@MagicOne, het kan zijn dat dat net in de dalende lijn van de LH spiegel was en dat je je eisprong op de test net gemist hebt, maar als je met de dag van je lichtere streepje wel seks hebt gehad, kan het zijn dat je het nét goed hebt gegokt.Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor hihi dacht vandaag ook echt toen ik op t werk liep dat ik met het lopen mn borsten continue voelde... Heel bizar. Heb ik nooit. Ik kan het opzich ook redelijk loslaten wel hoor, want ik heb nu gewoon een plan. Woensdag testen en indien neg dan zaterdag weer testen. Maar ik hoop natuurlijk dat die 2e een controle testje wordt hihi.Ik heb al wel het een en ander aan spullen staan, maar ja ik ben ook gewoon wel een beetje van het praktische. Heb heel veel gratis gekregen en ik kan het altijd nog weer doorgeven als het er niet van blijkt te komen. We hebben plek zat in huis dus ik heb al e.e.a. staan: box, wipstoel, deken, kleertjes, voedingskussen, autostoel met isofix, badkamerspulletjes, lakentjes, kruiken voor in bed, luiertas dat soort dingen. Alles nieuw kopen vind ik niet nodig, hebben we ook niet uitgebreid budget voor (of: ik wil er niet zo veel geld aan uitgeven).Ik hou jullie op de hoogte....