Starten kinderwens

[quote quote=10150378]Ik verwacht trouwens dat de ouders van mijn vriend het echt niet aan zien komen…[/quote]Dan is de verrassing des te groter toch??!! Lijken we zulke mooie momenten om dan inderdaad de verbazing en het geluk te doen bij de aanstaande opa en oma.  En met die 2e test kun je er echt niet omheen hoor ;-) jij bent hartstikke zwanger! Hebben jullie de test samen gedaan of niet??Linda, hoe was dat bij jou?? Heb je de test alleen gedaan of samen? Ik zie het echt niet voor me dat we 's ochtends met z'n tweeen in de badkamer boven zo'n stokje gaan staan hangen hahaha

@Leia, dat lijkt me inderdaad ook heel mooi om te zien. We weten ook nog niet zo goed wanneer we het wilĺen vertellen.De test van gisteren had ik alleen gedaan,  vandaag hebben we samen gedaan.  Haha ik heb gewoon alleen geplast hoor, daarna wel samen naar de test gekeken.  De test van vandaag was inderdaad een stuk duidelijker. Voelt nog wel onwerkelijk hoor.. maar dat gaat vast snel veranderen.

Ja ik zou het ook samen doen, wel alleen de test maar samen het resultaat bekijken.. :) 

Heb je op Pinterest al gekeken naar ideeen om het te vertellen? 

Heb zelf al veel zitten zoeken op Pinterest voor het geval het zover is, maar ik kan ook geen keuze maken hoor hahaha! :)  

Haha, wij hetzelfde. Ik deed zelf de test en daarna Samen wachten op t resultaat. Vond ik wel t leukste.Ik ben pas 4,5 week zwanger maar gisteren en vandaag aan mijn ouders, schoonouders en zussen verteld. Als het mis gaat wil ik ook dat zij het weten. Dus vind het een beetje onzin om het stil te houden.Na de eerste echo vertellen we het rustig aan andere familie, vrienden, collega's. En na de 12 weken echo mag iedereen het weten.?

[quote quote=10150489]Haha, wij hetzelfde. Ik deed zelf de test en daarna Samen wachten op t resultaat. Vond ik wel t leukste. Ik ben pas 4,5 week zwanger maar gisteren en vandaag aan mijn ouders, schoonouders en zussen verteld. Als het mis gaat wil ik ook dat zij het weten. Dus vind het een beetje onzin om het stil te houden. Na de eerste echo vertellen we het rustig aan andere familie, vrienden, collega’s. En na de 12 weken echo mag iedereen het weten.?[/quote]Leuk zeg! En ga je dan allebei kijken naar de test of ben je alleen gegaan en heb je toen verteld wat er op stond? Haha sorry hoor voor al die vragen. Weet gewoon niet zo goed hoe k dat allemaal voor me moet zijn en wat gebruikelijk is enzo.

@vennie en mutsje, gefeliciteerd!! Nu kun je er echt niet meer omheen inderdaad..Hoe voelen jij en @Linda je? ‘Voel’ je dat je zwanger bent met wat kwaaltjes?super leuk verteld ook Linda, vroeg maar kan me ook wel voorstellen dat t juist prettig is. Leuk dat ze bij beide van jullie wel verrast zijn!!Wij testen nu ook steeds samen, ook al is het steeds negatief. Of Nouja, ik plas en na 2 minuten gaan we samen kijken of ik alleen, maar m’n vriend wel in de slaapkamer ofzo. Ik zou niet alleen willen zijn als de test wel positief is.. zou niet testen als m’n vriend bijvoorbeeld naar werk is, hele dag wachten tot het nieuws vertellen zou ik niet kunnen haha

Hallo meiden,Hier ben ik weer... zit toch met n aantal vragen.Ik ben sinds december gestopt met de pil, daarna n "neppe" ongesteldheid gehad.Maar nu ben ik (vandaag cyclus dag 31) nog niet ongesteld geworden.Wel heb ik al en toe van die symptomen dat ik denk... zou ik dab toch al ??   ( keer overgegeven,lamlendig geweest, maagzuur, kleine steekjes links of rechtsonderin, gevoelige tepels)Is het handig om al te testen of toch nog even wachten?Wat zijn jullie ideeën hierover ??  Help me hahaFijne avond 

Terug
Bovenaan