Ik heb de ovulatietesten van sensitest. Van die dipsticks en heb daar ook de zwangersschapstesten van besteld. Heb er ook wel 2 van de action liggen, schijnen goed te werken. Ik vind op internet bestellen toch wel fijn want woon in niet zo'n groot stadje dus kom snel bekende tegen. Ga wrs wel clearblue doen als k 2 andere positieve heb.Ben ik er klaar voor. Ja denk het wel, maar we hebben straks nog 9 maanden om aan t idee te wennen. T is nu allemaal nog wel een beetje surrealistisch hoor.Ik ga de testen denk ik alleen doen en t dan mijn man vertellen. Hou er niet zo van als er op mn vingers gekeken wordt op de wc hahaha Ik heb idd het boek 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht (en al gelezen zelf) en heb een speentje met I love papa. Ik vertel t m wel als k een test ga doen de volgende dag ofzo dan komt het niet helemaal uit de lucht vallen. Wil ook de teleurstelling van een negatieve test wel kunnen delen.Mijn ouders ga k het vertellen met gebak met muisjes en een briefje in de doos "Alles moet op, want mijn moeder wil niet de enige zijn met een dikke buik". Als wij bij mn ouders zijn of mijn ouders hier met de koffie hebben we er meestal wel wat lekkers bij, dus dat is niet gelijk zo overduidelijk.Voor mijn schoonouders heb ik een kaart liggen van 'lief leven' daar staat op:Klein Kind
Groot Oudersen daar plak ik dan een dingetje in zo groot als de baby dan is (erwtje, besje, zaadje net wat er dan toepasselijk is) met de tekst, vandaag ben ik zo groot. En taartjes met muisjes er op denk ik.Voor mijn zus weet ik het nog niet. Wil wel iets doen maar twijfel ik nog over. Misschien een rompertje met "Tante kom je me halen, je zus is vervelend". Daar zie ik de humor wel van in 😛Welke ideeën hebben jullie??Moeders voor moeders.. Ik weet t nog niet zo goed. Ik werk onregelmatig dus dat wordt best wel een uitdaging. Ik vind het wel een mooi initiatief maar weet niet of het voor mij heel erg werkbaar zal zijn. Jullie?