Starten kinderwens

Jammer Lenamar! :( wanneer starten jullie met ovulatietesten? En hoelang heb je een licht streepje voor je de echte donkere streep hebt?

Wat leuk dat er weer een paar zijn aangesloten! Spannend voor iedereen zeg.. De meeste zijn nog maar net bezig als ik het zo lees? @vennie en mutsje, wat fijn!! Echt super leuk. Weet je al wanneer je terecht kunt? @lenamar wat jammer! Zo zie je maar weer dat je lijf je helaas goed voor de gek kan houden :( en misschien je cyclus dan toch net weer wat langer kan zijn. Frustrerend is het toch he.. @magicone ik ga na deze ronde, als het weer niet gelukt is met ovulatietesten beginnen. Ben echt dus nog een leek met zulke dingen haha! Welke gebruik jij??

@Lenamar, hè wat balen! Maar inderdaad, misschien heb je een lange fase tussen je eisprong en je menstruatie. Sommigen testen pas dagen ná hun NOD positief.@MagicOne, hier onderaan de link naar mijn ovulatietesten. Ik had dus 1 licht streepje en daarna een donkere en daarna nog 3 dagen een lichtere maar werd wel steeds lichter.@Vennie en Linda, hebben jullie inmiddels iedereen die je wilde vertellen het goeie nieuws verteld?? En hoe reageerde iedereen?? Hadden mensen het helemaal niet zien aankomen?https://www.mupload.nl/img/8j8qmhr1z1wd.jpg  

Je moet in mijn laatste post als je op de adreslink hebt geklikt even de '%C2%A0' aan het einde van de link weghalen zodat de link eindigt op .jpg  .  Dan krijg je de afbeelding te zien. Stomme techniek.....

@leia leuk dat je er naar vraagt. Onze ouders weten het. Reageerde heel leuk. Verrast maar heel blij. Mijn moeder had er over gedroomd die nacht, hoe bijzonder.Ook mijn zussen en 2 beste vriendinnen weten het. De broer en zussen van mijn vriend vertellen we het dit weekend tijdens een etentje.Heel veel leuke en fijne reacties gehad al dus. Alleen de vriendin van mijn schoonvader maakte een opmerking. Ik vertelde dat het nog wel héél vroeg was, maar dat ik het aan hen toch zou willen vertellen als het mis zou gaan.Toen zei ze: "Nou Lin, 4 weken is nog wel heel vroeg hoor." Had daarna zo'n rot gevoel. Heb echt even gebaald dat ik het al gezegd heb. Probeer dat even van me af te zetten.Ben gisteren en vannacht heel misselijk geweest. Vandaag op mijn werk ging het goed gelukkig.  Ik hoop dat jullie ook snel een positieve test  hebben allemaal!

@lindax aaah wat leuk zeg!! De belangrijkste mensen weten het straks dus allemaal al! Je moet doen waar jij je goed bij voelt, en als dat is om het nu te delen is het goed toch! Heb je ook al een afspraak staan bij de vk?balen dat je zo misselijk bent geweest.. hopelijk kun je wel je werk nog eventjes doorkomen voor je het wilt vertellen! Aan de andere kant... dan merk je in ieder geval dat je zwanger bent haha!

@anomi- Haha, ja dat zeker. Blijft wel spannend hoor. Het is mijn eerste zwangerschap dus hoop dat alles goed mag blijven gaan.Ik heb 28 januari de eerste echo. Dan ben ik 8 weken.Ik ben trouwens juf. Dus als ik moet overgeven op mijn werk, dan wordt het inderdaad wel heel lastig.?Mijn moeder en zus hebben niet zo'n last gehad van misselijkheid. Hoop dat zoiets in de familie zit dan maar?

@MagicOne, mijn ovulatietesten zagen er ongeveer hetzelfde uit als die van Leia, ik had 4 dagen getest voor ik de knaltest had en elke keer had ik wel een licht streepje wat steeds een klein beetje donkerder werd. Het lijkt me zo leuk om onze ouders en familie het goede nieuws te vertellen! Ook al weet niemand dat we echt aan het proberen zijn, zal het niet als onverwacht nieuws zijn maar lijkt me zo mooi om hun reacties te zien!Nu ik ongesteld ben, ben ik er wel een stuk minder mee bezig en heb ik weer zin in de nieuwe ronde, maar ik zie wel op tegen die 2 weken wachten, vond het echt zo zo langzaam gaan vorige ronde. De dagen kropen echt voorbij.

Terug
Bovenaan