenaan