Starten kinderwens

Oeh dat is kort bij elkaar ja! Vind het nu al moeilijk om te besluiten wanneer ik ga testen haha ik zou t namelijk ook heeeeel leuk vinden om met kerst iets te kunnen delen met mijn ouders, maar dat is echt 5 dagen voor NOD maar wel 11 dagen na ovulatie, dus ik weet niet zo goed of ik dat aan durf. Dikke kans dat ie negatief uitvalt maar dat t evengoed te vroeg kan zijn… Dus dan beter maar even geduld hebben en de 27e gewoon testen. Weet jij al wat je gaat doen en welke testen je gaat gebruiken?? Ik ga proberen te komende dagen niet teveel op t forum te zitten denk ik, daar krijg je ook kwaaltjes van haha allemaal heel herkenbaar! Zou het liefst nu al een test willen doen , maar zonde van de testen want zei werken het beste na wat weken te wachten en meer kans op teleurstellingen! Ik probeer netjes tot eind december te wachten misschien wel tot 31 ste.... spannend! wat zou het mooi zijn om met een postitieve test het nieuwe jaar 2019 in te gaan! ( een droom van ons allemaal) ik heb testen gekocht via deze site , betrouwbaar waren de volgende dag al in huis! En niet duur :https://www.2-besure.com/En als die dadelijk zwanger aangeeft dan ga ik denk ik meerdere testen kopen en proberen en sowieso die vab cb halen om te zien hoe ver we ongeveer zijn! Spannend!! Maar ik denk dat elke test als je zwanger bent moet werken anders zouden ze niet verkocht worden :) wel een vraag welke testen gebruiken jullie om je eisprong te vinden? Die van cb met de smiley ? Of heeft iemand tips? @loontje super spannend joh! Ik duim met je mee dat je een positieve test in handen hebt! Houd ons maar op de hoogte !! @leia tuurlijk blijf ik hier met jullie praten en houd ik jullie op de hoogte ik probeer juist wel hier te blijven en vind het juist fijn de meidenpraat wil zo graag met me omgeving delen maar vind echt leuker als ze dadelijk verast worden! Maar mis wel vrouwen praat dus heel blij met dit forum! Anders kan ik er alleen met mijn vriend over praten. @ellonor welkom super leuk dat je met ons mee kletst! Succes en veel geluk dat het snel mag lukken bij iedereen!  Fijne avond en Slaapze voor zo allemaal!

Nog een week... mijn NOD is 24 december maar helemaal zeker weten doe ik het niet want ik doe geen ovulatietesten. Op 28 dec gaan we met mijn ouders op wintersport dus als ik tegen die tijd nog niet ongesteld ben moet er maar een stapeltje testen mee die kant op ?. We hebben lekker 'geklust' zoals ze dat hier zo mooi noemen maar geen idee of dat op de perfecte dagen waren. We zullen het allemaal wel zien!Wat zit er lang tussen je eisprong en NOD he... voelt als een eeuwigheid! 

@Rowan ik doe precies als jou ook geen ovulatie testen maar wil het wel proberen als het zo niet lukt ! Idd een eeuwigheid elke dag duurt langer nu je echt graag iets wilt Hihi! Maar fijn dat je op vakantie gaat daar kun je echt genieten en hopelijk met positief nieuws of op vakantie een positieve test in handen! Good luck!!

San-dra mocht het niet op deze manier lukken ga ik over een maand of 2 ook ovulatietesten doen. Ik vertel mezelf nu dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn maar dat lukt niet echt ?. De ene dag denk ik 'naaaah dat lukt toch nog niet de eerste ronde', de andere dag 'maar misschien ook wel...'Als ik dan toch niet zwanger ben deze keer hoop ik meteen de 24e ongesteld te worden, kan ik met kerst gewoon een wijntje drinken ??Jij (jullie allemaal) ook veel succes!!

Haha ja we willen het als je eenmaal begint gewoon zo snel mogelijk anders worden we onzeker of het wel ooit gaat lukken!  @loontje heb jij al een test gedaan? Hoop het zo voor je!

Ja @loontje ik ben ook benieuwd! 

Ik ga mijn naam ook aanpassen dat gebruiker zoveel is ook niet heel handig hahah.. :p

Tijdens de laatste strip van de pil had ik mega veel doorbraakbloedingen, zal misschien wel door stress komen? Geen idee, maar had dit eerder helemaal niet zo. Jullie ervaring mee?

Voor nu denk ik nog: "we zien wel hoe lang het duurt" , maar onbewust ben je er toch wel mee bezig. Ik lees wel veel artikelen etc, maar de drang van het moet nu heb ik nog niet zo. Misschien verandert dat na mate de tijd verstrekt :p.

Leuk dat we inmiddels zo een groot clubje hebben. 

Nog geen test gedaan moet de hele dag werken? maar nog geen enkel teken van menstruatie. Misschien morgenvroeg als het nog niet zo ver is even een testje doen ?? 

Ik heb trouwens van Sensitest zwangerschapstest en ovulatietesten gekocht. Ga in het begin die ovulatietesten nog niet gebruiken, maar mocht het nog steeds ellende zijn met mijn cyclus dan wil ik dat wel doen.

Terug
Bovenaan