Starten kinderwens

Loesjeee: Ik vind dat dus ook altijd zo lastig met die ovu testen. Ik zou het houden bij om de dag omdat het zaad echt een stuk beter is als je het niet elke dag doet. Zaad blijft toch wel minimaal 48 uur goed.Hier afgelopen vrijdag een positieve ovu test. Die vrijdag middag geklust en gisteren. Ik dacht dat ei pas 1/2 dagen na positieve test gaat springen toch? Fertility friend geeft aan dat ik mijn eispong wel die vrijdag heb gehad. Ik heb voor vrijdag alleen nog dit dinsdag geklust. Ben nu een beetje bang dat we toch net niet goed hebben getimed.Bij hoeveel DPO doen jullie eerste zwangerschapstest ?  

Hallo lieve meiden!loontje blij dat ik niet als enigste ben met zon slechte tel kunsten Haha! Maar gelukkig kunnen we elkaar helpen. Ik ga sowieso de volgende ronde ovulatie testen gebruiken heb ze al in huis, maar vanaf welke dag moet ik daar mee beginnen? Heb die van sensitest . Dag 9 ongeveer ? Zit nu op dag 2 van menstruatie dus zou dan volgende week moeten?  ( nou meiden even smerig maar wel waar ben nog nooit zoveel ongesteld geweest ... is dat goed of juist niet? Nou ik ben in ieder geval ongesteld rood helder bloed).Linda wat ontzettend fijn meid je bent echt duidelijk zwanger!! Beter kan je het nieuwe jaar niet starten!?? gefeliciteerd nogmaals :) ( dit had ik ook gehoopt vandaag een positieve zwangerschapstest, wij zouden vanmorgen een test doen maar gister middag werdt ik ineens ongesteld) maar was ook nog maar ronde 1 dus iets te positief gedacht. Mijn lichaam hield me goed voor de gek! Maar weer een teken dat ik niet teveel moet hopen ene dag dacht Ik het overtuigend nee nee nee en andere dag dacht ik of zal het toch wel raak zijn? Nou we wouden er niet mee bezig zijn maar ik vind het onzeker en slopend Haha! Op naar ronde 2, het nieuwe jaar die misschien goed start? Hoop ik trouwens voor jullie allemaal dat we in 2019 allemaal een wondertje rijker zijn! Leia ik kan je foto nog steeds niet openen maar als hij positief aan blijft geven dan is er inderdaad een grote kans dat je zwanger bent! Hoop het zo voor je! Misschien anders een zwangerschapstest proberen? Hoelang ben je nu niet ongesteld? Good luck!ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en 2019 mag hopelijk een mooi bijzonder jaar worden voor ons allen????

Ik zou ook om de dag seks hebben ivm het zaad mijn dokter had aangegeven dat dat beter is dan elke dag! Maar af en toe een keertje kon echt geen kwaad als je beiden zin hebt waarom niet :) 

Ik lees hier voornamelijk mee en vraag af en toe iets want dit is allemaal nieuw voor mij. Ik zie hier geregeld afkortingen voorbij komen zoals NOD en net DPO maar als ik mag vragen wat betekend als deze afkortingen? NOD is geloof ik niet ongesteld dag? 

@Elena: DPO betekent days past ovulation (het aantal dagen na je ovulatie) en NOD betekent Niet-Ongesteldheids-Dag. Dan heb je ook nog CD wat cyclus dag betekent.@Krekeltje; Ik hou me voor om niet voor mijn NOD te testen. Die Early testen zijn volgens mij alleen maar geldklopperij en valse hoopgevers. Want als ie positief test ga je toch nog een gewone doen en als ie negatief is kan het zijn dat je een paar dagen later alsnog positief test. Plus als je met een positieve  Early test alsnog ongesteld wordt een aantal dagen later, heb je dus mogelijk een vroege miskraam en dat had je helemaal niet geweten als je niet vroeg getest had. Dat kan mentaal de boel weer een stuk meer beladen maken. Dus ik geloof er niet zo in. Ik ga dan ook gewoon met een gewone test testen als het zo ver is en als ie negatief is een paar dag later weer als ik nog niet ongesteld ben.@Sandra, ik ga straks weer een ovulatietest doen. Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten maar we gaan het zien. Jammer dat je de foto niet kan zien.. Ook niet als je op de Blauwe link klikt??Fijne jaarwisseling meiden!

Gefeliciteerd Linda, wat een prachtig begin van het nieuwe jaar!Voor iedereen de beste wensen voor 2019! Dat we allemaal een klein wondertje mogen verwelkomen dit jaar!

Gefeliciteerd Linda!! Wat een goed begin van het jaar zeg.Iedereen inderdaad de beste wensen en natuurlijk dat iedereen een prachtig wondertje mag verwachten dit jaar!!

Gelukkig 2019 dames! Dat het maar een heel mooi vruchtbaar jaar mag worden met misschien op de valreep van 2018 nog een paar baby's.Ik heb sinds vandaag wat gekke krampen rondom mijn blaas en richting mijn linkerlies, loop regelmatig naar de toilet om te plassen en heb mega snel honger. Het is nu 5 dagen na mijn eisprong en mogelijk innestelingsperiode indien er een bevruchting is geweest. Ik was eigenlijk even vergeten dat ik aan het wachten ben op mijn NOD de 12e tot ik dit ben gaan voelen in de loop van de dag. Nu ben ik natuurlijk weer overal bevestiging aan het zoeken haha dus ach even mijn verhaal kwijt hier en dan weer in de afwachtmodus.Hoe is het met jullie??

Terug
Bovenaan