Starten kinderwens

Hier ook menstruatieachtige krampen vandaag, maar nog niet ongesteld. Mijn NOD is aanstaande maandag. Nog even afwachten!

Gelukkig nieuwjaar dames! Dat het een jaar met vele wondertjes mag worden.Hier totaal nog geen menstruatie achtige klachten. Mijn nod is morgen/vrijdag (wisselt nog wel eens een keer)Wel al dik anderhalve week enorm last van mijn borsten (meer dan normaal) En vandaag behoorlijk last van mijn maag en darmen, maar dit komt vast van de oliebollen.Ik ga er maar vanuit dat het deze cyclus niet gelukt is, dan kan het altijd mee vallen.Vanaf volgende cyclus gaan we beginnen met ovulatie testen. Op welke dag zou ik moeten beginnen met testen?

[quote quote=10149834]Gelukkig nieuwjaar dames! Dat het een jaar met vele wondertjes mag worden. Hier totaal nog geen menstruatie achtige klachten. Mijn nod is morgen/vrijdag (wisselt nog wel eens een keer) Wel al dik anderhalve week enorm last van mijn borsten (meer dan normaal) En vandaag behoorlijk last van mijn maag en darmen, maar dit komt vast van de oliebollen. Ik ga er maar vanuit dat het deze cyclus niet gelukt is, dan kan het altijd mee vallen. Vanaf volgende cyclus gaan we beginnen met ovulatie testen. Op welke dag zou ik moeten beginnen met testen?[/quote]Wanneer je begint met testen is een beetje afhankelijk van de lengte van je cyclus. Staat ook vaak wel heel duidelijk in de bijsluiter van de ovulatietesten beschreven :) Als je wisselende cycluslengtes hebt zou ik uitgaan van de kortste (waarbij je dus als eerste moet gaan testen).De krampen die ik eerder beschreef zijn niet echt menstruatiekrampen. Tenminste niet zoals ik ze ken van toen ik de pil nog slikte (wat al wel meer dan een jaar geleden is, daarna spiraaltje gehad). Het is meer een beetje branderig. Alsof je een blaasontsteking hebt maar dan zonder kleine beetjes plassen, pijn bij het plassen en andere ongein die er bij komt kijken.Spannend trouwen hoor Vennie en voor jou ook Idem!Hebben jullie (of de andere dames) nog goeie tips om de wachtende dagen een beetje door te komen?? Morgen en het weekend werk ik gelukkig, maar kan in de avonden wel wat afleiding gebruiken! Alle tips zijn welkom!

Goedemorgen Dames, Zojuist een test gedaan, wie kijkt er met me mee? Hoop dat de link het doet https://www.mupload.nl/img/u2as893c9tem.jpg

Gefeliciteerd Linda! Super mooi nieuws om het oudjaar mee af te sluiten! Hopelijk gaat alles goed en ben beneiuwd na de vorderingen :)leuk dat er meer mensen zijn aangesloten. Vanwege mijn rare cyclus gisteren begonnen met ovulatietesten. Volgens de app zou ik in mijn ovulatie periode zitten maar had zelf dar gevoel niet. Daarom toch maar besloten te beginnen met testen. Ben na het stoppen wel ongesteld geweest en nu kijken wanneer de volgende menstruatie is. Volgens de app 16 Jan, met een cyclus van 28 dagen. Maar ik denk dat die van mij langer is. Zou mooi zijn als het lukt zwanger te worden maar verwacht dat helemaal niet nog.

Vennie en mutsie, die is positief! Ik had ook zo'n licht streepje. Elke dag een heel klein beetje donkerder.Tip: koop de clearblue met wekenindicator.  Dan zijn je twijfels zo weg. Gefeliciteerd!Wij gaan het vanavond al vertellen aan mijn ouders. Kan daar echt niet mee wachten. En als t mis gaat, dan wil ik toch dat ze het weten.Ik denk dat ze het totaal niet verwachten nog. Super spannend...

Terug
Bovenaan