Oeh dat is kort bij elkaar ja! Vind het nu al moeilijk om te besluiten wanneer ik ga testen haha ik zou t namelijk ook heeeeel leuk vinden om met kerst iets te kunnen delen met mijn ouders, maar dat is echt 5 dagen voor NOD maar wel 11 dagen na ovulatie, dus ik weet niet zo goed of ik dat aan durf. Dikke kans dat ie negatief uitvalt maar dat t evengoed te vroeg kan zijn… Dus dan beter maar even geduld hebben en de 27e gewoon testen. Weet jij al wat je gaat doen en welke testen je gaat gebruiken?? Ik ga proberen te komende dagen niet teveel op t forum te zitten denk ik, daar krijg je ook kwaaltjes van haha allemaal heel herkenbaar! Zou het liefst nu al een test willen doen , maar zonde van de testen want zei werken het beste na wat weken te wachten en meer kans op teleurstellingen! Ik probeer netjes tot eind december te wachten misschien wel tot 31 ste.... spannend! wat zou het mooi zijn om met een postitieve test het nieuwe jaar 2019 in te gaan! ( een droom van ons allemaal) ik heb testen gekocht via deze site , betrouwbaar waren de volgende dag al in huis! En niet duur :https://www.2-besure.com/En als die dadelijk zwanger aangeeft dan ga ik denk ik meerdere testen kopen en proberen en sowieso die vab cb halen om te zien hoe ver we ongeveer zijn! Spannend!! Maar ik denk dat elke test als je zwanger bent moet werken anders zouden ze niet verkocht worden
wel een vraag welke testen gebruiken jullie om je eisprong te vinden? Die van cb met de smiley ? Of heeft iemand tips? @loontje super spannend joh! Ik duim met je mee dat je een positieve test in handen hebt! Houd ons maar op de hoogte !! @leia tuurlijk blijf ik hier met jullie praten en houd ik jullie op de hoogte ik probeer juist wel hier te blijven en vind het juist fijn de meidenpraat wil zo graag met me omgeving delen maar vind echt leuker als ze dadelijk verast worden! Maar mis wel vrouwen praat dus heel blij met dit forum! Anders kan ik er alleen met mijn vriend over praten. @ellonor welkom super leuk dat je met ons mee kletst! Succes en veel geluk dat het snel mag lukken bij iedereen! Fijne avond en Slaapze voor zo allemaal!