Starten kinderwens

Gezellig veer veer! En voor jullie ook heel veel succes! Ja voor jullie zou het wel fijn zijn als jullie dan beiden thuis zijn de vruchtbaren dagen:) ik zei op het begin ook we gaan het zo even gewoon proberen zonder ovulatie testen maar nu zit ik in ronde 2 en ben van mening veranderd! Maar fijn dat we alles kunnen delen met zijn allen. Ja spullen die vriendinnen familie kwijt willen leuk voor jullie? Zo lief bedoeld maar lijkt me als je al langer bezig bent ook echt niet fijn! Nou ik zit nu in dag 6 dus nog eventjes geduld. Succes meiden en leia succes woensdag! :)

@leia, echt gekke symptomen. Hopelijk is het gelukt! Stiekem kijk ik al wel naar spullen, maar ik wil niet te enthousiast worden. Eerst maar even een positieve test in handen hebben.De eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 25 dagen, die keer daarna duur mijn cyclus 22 dagen en de laatste keer weer 25. Nu zit ik op dag 24 en wil ik eigenlijk morgen een test doen. M'n vriend wil dat ik nog een paar dagen wacht, in ieder geval tot dag 26. Wat zouden jullie doen?

@leia het lijken mij positieve symptomen, succes woensdag!!Hier ook al een mooi ledikantje van mijn schoonzus die inmiddels uit de baby's is, ziet er als nieuw uit dus dat is mooi meegenomen!@veerveer heel veel succes! @anomi wij doen het wel met ovulatietesten maar het voelt voor ons gelukkig niet als moeten. We doen het sowieso om de 2/3 dagen en waren beide helemaal happy toen ik een positieve ovulatietest had dat we niet konden wachten om een wondertje te maken! Ik zie op andere forums weleens overzichten met iedereen zijn ronde en NOD, is dat wellicht leuk voor hier of is er geen behoefte aan? We zijn inmiddels met best wel veel dames en ik vergeet elke keer in welke ronde iedereen zit!

Ik lees al een tijdje mee en sinds 10 december gestopt met de pil.Ik ben 27 en vanwege een chronische darmziekte willen we op tijd beginnen met proberen, aangezien ik het idee heb dat het (vanwege medicatie en soms slechte gezondheid) wel even zou kunnen duren voordat het zou kunnen lukken.Direct een doorbraakbloeding gehad tm 15 december en 30 december (bij toeval) een ovulatie test gedaan die positief was. Nu veel lichte klachten zoals; pijnlijke borsten, pijn in onderbuik (lijkt op menstruatiepijn), zere onder rug. Ik ga vrijdag een zwangerschapstest doen, ik hoop het heel erg. Maar verwacht het nauwelijks aangezien we pas net bezig zijn en ik nog geen officiële menstruatie heb gehad. Ben benieuwd naar jullie reacties.  

Hmm.. vreemd. Gisteren na een paar dagen testen een licht streepje bij de ovulatietest en vandaag is er weer niks te zien.. heb nog geen eisprong gehad en het lijkt er dan toch niet aan te komen? Zit nu op dag 19 van mijn cyclus. Iemand ervaring hiermee? En hebben jullie ook een late eisprong? 

@MagicOne, het kan zijn dat dat net in de dalende lijn van de LH spiegel was en dat je je eisprong op de test net gemist hebt, maar als je met de dag van je lichtere streepje wel seks hebt gehad, kan het zijn dat je het nét goed hebt gegokt.Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor hihi dacht vandaag ook echt toen ik op t werk liep dat ik met het lopen mn borsten continue voelde... Heel bizar. Heb ik nooit. Ik kan het opzich ook redelijk loslaten wel hoor, want ik heb nu gewoon een plan. Woensdag testen en indien  neg dan zaterdag weer testen. Maar ik hoop natuurlijk dat die 2e een controle testje wordt hihi.Ik heb al wel het een en ander aan spullen staan, maar ja ik ben ook gewoon wel een beetje van het praktische. Heb heel veel gratis gekregen en ik kan het altijd nog weer doorgeven als het er niet van blijkt te komen. We hebben plek zat in huis dus ik heb al e.e.a. staan: box, wipstoel, deken, kleertjes, voedingskussen, autostoel met isofix, badkamerspulletjes, lakentjes, kruiken voor in bed, luiertas dat soort dingen. Alles nieuw kopen vind ik niet nodig, hebben we ook niet uitgebreid budget voor (of: ik wil er niet zo veel geld aan uitgeven).Ik hou jullie op de hoogte....

Terug
Bovenaan