Hallo lieve meiden!loontje blij dat ik niet als enigste ben met zon slechte tel kunsten Haha! Maar gelukkig kunnen we elkaar helpen. Ik ga sowieso de volgende ronde ovulatie testen gebruiken heb ze al in huis, maar vanaf welke dag moet ik daar mee beginnen? Heb die van sensitest . Dag 9 ongeveer ? Zit nu op dag 2 van menstruatie dus zou dan volgende week moeten? ( nou meiden even smerig maar wel waar ben nog nooit zoveel ongesteld geweest ... is dat goed of juist niet? Nou ik ben in ieder geval ongesteld rood helder bloed).Linda wat ontzettend fijn meid je bent echt duidelijk zwanger!! Beter kan je het nieuwe jaar niet starten!?? gefeliciteerd nogmaals 🙂 ( dit had ik ook gehoopt vandaag een positieve zwangerschapstest, wij zouden vanmorgen een test doen maar gister middag werdt ik ineens ongesteld) maar was ook nog maar ronde 1 dus iets te positief gedacht. Mijn lichaam hield me goed voor de gek! Maar weer een teken dat ik niet teveel moet hopen ene dag dacht Ik het overtuigend nee nee nee en andere dag dacht ik of zal het toch wel raak zijn? Nou we wouden er niet mee bezig zijn maar ik vind het onzeker en slopend Haha! Op naar ronde 2, het nieuwe jaar die misschien goed start? Hoop ik trouwens voor jullie allemaal dat we in 2019 allemaal een wondertje rijker zijn! Leia ik kan je foto nog steeds niet openen maar als hij positief aan blijft geven dan is er inderdaad een grote kans dat je zwanger bent! Hoop het zo voor je! Misschien anders een zwangerschapstest proberen? Hoelang ben je nu niet ongesteld? Good luck!ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en 2019 mag hopelijk een mooi bijzonder jaar worden voor ons allen????