Starten kinderwens

Ik had de clearblue met wekenindicator in een doosje gedaan met daarbovenop een kaartje met de tekst "Say yes to new beginnings"Mijn moeder vloog me om mijn nek. Ze vond het zo leuk. Ze wist dat we kwamen, om een boormachine terug te brengen, maar had na het eten ineens bedacht dat we misschien wel iets kwamen vertellen. Had ze nog nooit eerder gedacht, heel grappig.Super leuke reactie.Ben ook even langs mijn zus gegaan met hetzelfde doosje. Die had het totaal niet zien aankomen. Na het zien van het kaartje dacht ze aan trouwen. Toen zei ik.. ja dat gaan we waarschijnlijk ook wel doen op een maandagmorgen?

Goedemorgen,Ik heb zojuist weer een test gedaan en het streepje is nu wel een stuk duidelijker. Kan het nog niet helemaal geloven, spannend hoor. wel superblij.https://www.mupload.nl/img/gefpuwm.jpg

Super leuk! Gefeliciteerd?Ik ben aan het wachten of ik zondag ongesteld ga worden of niet .. Ga er maar vanuit maar zal toch wel beetje balen aanvoelen.Houd jullie op de hoogte :)

Super leuk meiden! En je ziet de streep indd duidelijk Vennie!

@Vennie weet je al hoe je het gaat vertellen aan je familie?

Wij zijn al even bezig maar tot nu toe nog zonder resultaat. In dec '17 gestopt met de pil ivm gezondsheidsklachten en ook wel met onze kinderwens in het achterhoofd. Afgelopen zomer de condooms weg gegooit en besloten dat we voor een kindje willen gaan. 

@magicone dankjewel.Wij hebben nog niet echt een idee hoe we het de ouders gaan vertellen. Ik denk wel dat ze het enigzins verwachten. Vooral mijn broertje.Als jullie nog leuke ideeen hebben dan hoor ik het graag!

Terug
Bovenaan