Starten kinderwens

Ik voel me er wel klaar voor, maar ik vind het ook super spannend! En ik denk dat je dat altijd wel houd. Doe je het goed of niet etc etc.

Ik ben eigenlijk benieuwd of jullie mee gaan doen aan moeders voor moeders?

Ik heb de ovulatietesten van sensitest. Van die dipsticks en heb daar ook de zwangersschapstesten van besteld. Heb er ook wel 2 van de action liggen, schijnen goed te werken. Ik vind op internet bestellen toch wel fijn want woon in niet zo'n groot stadje dus kom snel bekende tegen. Ga wrs wel clearblue doen als k 2 andere positieve heb.Ben ik er klaar voor. Ja denk het wel, maar we hebben straks nog 9 maanden om aan t idee te wennen. T is nu allemaal nog wel een beetje surrealistisch hoor.Ik ga de testen denk ik alleen doen en t dan mijn man vertellen. Hou er niet zo van als er op mn vingers gekeken wordt op de wc hahaha Ik heb idd het boek 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht (en al gelezen zelf) en heb een speentje met I love papa. Ik vertel t m wel als k een test ga doen de volgende dag ofzo dan komt het niet helemaal uit de lucht vallen. Wil ook de teleurstelling van een negatieve test wel kunnen delen.Mijn ouders ga k het vertellen met gebak met muisjes en een briefje in de doos "Alles moet op, want mijn moeder wil niet de enige zijn met een dikke buik". Als wij bij mn ouders zijn of mijn ouders hier met de koffie hebben we er meestal wel wat lekkers bij, dus dat is niet gelijk zo overduidelijk.Voor mijn schoonouders heb ik een kaart liggen van 'lief leven' daar staat op:Klein Kind
Groot Oudersen daar plak ik dan een dingetje in zo groot als de baby dan is (erwtje, besje, zaadje net wat er dan toepasselijk is) met de tekst, vandaag ben ik zo groot. En taartjes met muisjes er op denk ik.Voor mijn zus weet ik het nog niet. Wil wel iets doen maar twijfel ik nog over. Misschien een rompertje met "Tante kom je me halen, je zus is vervelend". Daar zie ik de humor wel van in :pWelke ideeën hebben jullie??Moeders voor moeders.. Ik weet t nog niet zo goed. Ik werk onregelmatig dus dat wordt best wel een uitdaging. Ik vind het wel een mooi initiatief maar weet niet of het voor mij heel erg werkbaar zal zijn. Jullie?

Hallo dames!bedankt voor de tip leia over sensitest ga ze als het deze maand niet gelukt is gelijk kopen! :) en herkenbaar alles via internet kopen hier nog zo eentje, de eerste foliumzuur ging ik hier in het dorp kopen en ja hoor ik zag iemands bekends in de etos gelukkig had die vrouw van de etos het door en deed het snel in een tasje en knipoogde daarna Haha ! Fjieuuuw .. kreeg zelfs een beetje n kleurtje. Loontje echt spannend zeg! Ben erg benieuwd! Als je niet ongesteld wordt vannacht zou ik zeker morgen vroeg een poging wagen! Wij duimen met je mee op een positieve uitslag. Magicone ik had een spiraal hiervoor dus kan helaas niets daar over delen over de bloedingen. Ik had na mijn ongesteld zijn koet daarna donker bloedverlies beetje donker rood/ bruin achtig na de seks maar kan dus blijkbaar ook een voor teken zijn dat je zwanger bent of nog van je hormonen die moeten wennen aan alles want zwanger kort na menstruatie is natuurlijk klein die kans. @simplyme wat een leuke vraag ik heb er nog niet echt over na gedacht denk wel dat mijn vriend thuis wil zijn met de test maar aan de andere kant is het ook leuk inderdaad om je vriend te verassen ik twijfel ook zo om al een test voor kerst te doen maar voor mij een beetje iets te vroeg (nod is 29 dec) maar dadelijk blijk ik wel zwanger en drink ik toch een wijntje of eet ik carpaccio ect t voelt dan niet helemaal goed Maarja wat als je het niet bent en alles laat... dan hebben de andere al vermoedens. Maar wat me leuk lijkt stel je bent zwanger een deze dagen om de test in te pakken en leuke cadeautjes te kopen met mijn papa is de beste of iets in die trand en ook inpakken en dan onder de kerstboom te leggen en dan zeggen kijk is  er zijn cadeautjes voor jou. Mijn ouders gaan heel blij worden ik weet nog niet hoe ik ze het ga vertellen maar daar ga ik over nadenken zodra ik een positieve test heb! Wel leuk om ideeen te delen! Vandaag heb ik weer minder last van misselijk zijn wel nog beetje gevoelige borsten maar kan vanalles zijn , ook heb ik als ik savonds lig heel veel soort kriebels in me onderbuik en een appart gevoel hebben jullie dit ook?? liefs Sandra 

Hallo allemaal! Mijn eerste berichtje op het forum.Ik zal me even voorstellen, ik ben Jolein, moeder van 2 kinderen van bijna 3 en 5 jaar.Na heel veel wikken en wegen besloten om voor een derde kindje te gaan!Echt super spannend!Het was enorm twijfelen en we hadden een heel groot lijstje met voors maar ook een flinke lijst met tegens, maar we hebben toch ons gevoel laten spreken en ik kijk enorm uit naar een zwangerschap en derde baby!!Ik ben wel erg benieuwd hoe onze omgeving gaat reageren!! Die verwachten misschien geen derde bij ons.A.s. vrijdag 21 december heb ik een afspraak bij de verloskundige om mijn spiraal te verwijderen.De vorige twee keer was ik heel vlot zwanger. Na 1 a 2 maanden en al raak dus ben heel benieuwd of dat nu weer zo is.Zijn er meer moeders die voor hun derde of vierde kindje gaan?Groetjes en succes allemaal!! 

@simplyme ik ben er begin deze maand achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik heb de test alleen gedaan. Verwachte wel een positieve test. Ook niet aan mijn man verteld dat ik een test ging doen. Weet niet precies hoe ik hier een foto moet uploaden. Heb een klein mandje genomen, met daarin blauwe en roze chocolaatjes. Met een speen Papa is the best en de zwangerschapstest erop. Had een clear blue gedaan met daarop zwanger 2-3. Nientje 

Goedemorgen?‍♀️ Nog steeds niet ongesteld toch even een test gedaan. Negatief? Maarrr onzettend last van men tepels maarja dat had ik ook altijd als ik ongesteld moest wordenWat denken jullie ??Ik denk dat ik maar gewoon mijn menstruatie moet afwachten? Ik heb nog nooit zo'n zin gehad om ongesteld te worden hahaLiefs

Terug
Bovenaan