Starten kinderwens

Wat een reacties op dit topic zeg, heel interessant om alle verschillende verhalen te lezen.Ik merk dat sinds ik hier op dit forum heb ‘uitgesproken’ dat wij er in 2019 ook voor gaan ik er opeens zoveel aan moet denken, zelfs over foliumzuur etc gedroomd vannacht haha. En ik ben pas net ongesteld nadat ik de laatste Nuvaring uit heb gedaan, dus dit is nog niet eens mijn eerste ‘echte’ menstruatie! Ik denk erg aan jullie en zal blijven meelezen, komende tijd heb ik zelf niet zoveel spannends in te brengen tot mijn menstruatie komt:)

@anomi, ja lijkt me ook heel mooi, maar ook wel spannend. Wij hadden bedacht om "gewoon" koffie te gaan drinken en dan nemen wik wat lekkers mee. Mijn vriend maakt dan muffins met daarop opa, oma, oom en tante. Voor de vrienden die wat verder weg wonen maken we een gekke foto :) @Leia, dat is altijd goed als je dat wil. Wij zijn niet getrouwd en vinden dit op zich ook niet zo belangrijk. Maar praktisch gezien, met een kleine op komst is dat zeker handig. Zie het ook bij mijn buren, die hebben geregistreerd partnerschap maar pas na de geboorte van de 1e, als de 1e nu voor bijv ID naar de gemeente moet, moeten beide ouders mee. Lijkt me zo onhandig. Wij wilden ook gaan vopr geregistreerd partnerschap,  maar de tarieven voor het trouwen in onze gemeente zijn erg gunstig geworden sinds 1 jan...

@Anomi, wel apart dat de dagen ervoor negatief waren. Zou het kunnen dat ik hem gemist heb als de laatste ongesteldheidsdag 25 dec was en ik 2 jan ben gestart met testen?

@Sil misschien kan je zelf alvast een test doen, want ik denk dat de huisarts dat ook wel zal vragen? En als het negatief is dan heb je dat in ieder geval uitgesloten en als het positief is verklaard het misschien wel een hoop?

@Vennie wij zijn 4 jaar geleden al getrouwd.

@lenamar wanneer zou je je NOD hebben?

Spannend Lenamar! Misschien een langere cyclus dan normaal? Of heb je een aardig vast ritme? Zou super leuk zijn als je wel zwanger bent natuurlijk.

[quote quote=10151841]Hoeveel dagen zit er trouwens bij jullie tussen je laatste ongesteldheidsdag en je ovulatie?[/quote]Bij mij tussen de 12-14 dagen. 

Terug
Bovenaan