Starten kinderwens

Ik ben vandaag ongesteld geworden (zo gek om dat aan vreemden te vertellen ?). Geen overduidelijke stroming maar goed genoeg om vanavond lekker carpaccio te eten en wijn te drinken! Op naar ronde 2. Ik duim nog voor jullie ?

Rowan: balen zeg! Hopelijk volgende ronde n postieve test!!  Misschien beetje een gekke vraag, rond 11 of 12 januari zou ik mn eisprong hebben. Doen jullie het in je vruchtbare dagen elke dag of om de dag of hoe pakken jullie dat aan?   

pukje Ze raden aan om.de dag las ik ivm kwaliteit van t zaad! Succes   :) Ik zit nog op de wachtstoel, duurt te lang..18 dpo.. 1 week overtijd (als mijn cyclus zelfde is als 1e x, 33 dagen..) dus zit op 40 dagen nu.Temp blijft stijgen.. 6 dec dip gehad  , dus denk 7/8 dec ovu..Testen blijven negatief...

Goede morgen dames!pukje idd om de dag wordt aangeraden maar als jullie zin hebben gewoon doen :)Cherryberry wat spannend!! Je zou idd denken dat het raak is! Ik wordt ook gek van dat wachten kon vannacht echt niet slapen dus heb ook een test gedaan( as zaterdag is mijn nod pas) maar helaas was die negatief!! Dus ik wacht maar af tot ik ongesteld wordt ! Is ook mijn eerste ronde pas dus moet er ook niet teveel van uit gaan dat het meteen zou lukken. Maar mijn borsten blijven opgezet en pijnlijk. Toch waar dat je lichaam je doet denken dat je zwanger bent? :(  succes ladys en ik houd jullie ook op de hoogte!

Hi.Vanmorgen weer een test gedaan weer negatief.... weer teleurgesteld en nog steeds niet ongesteld. 11 dagen overtijd... heel vervelend die onzekerheid. Ik vind jullie echt super dames en vind het heerlijk om met jullie over problemen te praten en hoe jullie het ervaren. Maar ik denk dat het voor mezelf even beter is hier te stoppen misschien ben ik er toch onbewust erg mee bezig waardoor het allemaal zolang duurt. Ik hoop jullie snel te berichten over een zwangerschap hihi.Succes dames met zwanger worden?En alvast een goed uiteinde en een gelukkig liefdevol jaar.Liefs. Ilona

@Rowan, Jammer zeg, maar wel heerlijk kerstdiner gehad zonder je zorgen te hoeven maken? Blijf je wel hier of ga je door naar een ander topic?@Loontje Begrijpelijk. Alle goeds voor jou gewenst en je weet ons te vinden!@San-dra Ga je nog dagen wachten en op je NOD testen of wacht je daarna nog een paar dagen?Ik heb ook gewoon een wijntje gedronken en gegeten waar ik zin in had. Vlees wel niet te rosé gebakken gehad en geen rauwe vis ofzo op.Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie, en ga op zn vroegst oudjaarsdag weer testen. Ik heb nergens last van, dat maakt het lastig om te hopen dat ik toch zwanger ben. Het is ook de eerste ronde dus heb niet heel veel zicht op mn cyclus maar had wel een positieve ovulatietest, dus toch wel goeie hoop.Ik wacht het rustig af, 'over'testen heeft namelijk even goed geen zin.tot snel weer!

San-dra Ja is heel vervelend je lichaam.. had ik vorige maand heel erg.  Heel veel klachten die wijzen op zwangerschap...Nu in de 2e ronde hier,  dus ook niet lang nog. Spannend he!

Terug
Bovenaan