Starten kinderwens

@Gebruiker, alleen met een test weet je het zeker, het kan ook het ontpillen zijn, maar ik hoop voor jullie dat het gelijk raak is! Spannend! Hou je ons op de hoogte?@MagicOne, ik had op dag 18 van mijn cyclus pas een positieve ovulatietest, ik zou nog even doortesten misschien komt hij nog. Wel gek dat je helemaal geen streep ziet op de andere dagen, ik had elke dag een licht streepje (liep een beetje op naar iets donkerder) en op dag 18 een donkere streep. Maar is de test bij jou gewoon wit? Welk merk gebruik je?

Als het een dalende lijn was zou je denken dat je de dagen ervoor ook een licht streepje ziet..? Ik gebruik die van Sensitest. Ik dacht het begint nu, op naar de ovulatie. Maar het lichtje streepje wat ik gisteren zag is er niet meer en de dagen ervoor was alles spierwit. Hopelijk komt het nog dan. Zou jammer zijn als ik hem gemist zou hebben. Idem had jij de dagen ervoor ook lichte streep? 

Hoi allemaal.Wij hebben ook weer een kinderwens. We hebben al 2 dochters van 6&8 jaar. Heb dinsdag me laatste pil geslikt wacht nu nog op me menstruatie. Ik zou het zo geweldig vinden weer zo’n klein hummeltje ?

Spannend allemaal zeg! Ik ben 25 jaar en sinds oktober gestopt met de pil. We wilde graag in 2019 beginnen en zijn dan ook direct begonnen, al hebben we stiekem in december ook al een poging gedaan, maar tevergeefs..Deze ronde voelt op een één of andere manier raak. Hoe dat komt weet ik niet. Gister geklust vandaag m'n eisprong en ik voel echt dat mijn lichaam hard bezig is. Beetje krampjes en alles dat heb ik anders nooit.Hoe dan ook, het is afwachten nu. Over iets minder dan 2 weken heb ik m'n NOD.. Ik kan echt niet wachten. Ben zo bang dat het niks is,  maar hoop het zo van harte dat het wel raak is! ? ? Een kleine spruit is zo welkom ?

@Leia en Anomi,Lijkt me ook leuk om hier af en toe mee te schrijven, jullie op de hoogte te houden en van jullie op de hoogte te blijven, mits anderen dit geen probleem vinden. Alvast een kleine update. Inmiddels hebben we 3 testen gedaan en het streepje werd steeds duidelijker. Het voelt nog steeds wel onwerkelijk. Af en toe wat krampjes onder in mijn buik, voelt bijna als menstruatie pijn. Voor de rest alleen maar heel moe. Dit weekend vierden we de verjaardag van mijn vriend. Normaal wordt er door een aantal dames bijna nooit alcohol gedronken en nu natuurlijk allemaal. Ik vond het geen probleem om het gewoon bij fris te houden, heb gewoon gezegd dat ik geen zin had in wijn. Morgen gaan we de vk bellen en kijken wanneer we terecht kunnen. Vind het allemaal wel heel spannend hoor!

Shit... ik heb een negatieve test in handen. Vandaag is mijn nod, maar het voelt niet alsof ik binnenkort ongesteld word, vandaar dat ik een test heb gedaan. Het is een test van Testjezelf.nuIk was er bijna van overtuigd dat ik zwanger was en baal enorm, maar ik merk dat ik mezelf geruststel door te denken "ik test vast te vroeg" :-(

Terug
Bovenaan