Starten kinderwens

[quote quote=10144230]Gegevens invullen op zo’n app die niet in een gelijk situatie zijn geweest lijkt mij niet zinvol, dalijk ga je op basis van je oude gegevens er van uit dat je eisprong plaatsvindt terwijl dat misschien helemaal niet zo is. Het blijft toch een beetje zoeken hoor, dat is ook het onzekere en het geen wat voor veel twijfels zorgt. Succes! Laat je ons weten hoe t gaat?[/quote]Op de app hoef ik alleen maar mijn menstruatie in te vullen, deze kan ik zelf elke dag aanpassen. Dat wordt zo naar de action ? voor ovulatietesten want echt ongesteld ben ik nog nooit geweest, daarom ben ik op de pil gezet en zelfs dat is een drama. Ik sla zelfs met de pil zo 1 tot 3 maanden over. 

Nog steeds met vlagen buikpijn en wat vochtig beneden.. nog steeds in afwachting maandag moet ik normaal ongesteld worden.

Dag meiden!Ik ben sinds september gestopt met de pil. Mijn vriend en zijn 4 jaar samen, mijn grote wens is om voor mijn 30e zwanger te raken. Laat ik in februari nu 30 worden... Gelukkig is de kinderwens bij ons beiden groot!Ik had geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zat. Omdat ik de pil ook wel eens door slikte, zonder een stopweek in te lassen. Onze eerste "poging" was puur op de gok en gebruik van de app Flow. De afgelopen maand heb ik ovu testen gedaan en zo ben ik erachter gekomen dat de berekening van de app totaal niet klopte. Eigenlijk dus afgelopen maand serieuze pogingen gedaan, helaas ben ik 3 dagen geleden ongesteld geworden.Mijn ongesteldheid duurt ongeveer 3 dagen, sinds ik niet meer aan de pil zit. Ik vraag me af of ik me hier zorgen over moet maken, of dat dat nog bij trekt.Ik heb veel ontpillingsverschijnselen (is dat een woord?). Krampen in de onderbuik, veel hoofdpijn e.d.Ik hoop zo erg dat het niet heel lang duurt voor we zwanger zijn. Het lijkt me zo frustrerend om iedere maand weer teleurgesteld te zijn, als je weer menstrueert. Met vriendinnen bespreek ik het niet, omdat ik dat ook verwachtingen schept. Dit is iets voor mij en mijn partner, en ik vind het wel heel prettig om het hiet te bespreken.Laten we proosten op een vruchtbare periode! Cheers!  

@ Lenamar, welkom! Ik heb ook weinig sparmateriaal, omdat ik niet wil vertellen dat we bezig zijn idd. Ik heb mijn man wel even bijgepraat over de vrouwelijke cyclus en hoe dingen werken. We zijn beide van mening dat je gedurende het proces alle up's en down's moet delen en niet alleen die ene positieve test. Dus dat is fijn! Hopelijk kun jij ook delen met je partner en heb je snel geluk. Lang leve de ovulatietesten ? Ik heb ook Flo en heb inderdaad pas dingen ingevuld toen ik feiten had, anders is er wel een groot risico dat je er naast zit. Ben heel benieuwd hoe snel je een regelmatige cyclus hebt! Kom gerust ventileren als je daar behoefte aan hebt hoor! We zitten allemaal een beetje in hetzelfde schuitje.@loontje, het schijn zo te zijn dat je aan de soort afscheiding kan opmaken waar in je cyclus je zit. Misschien kan dat je nog op weg helpen om helderheid te krijgen?

@ Sandra, welkom! Ik kom ook uit de regio Den Bosch, wat toevallig. Een kleine bloeding na het verwijderen van je spiraaltje kan ook komen door de handeling of omdat er een klein bloedvaatje kapot is gesprongen. Ben je van plan om ovulatietesten te doen of te temperaturen ofzo om je cyclus in beeld te brengen? @Leia, ja dat is wel super leuk en toevallig! Leuk dat we hier contact kunnen hebben! Ja het gekke is dat ik na 2 dagen wel eerst ongesteld was ( en ook gewoon helder rood en veel ) ook duurde dit 6 dagen. De dag dat wij seks hadden en even met de benen omhoog heb gelegen ( Haha ja je hebt er echt alles voor over ) werkt het niet dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Kwamen die donkere bloedingen heel ander bloed dan ongesteldheid dit hield 3 dagen aan. Ik maakte me best wel zorgen! Maar las nu ook dat vele dat als teken hadden van zwangerschap dus laten we het hopen:) wanneer kunnen jullie een zwangerschaps test doen? Het maakt me onzeker dat lang wachten maar wil er eigenlijk ook zo min mogelijk mee bezig zijn maar dat lukt me nog niet helaas , ook heb ik raar gevoel in mijn buik hebben jullie dit ook allemaal?  Liefs Sandra 

@leia ja die testen wil ik na paar maanden als het zo niet lukt wel gaan doen. Wil nu zoveel mogelijk klussen als we zin hebben en hopen op goed geluk! Maar toch besef ik steeds beter dat je er toch meer mee bezig bent als je eenmaal je spiraal eruit hebt of stopt met de pil. Dacht echt dat ik nuchterder zou zijn. Iemand die dit herkent?

[quote quote=10144293]@leia ja die testen wil ik na paar maanden als het zo niet lukt wel gaan doen. Wil nu zoveel mogelijk klussen als we zin hebben en hopen op goed geluk! Maar toch besef ik steeds beter dat je er toch meer mee bezig bent als je eenmaal je spiraal eruit hebt of stopt met de pil. Dacht echt dat ik nuchterder zou zijn. Iemand die dit herkent?[/quote]Heel herkenbaar inderdaad!Ik dacht, komt het nu dan is het heel fijn, maar voor hetzelfde geldt duurt t wat langer, geen probleem.Nou.... niet dus. Ronde 1 was ik gelijk heel erg mee bezig. Ik voelde van alles en kocht 3 verschillende tests. ?Mijn vriend is wel wat nuchterder. Ik was er eigenlijk al wat langer aan toe, maar hij wilde nog wachten. Ik heb ook echt aan hem overgelaten wanneer ik zou stoppen met de pil. Wilde echt dat hij er zelf ook écht aan toe was. Hij komt nu af en toe echt heel lief door de bocht. Dan zegt ie na de seks: "Wel even blijven liggen he?"

Terug
Bovenaan