eel herkenbaar inderdaad!Ik dacht, komt het nu dan is het heel fijn, maar voor hetzelfde geldt duurt t wat langer, geen probleem.Nou…. niet dus. Ronde 1 was ik gelijk heel erg mee bezig. Ik voelde van alles en kocht 3 verschillende tests. Mijn vriend is wel wat nuchterder. Ik was er eigenlijk al wat langer aan toe, maar hij wilde nog wachten. Ik heb ook echt aan hem overgelaten wanneer ik zou stoppen met de pil. Wilde echt dat hij er zelf ook écht aan toe was. Hij komt nu af en toe echt heel lief door de bocht. Dan zegt ie na de seks: “Wel even blijven liggen he?”@lindaX ik had echt precies de zelfde gedachten maar ik was ook al langer klaar voor kinderen en heb mijn vriend de tijd gegeven en gewacht tot hij het 100% wilde dus echt het zelfde als jij! Ik had wel zoiets we gaan niet teveel stressen hij doet dat ook niet maar ik!! Haha fijn dat meerdere meiden dit allemaal herkennen en inderdaad wie is er nou niet heel de dag mee bezig, iedereen die stopt wil maar een ding zo snel mogelijk een positieve test ! @loontje nee sorry herken dat niet maar merk wel dat ik soms droger bed An voorheen tijdens de seks , misschien omdat ik er teveel aan denk en minder aan t gevoel denk als ik me dan weer richt op wat ik voel wordt ik gelukkig weer nat en hebben we het fijn ( sorry voor de details maar ook fijn dat we dit allemaal kunnen delen) is dit ook herkenbaar bij jullie of? @leia en inderdaad een verschil maar ik dacht ben zo nuchter maar je ziet het speur heel internet af en wil gewoon zo graag mama worden nu! Net als jullie ik gun het jullie allemaal zo! Good luck Girls!!