Starten kinderwens

@womann Een test doen kan natuurlijk altijd.. als je een normale cyclus zou hebben, zou je nu overtijd zijn. Maar ben je zelf ook vooral bewust dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden met het ontpillen!! Het kunnen ook allemaal klachten zijn die helaas bij het ontpillen horen. Als je duidelijkheid wilt, gewoon testen. Je weet maar nooit!

@Anomi-, dankjewel.  Qua kwaaltjes valt het eigenlijk wel mee.  Had ook niet gedacht dat het deze cyclus gelukt was.  Had eigenlijk geen kwaaltjes vooraf, alleen borsten langer gevoelig en erger.  Pas een dag voor nod erg misselijk en duizelig.  Wilde eigenlijk ook pas morgen testen,  maar toen ik donderdag nog steeds zo misselijk was heb ik meteen maar getest.  Nu alleen best duizelig en af en toe wat buikpijn.  Beetje het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan worden.  Verder wel moe,  kan wat langer slapen sochtends.  

Hallo lieve dames! Ten eerste de beste wensen allemaal, en natuurlijk een paaar super felicitaties! Wat een geweldig begin van 2019 @vennie en Linda had ik natuurlijk al gefeliciteerd maar nogmaals ! Super leuk jullie verhalen te lezen! En leuk idee hoe jullie het verteld hebben Linda en idd als het mis gaat zou je toch ook het met hun willen delen vind het juist mooi en bijzonder dat je dit zo snel deelt met je dichtbij staande! Leia spannend meid!! Ik ben onbewust even paar daagjes hier niet geweest merk dat ik er tijdens ongesteld zijn minder mee bezig was, en dat gaf rust maar nu is dat voorbij ... nu weer beginnen vind het zo spannend en hoop dat het deze ronde voor ons ook mag lukken. Ik heb cyclus van 32 dagen nu gehad heeft iemand tip wanneer ik met ovulatie testen moet beginnen ? Ben er zelf zo slecht in. Ben 30 december ongesteld geworden ?? meiden geniet van jullie zwangerschap en alle meiden die nu in de wacht periode zitten ik ga mee duimen!! Spannend !  Liefs Sandra 

Gelukkig nieuwjaar allen! En wat is het jaar al goed begonnen voor sommigen, gefeliciteerd!@San-dra, je eisprong vind meestal middenin je cyclus plaats. Dus als jouw cyclus 30 dagen duurt, dan zal dat rond dag 15 zijn. Dan zou ik beginnen met testen op dag 12.Morgen is mijn NOD en ik ben gewoon een beetje zenuwachtig! Na mijn eisprong had ik heb idee dat ik blaasontsteking kreeg, branderig gevoel bij het plassen en steekjes. Ook moest ik veel naar het toilet. Ik merk dat ik bij alles denk; hee, zou het? Zo heb ik de afgelopen dagen steekjes in mijn onderbuik en het gevoel dat er iets gebeurt daar.Vannacht heb ik mega levendig gedroomd, heel intens. Ik word wakker en ik denk; yes, dit is een een kenmerk van zwangerschap!Oftewel; ik ben er echt mega mee bezig. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je dat niet bent, als je als stel besluit er voor te gaan.Herkennen jullie dit? Groetjes! 

Ik ben helaas net ongesteld geworden.. het was voor ons pas de eerste ronde en ook al is de kans klein je hoopt er stiekem toch een beetje dat het lukt. Nieuwe ronde nieuwe kansen voor ons. Volgens de app zou ik rond 20 januari mijn ovulatie moeten hebben en 3 februari NOD, jeetje dat klinkt nog zo ver weg! Succes met wachten voor degene die nog in spanning zitten, ik duim voor jullie!

Ik zit nu in de ovulatie periode dus best spannend! Merk dat ik net als Lenamar toch wel beetje zenuwachtig ben .. ?. Mijn NOD is denk ik  24 Jan. Dan heb ik een cyclus van 36 dagen.. best lang. Maaaar in december gestopt en voor ons nu echt de eerste ronde. Dus even aftasten hoe de cyclussen gaan. 

@Idem, jammer!! Je hoopt er inderdaad toch op als je er eenmaal mee start.. Hopelijk heb je een regelmatige cyclus! @Magicone inderdaad spannend he!! Het is toch gewoon hopen dat het allemaal lukt. Die dagen wachten duurt allemaal zo lang.. mijn cyclussen zijn helaas een heel stuk langer, laatste keer 52 dagen :( mijn ovulatie is hierdoor echt lastig.. als ik uitga van m’n laatste cyclus heb ik mijn NOD over 2 weken en die dagen duren me nu al te lang haha

MagicOne: spannend! we zitten ongeveer op dezelfde dagen, hier beginnen ook de vruchtbare dagen. Cyclus van 34 dagen gehad. NOD is 26 januari. Misschien rare vraag maar welke dagen van je vruchtbare dagen heb je "geklust"? 

Terug
Bovenaan