Starten kinderwens

Hallo meiden!loontje als eerst na jou jammer van je negatieve test en ik snap dat je snel duidelijkheid wil ik hoop als nog op een goed berichtje! ?en leuk alle nieuwe meiden erbij , ik zou het ook fijn vinden als moeders die al kindjes hebben hun ervaring delen:) jolein hopelijk mag het snel lukken! 3 kindjes super leuk!  Loesje wat vervelend dat je testen niet werken en dat je zo lang niet ongesteld bent geworden of zwanger. Ik moet eerlijk bekennen dat dit mijn eerste maand is dus nog weinig ervaring met je kan delen! Sorry.. maar veel succes!?gebruiker10...wat spannend ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen! Nientje gefeliciteerd super leuk heb dezelfde vragen als leia ! Veel geluk met je zwangerschap! Lottje hopelijk is het snel regelmatig, of een positieve test en leia heel herkenbaar ik wil ook snel weten of het wel of niet is.. denk zelf steeds toch van niet maar je weet in je achterhoofd dat het toch kan! Spannend zeg maar ik kan ongeveer tegelijk met jou testen :) zou super leuk zijn! Verder heb ik dus nergens last van beetje pijnlijke borsten en zie sinds gister een blauw adertje maar miss omdat ik daar nu op let herkenbaar ?

nietje gefeliciteerd!!En Loesje  dat is heel herkenbaar.Ik ben deze maand toch ovulatietesten aan het doen (van de action), maar ze blijven wit.Gisteren had ik wel een zeurende pijn onder in mn buik, duizelig en erg doorzichtig en rekbaar slijm.Zou ik die ovulatietesten niet doen, dan was ik er zeker van dat dat mn eisprong was. Nu weet ik het niet.Toch maar met mn vriend het bed in gedoken, wie weet  

@leia, ik kreeg ongeveer een half jaar geleden de diagnose PCOS. Toen een traject in het ziekenhuis nagegaan. 1e ronde met medicijnen deed niks. Daarnaast mijn menstruatie opgewekt en een hogere dosering gekregen. De 2e ronde bleek ik zwanger te zijn. Ik had nog een digitale test van Clear blue liggen. Wist bijna zeker dat ik zwanger was. Deze gedaan. Zwanger 2-3. Donderdag eerste echo. 

[quote quote=10145434]Hallo meiden! loontje als eerst na jou jammer van je negatieve test en ik snap dat je snel duidelijkheid wil ik hoop als nog op een goed berichtje! ? en leuk alle nieuwe meiden erbij , ik zou het ook fijn vinden als moeders die al kindjes hebben hun ervaring delen:) jolein hopelijk mag het snel lukken! 3 kindjes super leuk! Loesje wat vervelend dat je testen niet werken en dat je zo lang niet ongesteld bent geworden of zwanger. Ik moet eerlijk bekennen dat dit mijn eerste maand is dus nog weinig ervaring met je kan delen! Sorry.. maar veel succes!? gebruiker10… wat spannend ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen! Nientje gefeliciteerd super leuk heb dezelfde vragen als leia ! Veel geluk met je zwangerschap! Lottje hopelijk is het snel regelmatig, of een positieve test en leia heel herkenbaar ik wil ook snel weten of het wel of niet is.. denk zelf steeds toch van niet maar je weet in je achterhoofd dat het toch kan! Spannend zeg maar ik kan ongeveer tegelijk met jou testen ? zou super leuk zijn! Verder heb ik dus nergens last van beetje pijnlijke borsten en zie sinds gister een blauw adertje maar miss omdat ik daar nu op let herkenbaar ?[/quote]Ja je hebt gelijk. Achter in mn hoofd weet ik dat het kan en dan is er zeker wel soort van enthousiasme maar ik durf het nog niet heel erg toe te laten omdat er ook een zeer grote kans is dat het niet is gelukt.. Dus het blijft gewoon een verrassing. Wanneer ga jij testen?? Ik heb in principe niet echt ergens last van denk ik maar als je er heel erg over na gaat denken dan misschien ook weer wel. Ik ben wel moe en ik heb best n opgeblazen buik (heb k normaal nooit) en heb heel de dag honger. Maar ja ik heb ook voor t eerst sinds weken weer 2 vroege diensten gewerkt op t werk dus daar kan ik het ook aan wijten.Ik heb wel meer rust in mn lijf dan n week geleden. Of dat dat nou komt door dat ik eindelijk een eerste positieve eisprong test had en ik dus weet dat het allemaal functioneert na t uithalen van mn spiraal of omdat het enthousiasme van 'we gaan het echt proberen' een beetje aan het landen is, weet ik niet. Maar het is wel fijn! En ik heb alles al gegoogeld wat er te googlen valt haha en t antwoord is 90% van de tijd, ja het kan erbij horen en je weet t pas zeker als je test. Dussss nog een week geduld en testen maar!! En ik heb jullie nu natuurlijk al uitlaatklep :) Thanks!

@leia ja echt he , denk stiekem de heletijd nee het kan niet meteen lukken en dan denk ik daarna of toch wel? Ik wil denk ik ook volgende week ergens een test doen maar ik wil ook die testen eens kopen om je eisprong te meten welke site heb jij ze besteld?

Terug
Bovenaan