Starten kinderwens

Vennie en Mutsie,Ik zie ook een streep hoor, met de dag zal die donkerder worden. Ik had precies hetzelfde, diezelfde middag nog CB test gedaan met wekenindicator. Dus bij deze van harte gefeliciteerd!!!

[quote quote=10150142]@Leia Wanneer is je NOD ik duim met je mee!![/quote]Mijn NOD is de 12e. Nog even afwachten dus.Ik zie ook heeeeeeeeeel licht een streepje!!! Ik zou idd ook een digitale CB doen. Vanavond nog haha. Dan weet je het 100% zeker. Is het jullie eerste ronde?? Ik kan het even niet terugvinden in het forum.Spanneeeennndd

@ Vennie, ik ben zo brutaal geweest je foto om te zetten naar een negatief. Dan kun je namelijk de streepjes soms beter zien. Dit is de link. Je ziet echt een streep hoor!https://www.mupload.nl/img/946xt8z2cx7.jpg

Ik zie ook een streep!! Gefeliciteerd vinnie en mutsie!! Wat een mooi begin van 2019.Succes MagicOne! Ik ben gelijk met ronde 1 met ovulatietesten begonnen zodat we zeker wisten wanneer mijn ovulatie was. Mijn tips voor tijdens het wachten: werken (ik was tussen kerst en oud&nieuw vrij en die dagen leken zo lang te duren!), jezelf storten op een nieuwe (Netflix) serie dan gaan de avonden sneller voorbij en gewoon zoveel mogelijk leuke dingen plannen dat is de beste afleiding!Ik ga misschien zondag testen. NOD is eigenlijk maandag, maar weet niet of ik tot maandag kan wachten!

Jaa zeker een streep hoor! Ook voor jou een goed begin van 2019, gefeliciteerd!!!Linda, spannend! Denk je dat ze het aan zien komen dat jullie een wondertje krijgen? Hoe ga je het vertellen?Mijn NOD is pas volgend weekend (als ik uitga van mijn langste cyclus tot nu toe). Merk dat ik daar steeds naar toe leef ofzo, ben er eigenlijk veel te veel mee bezig.. Elk hoofdpijntje, misselijkheid of vermoeidheid denk ik; Oeh zal het nu echt zo zijn? Maak me er gek mee haha. Iemand tips om het wat van je af te zetten? Wil er eigenlijk helemaal niet zo obsessief mee bezig zijn, maar toch!

Bedankt voor jullie reacties. @Leia, wat lief dat je het hebt omgezet, wist ik helemaal niet. Zie inderdaad op die manier ook een licht streepje. Morgen nog maar eens testen, kan het nog niet helemaal geloven.  Dit is voor ons ronde 3.  Ik denk dat vooral het niet teveel er mee bezig zijn werkt. Ik had deze cyclus echt het idee dat het deze keer niet ging lukken. Behalve al vlak na de eisprong hele gevoelige borsten verder ook geen klachten. Totdat ik gisteren behoorlijk misselijk en duizelig werd, bijna niet geslapen. En vanochtend precies hetzelfde.  Ik wilde eigenlijk pas zaterdag testen, maar sinds gisteren had ik toch wel een sterk vermoeden. Dus zoek vooral afleiding!  @Lindax, hoe gaan jullie het vertellen??

Terug
Bovenaan