Starten kinderwens

@Nientje gefeliciteerd! 

@Loontje. Ah balen! Misschien is je hormoonhuishouding de boosdoener? Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Heb je altijd een regelmatig cyclus gehad?

@Jolein, wat leuk dat je erbij bent gekomen! Volgens mij is de rest van de groep allemaal bezig voor een eerste kindje. Leuk dat jullie voor een derde gaan! Spannend weer :) !

Ik ben ongeveer juni gestopt met de pil en sinds dien maar 1x ongesteld geweest. Dat was vorige maand. Deze maand na 40 dagen nog niks te bekennen. Ik doe ook ovulatie testen maar deze zijn steeds negatief.Meer mensen die dit herkennen?We willen zo graag een kindje maar het komt gewoon niet op gang.

Hier ook herkenbaar. Maar ik ben pas vorige maand gestopt dus dat is het verschil.@magic-oneVoor de pil was mijn cyclus altijd goed nooit overgeslagen ook misschien moet het gewoon even de tijs hebben om opgang te komen 

Eind oktober ben ik gestopt met de pil, daarna ongesteld geworden. Daarna niet meer ongesteld geworden. Aantal testen gedaan maar allemaal negatief. Vandaag contact gehad met de huisarts, hun gaan overleggen en hoor vanmiddag meer.. 

Dag dames!Mag ik ook met jullie meekletsen?Mijn man (34 jaar) en ik (28 jaar) hebben besloten dat we ook graag voor een eerste kindje willen gaan. Ik ben in juli gestopt met de pil, na 12 jaar gebruik dus het was wel spannend hoe mijn cyclus zou zijn. Na twee keer een keurige cyclus van 26 dagen, had ik een cyclus van 37 dagen en daarna van 33. Nog niet echt een pijl op te trekken dus, maar ben wel blij dat het “gewoon” op gang gekomen is.Bij ons weet nog niemand dat we aan het proberen zijn en dat willen we graag zo houden. Het blijft zo een beetje ons “geheim”. Maar merk dat ik wel behoefte heb om te kunnen praten over wat me bezighoudt enz.,dus vandaar dat ik me hier meld!Hopelijk kunnen we elkaar een beetje helpen en steunen als dat nodig is.

[quote quote=10145249]@Gebruiker 616 Ben benieuw wat je teruggekoppeld krijgt! Misschien heeft het te maken dat alles nog goed op gang moet komen na het stoppen met de pil.[/quote]Jaa ik ben ook heel benieuwd moet nog gebeld worden.. Denk ook dat de huisarts dit zou gaan zeggen, maar je weet nooit.. 

Hoi Jolein, Nientjee, Loesje, Lo-tje en Gebruiker616!Leuk al die nieuwe aansluiters.Ik heb vandaag de zwangerschapstesten van sensitest binnen gekregen. Zit echt een super duidelijke beschrijving bij! En deze zijn niet speciale als vroege test, maar je kunt er al vanaf 4 dagen voor NOD mee testen. Dus ik deeeeenk heel stiekem dat ik met kerst al een test ga doen. Ik weet dat ik het waarschijnlijk toch niet kan laten en als die negatief is dan doe ik m gewoon de 30e alsnog. Ik geloof ook bijna niet dat het de eerste keer lukt hoor dus wat dat betreft reken ik eigenlijk meer op een negatieve test dan op een positieve haha scheelt weer een beetje teleurstelling misschien.@Nientjeee welke test heb jij gebruikt begin vd maand? en hoeveelste ronde was t voor jou?@Jolein, welke ervaringen heb jij met zwangerschapstesten e.d.? Ben benieuwd naar jou expert-kennis op dit gebied ;-) Hoop dat het deze keer ook weer snel raak is voor jullie!! Heb je enig idee wanneer je NOD gaat zijn of ga je gelijk ovulatietesten doen?

[quote quote=10145045]Goedemorgen?‍♀️ Nog steeds niet ongesteld toch even een test gedaan. Negatief? Maarrr onzettend last van men tepels maarja dat had ik ook altijd als ik ongesteld moest worden Wat denken jullie ?? Ik denk dat ik maar gewoon mijn menstruatie moet afwachten? Ik heb nog nooit zo’n zin gehad om ongesteld te worden haha Liefs[/quote]Jammer Loontje! Maar als je menstruatie uitblijft gewoon vrijdag ofzo opnieuw testen. HCG verdubbelt elke 48 uur dus morgen opnieuw doen heeft niet zo veel zin denk ik.. Spannend joh. Kan me voorstellen dat je een doorslaggevend antwoord wil; of ongesteld of positieve test. Maar allebei niet is ook zo niks. Heb je je vriend/man betrokken bij je negatieve test of heb je m alleen gedaan? Wat zei hij?

Terug
Bovenaan