Hallo meiden!loontje als eerst na jou jammer van je negatieve test en ik snap dat je snel duidelijkheid wil ik hoop als nog op een goed berichtje! ?en leuk alle nieuwe meiden erbij , ik zou het ook fijn vinden als moeders die al kindjes hebben hun ervaring delen
jolein hopelijk mag het snel lukken! 3 kindjes super leuk! Loesje wat vervelend dat je testen niet werken en dat je zo lang niet ongesteld bent geworden of zwanger. Ik moet eerlijk bekennen dat dit mijn eerste maand is dus nog weinig ervaring met je kan delen! Sorry.. maar veel succes!?gebruiker10...wat spannend ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen! Nientje gefeliciteerd super leuk heb dezelfde vragen als leia ! Veel geluk met je zwangerschap! Lottje hopelijk is het snel regelmatig, of een positieve test en leia heel herkenbaar ik wil ook snel weten of het wel of niet is.. denk zelf steeds toch van niet maar je weet in je achterhoofd dat het toch kan! Spannend zeg maar ik kan ongeveer tegelijk met jou testen
zou super leuk zijn! Verder heb ik dus nergens last van beetje pijnlijke borsten en zie sinds gister een blauw adertje maar miss omdat ik daar nu op let herkenbaar ?