Starten kinderwens

@Leia bedankt! Hoop het zelfde voor jullie allemaal. Mogen we allemaal gelukkig zijn@ellonor ik snap je helemaal. Ik en mijn man zijn er ook onzeker over, maar aan de andere kant denken we dat we goeie ouders zullen zijn. Vooral ook omdat ik bij mijn schoonouders woon denken we dat het goed zou komen. Zij hebben ons in alles tot nu toe gesteund en dit is natuurlijk een droom als grootouders om opa en oma te worden? wie heeft dit nog meer? Voelen jullie je klaar voor? Of zijn jullie nog onzeker.  @Rowan helemaal mee eens! Het duurt zo lang voordat je kan testen. Ik zou het liefst de volgende dag testen, maarja het heeft tijd nodig?

Trouwens een vraag aan iedereen hier. Hebben jullie al nagedacht hoe jullie het je partner gaan vertellen? Of je familie? Het is toch leuk om te horen hoe en wat iedereen gaat doen.  Ik dacht aan kaarsjes op de grond leggen die naar de woonkamer leiden en dan op Mn kieën gaan en paar momenten van ons aan hem zeggen daarna met een speen aan hem zeggen dat hij ik zwanger ben.Of  een cadeau verpakking met daarin baby dingen, een slabbetje en sokken en speentje met daarom i love papa. En het huis een beetje versieren. Welk idee vinden jullie beter voor mij? Deel jullie ideën dan hebben we inspiratie ?

Zo zie dat mijn vorige bericht een paar foutjes heeft, wellicht heb ik snel getypt. dat ik zwanger ben*in een cadeau verpakking met daarin baby dingen zoals een slabbetje, sokken en speen met daarop i love papa*

@Simplyme
Geef je het boekje "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" haha.. :) best grappig.

Ik denk dat we de test samen doen, maar ik weet het eigenlijk niet.. ook wel leuk om elkaars reactie te zien als de test positief blijkt te zijn.

Ik heb op pinterest wel wat dingen voorbij zien komen. Je hebt ook van die shirts met: Does this shirt make me look pregnant. Kijken hoe lang het duurt voor iemand het ziet. OF met de tekst: "Dont eat Watermelon seeds".

Of een gebaksbordje waar je op schrijft dat ze opa/oma worden. Dat zien ze dan als het gebakje op is.

Of een fles wijn (als je van een wijntje houdt) met een label eraan: Drink this for me I'll join you next year. Baby.. is comin met de maand en jaartal ofzo?

Of een doos met donuts waarin geschreven staat: Eat up! My mommy doesn't want to be the only one with a belly! 

Ben ook nog zoekende.. 

Vanochtend samen met mijn vriend bij de Action een doosje ovulatie testen gehaald om mijn cyclus te leren kennen. Welk merk gebruiken jullie eigenlijk of raden jullie aan? Hoe ik het mijn vriend ga vertellen als het zover is weet ik nog niet maar mijn ouders denk ik wel. Ik wil een shirtje laten maken voor mijn hond met daarop ik wordt grote broer.   

Terug
Bovenaan