Starten kinderwens

Ja ik kan me niet voorstellen dat je er niet mee bezig bent, als je eenmaal de keuze hebt gemaakt. Of ervaren jullie het anders? Ik ben ook benieuwd hoe mijn hormoonhuishouding is zonder de pil.Ga wel gebruik maken van een app om te kijken hoe mijn cyclus is, maar in het begin nog geen ovulatietesten denk ik.. heb ze wel alvast in huis net als een zwangerschapstest ..

Moet het even kwijt en ben benieuwd of jullie er ook last van hebben ? Vanmorgen en vanavond heb ik sex gehad maar wanneer mijn vriend ( doggy) wil doen heb ik echt pijn binnen :/ nog nooit gehad. Tis net dat mijn baarmoedermond gevoelig en pijnlijk is en ligt ook heel hoog nu. Iemand ervaring??

@Sandra&Linda. Tuurlijk ben je er meer mee bezig. Je maakt een bewuste keuze en dan hoop je natuurlijk ook dat het lukt. Tenminste, lijkt me wel normaal.. En dan is er nog wel een verschil tussen er af en toe eens aan denken of geobsedeerd heel je lijf onderzoeken en heel google afspeuren op het antwoord wat je hoopt te vinden. Terwijl je enige zekerheid op elk vlak is: testen ? hahaha Maar je mag hier altijd ventileren!!@Loontje, ik herken t niet heel direct, maar ik kan er eens op letten voor de verandering ;) 

eel herkenbaar inderdaad!Ik dacht, komt het nu dan is het heel fijn, maar voor hetzelfde geldt duurt t wat langer, geen probleem.Nou…. niet dus. Ronde 1 was ik gelijk heel erg mee bezig. Ik voelde van alles en kocht 3 verschillende tests. Mijn vriend is wel wat nuchterder. Ik was er eigenlijk al wat langer aan toe, maar hij wilde nog wachten. Ik heb ook echt aan hem overgelaten wanneer ik zou stoppen met de pil. Wilde echt dat hij er zelf ook écht aan toe was. Hij komt nu af en toe echt heel lief door de bocht. Dan zegt ie na de seks: “Wel even blijven liggen he?”@lindaX ik had echt precies de zelfde gedachten maar ik was ook al langer klaar voor kinderen en heb mijn vriend de tijd gegeven en gewacht tot hij het 100% wilde dus echt het zelfde als jij! Ik had wel zoiets we gaan niet teveel stressen hij doet dat ook niet maar ik!! Haha fijn dat meerdere meiden dit allemaal herkennen en inderdaad wie is er nou niet heel de dag mee bezig, iedereen die stopt wil maar een ding zo snel mogelijk een positieve test !  @loontje nee sorry herken dat niet maar merk wel dat ik soms droger bed An voorheen tijdens de seks , misschien omdat ik er teveel aan denk en minder aan t gevoel denk als ik me dan weer richt op wat ik voel wordt ik gelukkig weer nat en hebben we het fijn ( sorry voor de details maar ook fijn dat we dit allemaal kunnen delen) is dit ook herkenbaar bij jullie of?  @leia en inderdaad een verschil maar ik dacht ben zo nuchter maar je ziet het speur heel internet af en wil gewoon zo graag mama worden nu! Net als jullie ik gun het jullie allemaal zo! Good luck Girls!! 

Sorry iets te snel op enter wou er nog bij zetten ps weet iemand hoe je mijn naam veranderd? Vind gebruiker huppelepup zo niet fijn!  Liefs Sandra 

He allemaalIk ben net nieuw hier. Terecht gekomen toen ik info zocht over onze kinderwens. En wil mij graag voorstellen en met jullie meelezen.Ik (30) en mijn man (33) zijn nu zo'n 12 jaar samen en 2 jaar getrouwd. Altijd druk geweest met onze  carrière (daarom ook zo lang gewacht met trouwen, en uiteindelijk op onze vakantie in Vegas getrouwd ?) en sinds 5jr met ons eigen bedrijf. Daarmee is onze kinderwens een beetje naar de achtergrond geschoven maar nu hebben we besloten er echt voor te gaan!Februari 2018 gestopt met de pil en na heel wat maanden zeer onregelmatige cyclus zijn we deze maand ermee begonnen. Als het goed is is deze week mijn ovulatie en gaan we dat proberen te meten met testen. Ook slik ik al ruim een maand de pilletjes van VSM mama en mijn man neemt de normale centrum man vitamine tabletten. Ik ga jullie hier op de hoogte houden en gezellig meelezen. Iedereen die bezig is heel veel succes en veel plezier ?

He allemaal Ik ben net nieuw hier. Terecht gekomen toen ik info zocht over onze kinderwens. En wil mij graag voorstellen en met jullie meelezen. Ik (30) en mijn man (33) zijn nu zo'n 12 jaar samen en 2 jaar getrouwd. Altijd druk geweest met onze  carrière (daarom ook zo lang gewacht met trouwen, en uiteindelijk op onze vakantie in Vegas getrouwd ?) en sinds 5jr met ons eigen bedrijf. Daarmee is onze kinderwens een beetje naar de achtergrond geschoven maar nu hebben we besloten er echt voor te gaan! Februari 2018 gestopt met de pil en na heel wat maanden zeer onregelmatige cyclus zijn we deze maand ermee begonnen. Als het goed is is deze week mijn ovulatie en gaan we dat proberen te meten met testen. Ook slik ik al ruim een maand de pilletjes van VSM mama en mijn man neemt de normale centrum man vitamine tabletten.  Ik ga jullie hier op de hoogte houden en gezellig meelezen.   Iedereen die bezig is heel veel succes en veel plezier ?

[quote quote=10144384]Sorry iets te snel op enter wou er nog bij zetten ps weet iemand hoe je mijn naam veranderd? Vind gebruiker huppelepup zo niet fijn! Liefs Sandra[/quote]Als je rechtsbovenin t scherm klikt op 'voeg je kind toe' kun je daar je alias of je gewone eigen naam invullen volgens mij.Ik vind het toch wel spannend nu hoor na mn positieve ovulatietest! Toch maar hopen dat het goed getimed is en dat die test betrouwbaar was blablabla je hoort zoveel over vals positieve testen en zoals jullie misschien eerder hebben gelezen ken ik mijn cyclus helemaal niet zo goed dus het is en blijft nog een beetje gokken.. Maar ik kan nu wel al beter mn rust bewaren dan toen ik 2 weken geleden voor t eerst hier op t forum kwam. Dus mijn uitlaatklep hier doet zijn werk. Morgen weer lekker werken en de zinnen verzetten haha ik zou NOD 30 dec hebben ongeveer. Ik ga sowieso de 31e testen, dat is wel een redelijke termijn na eisprong op de 14e. Ik hou jullie op de hoogte!!

Terug
Bovenaan