Starten kinderwens

@Linda, leuk al die reacties! En ja, er zit er altijd eentje bij waarvan je denkt; moet dat nou? Het is precies om de gedachte die zij heeft dat je het al wil vertellen ; namelijk ALS het misgaat wil je steun.Hopelijk blijven de kwaaltjes nog een heel eind achterwege!Ik heb net mn bh maar uit gedaan, want het zit écht voor geen meter meer en t doet met de dag meer zeer. Maargoed, dat kunnen ook menstruatie kwaaltjes zijn.. Woensdag ochtend testen dus nog even 1 dag geduld. Gelukkig morgen veel op de planning dus nauwelijks tijd om er aan te denken!Even een andere vraag: Hoe betrekken jullie je mannen in je cyclus en wanneer je weer kan testen en dat soort dingen? Ik merk dat die van mij wel luistert en echt zijn best doet om het te snappen en te onthouden allemaal, maar toch blijft het niet helemaal hangen...

Zal morgen even op de laptop kijken, want op de telefoon is het lastig met die link. Ik vind het nog steeds apart dat ik eerst geen streepjes had, zaterdag een licht streepje, en eergisteren en gisteren niks..19 tot 25 ontrekkingsbloed (1e x na stoppen pil december) en 2 Jan gestart mer ovu testen.. zou het nog komen dan?  Mijn ovulatie?

@lenamar, balen zeg. Hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt!@anomi, ja meteen een afspraak gemaakt voor intake en een eerste echo. Beide op 31 januari,  ben dan 8 weken. @leia, wij hebben het nog niemand verteld. Wij willen de eerste echo afwachten en daarna vertellen we het onze ouders.Zijn jullie allemaal getrouwd/Geregistreerd partnerschap?

vennie, nog steeds niet ongesteld en een "ander" gevoel in m'n onderbuik. Ook sinds de afgelopen twee dagen heb ik af en toe gloeiende oren en wangen. M'n cyclus heeft de afgelopen 3 keer niet langer geduurd dan 25 dagen. Merkte jij iets in het begin? 

@lenamar, ik merkte eigenlijk vrij weinig. Dacht echt dat het deze ronde niet gelukt was.  Had alleenal heel vroeg gevoelige borsten en daar werd steeds erger.  Een dag voot mijn nod werd ik heel misselijk,  duizelig.  Volgende dag meteen getest.  Nu achteraf was/ ben ik ook erg moe.  Verder mag ik niet klagen,  nu alleen nog moe en wat krampjes af en toe.  Ohja en veel trek. 

@lenamar , Hmm zou het dan toch? Hoeveelste dag zit je nu?? Misschien het weekend nog een keer testen als je nog niet ongesteld bent.. @vennie, spannend!! Lijkt me toch zo geweldig om een kloppend hartje te zien!! Hebben jullie al bedacht hoe jullie het willen gaan vertellen?Ik heb sinds een paar dagen dat ik me niet helemaal oke voel, wat hoofdpijn, veel moe en vandaag misselijk. Zit nu op dag 40 maar wil eigenlijk tot mijn langste cyclus van 52 dagen wachten met testen.. weet alleen niet of ik dat vol ga houden haha!Wij zijn niet getrouwd of iets dergelijks, ik weet niet zo goed wat er mee te doen. Jullie?? 

Terug
Bovenaan