Starten kinderwens

@Anomi, nu loopt dag 25 op z'n eind en nog 0 tekenen van een komende menstruatie. Wel steekjes in onderbuik, maar dit is anders dan menstruatiepijn. Van het weekend pas testen? Niet al woensdag bijvoorbeeld? 2 dagen na Nod?Ik heb nog steeds hoop, totdat ik ongesteld word.

Hoi dames ik ben vanaf maart 2018 gestopt met de prikpil (wat een troep is dat) dus zou betekenen 3maanden later is het uitgewerkt toch? Nu januari 2019 .. ik ben nog steeds niet ongesteld geworden wel heb ik volgens mij vorig jaar een eisprong gevoelt weet niet 100%zeker maar mijn klachten zijn regelmatig vreselijk misselijk pijnlijk borsten soms ff weg maar als mijn vriend er ff aan zit heb ik weer vreselijk pijnlijk gevoel er in ?en ik heb al een flinke buik soms voel ik veel gerommel en lijkt net of ik al getrappel voel en bewegingen kan ook darmen zijn denk ik ook wel is soms voel ik wel meer of zit het nu tussen mijn oren Hahah wie herkent dit ga van de week maar naar de huisarts stel het steeds maar uit bang voor teleurstelling omdat ik het eerst zeker wil weten ???ben benieuwd wat jullie er van vinden wat het zou kunnen zijn 

Haha je hebt gelijk, het weekend duurt nog wel erg lang!! Morgen of woensdag testen dan? Ik zou zelf proberen vol te houden tot woensdag, maar dat is eigenlijk een onmogelijke opgave haha. Je blijft inderdaad die hoop houden en wilt gewoon weten waar je aan toe bent.. 

@sil28 heb je al een test gedaan of nog niet? Dan heb je in ieder geval daar hopelijk wat duidelijkheid over. Mocht het negatief zijn, dan zou ik zeker naar de huisarts gaan en je door laten verwijzen!

@sil28 heb je al eens een zwangerschapstest gedaan of stel je dat ook uit omdat je de teleurstelling niet wil? Als ik jou was zou ik of testen, of snel een afspraak maken bij de huisarts. Je weet het pas zeker als je test. Waar wou je anders op wachten?  Succes!@Vennie, wij zijn getrouwd, vorig voorjaar. Omdat we dat graag wilden, niet uit praktisch oogpunt.

[quote quote=10151744]@sil28 heb je al eens een zwangerschapstest gedaan of stel je dat ook uit omdat je de teleurstelling niet wil? Als ik jou was zou ik of testen, of snel een afspraak maken bij de huisarts. Je weet het pas zeker als je test. Waar wou je anders op wachten? Succes! @Vennie, wij zijn getrouwd, vorig voorjaar. Omdat we dat graag wilden, niet uit praktisch oogpunt.[/quote]Dankjewel voor je reactie ik heb nog geen test gedaan ? ga wel eerst naar de huisarts want als ik niet zwanger bent kan hij verder kijken van hoe en wat 

@Anomienee nog niet gedaan ?maar ik ga morgen ff afspraak maken want als het geen zwangschap is moet er verder gekeken worden wand klachten gaan maar niet weg en buik groeit met weken dus hopen op geen enge dingen ofzo ? 

@Anominee nog niet gedaan ?maar ik ga morgen ff afspraak maken want als het geen zwangschap is moet er verder gekeken worden wand klachten gaan maar niet weg en buik groeit met weken dus hopen op geen enge dingen ofzo ? 

Terug
Bovenaan