Starten kinderwens

[quote quote=10153554]@Leia wat super leuk zeg! Echt heel fijn. Verder nog geen klachten buiten de vermoeidheid om? Je hebt groot gelijk, lekker samen de tijd nemen en samen genieten! Hoe reageerde ze? Hadden ze het zien aankomen? En hoe hebben jullie het verteld? Geniet van je zwangerschap![/quote]
We hadden voor onze ouders kleine kleertjes gekocht bij wijze van nieuwjaarscadeautje. Voor mijn zus had ik een rompertje met tante's lieveling. Mijn zwager gaan we het maandag vertellen en dan gaat er ook iets kleins mee. Mijn moeder had het wel een vermoeden en mijn zus had het door toen ik vroeg of we koffie konden komen drinken en of ze allebei thuis waren. Mijn schoonmoeder zag hem niet aankomen dus dat was heel leuk.
6 februari eerste echo, morgen 5 weken zwanger.
Ben inmiddels aangemeld voor Moeders voor Moeders dus ook voor het goede doel bezig!

Wat leuk dat er weer een aantal zijn aangesloten!
@loesjeee wat leuk!!!! Gefeliciteerd! Eerste ronde ook?? Hoe voel je je?
@leia heel leuk, leuk dat iedereen toch dan zo verrast is. Fijn dat het allemaal goed gaat! En goed bezig met moeders voor moeders! Geniet er maar lekker van:)
Ik helaas nog steeds niet ongesteld. Twijfel of m’n buikpijn afgelopen week niet gewoon de eisprong is geweest. Maar toen hebben we niet geklust dus dan zou het een verloren ronde zijn:( bah. Je probeert er maar niet mee bezig te zijn, maar ik kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is!

anomi-    
Ik ben mei/juni gestopt met de pil en nog geen cyclus. Heb eigenlijk voor donderdag een afspraak staan bij de gynaecoloog.
Nu heb ik ovulatie testen gedaan en die waren 30/31 dec positief dus goed geklust. Dus er maar vanuit gaan dat na 2 weken je dan ongeveer ongesteld zou moeten worden vanmorgen met een early test getest en deze was knal positief!!
Zo raar omdat ik dus mijn cyclus totaal niet weet. Nu maar de aankomende dagen nog een aantal keer testen en anders de afspraak toch op hoop van zegen maar af zeggen! 
Omdat het dus niet op gang kwam gewoon vanaf ongeveer augustus zonder condoom gedaan en dachten we zien het wel. Maar op een gegeven moment door de onzekerheid maar de ovulatie testen gedaan om te kijken of ik wel een eisprong zou hebben. En dus 30/31 dec met positieve ovulatie testen geklust.
Meer die wel zwanger zijn geraakt terwijl ze nog geen cyclus hadden?

Een paar dagen niet op het forum geweest, maar genoeg terug te lezen! 
Allereerst gefeliciteerd Loesje! Fijn dat je nog geen kwaaltjes heb! 
Wat leuk dat je het al aan een aantal belangrijke personen heb verteld, het moet vast heel speciaal zijn geweest!
En leuk dat er allemaal nieuwe vrouwen bij zijn gekomen, succes!
Komende week gaan wij weer met ovulatietesten beginnen voor ronde 2, ik hoop zo dat het ons gegeven is deze ronde! We gaan er iniedergeval alles aan doen om het mogelijk te maken. Momenteel is het erg druk op mijn werk dus heb gelukkig heel wat afleiding om er niet teveel aan te denken. 

Het lukt me niet om mijn bovenstaande reactie te bewerken, maar: Wat leuk dat je het al aan een aantal belangrijke personen heb verteld, het moet vast heel speciaal zijn geweest was voor leia bedoelt!

@loesje super gefeliciteerd!!! Heb je getest met de early pregnancy test van de action?

Ik zit ook nog in de eerste ronde en ga volgende week zaterdag testen, ben gewoon nieuwsgierig haha! Al die kwaaltjes waar je op gaat letten! 

@loesjee gefeliciteerd! Leuk om te horen. 
Ik helaas vandaag een negatieve test, terwijl in gisteren wel licht positief testte. En dit gewoon met dezelfde soort test, predictor early. Ik ga morgen nog een keer testen met het kruitvat merk. 
Lastig al dat wachten

Terug
Bovenaan