Starten kinderwens

jubi dankje! jaa met die van de action. Vandaag 2 van die testen gedaan allebei positief. Nu hopen dat dat morgen en overmorgen ook nog zo is!
gebruiker10101930 wat vervelend om te horen, hoop zo voor je dat die morgen wel positief is!
Ben ook steeds zo bang dat die van mij de volgende dag niet meer positief is. Zoals je kan lezen heb ij vandaag 2 duidelijke positieve gehad met de early test van de action. Hoop zo dat morgen ook positief is en ook voor jou natuurlijk!

Hoi meiden! 
Wat ontzettend leuk om mee te lezen en te zien dat een aantal meiden als gelijk positief nieuws hebben!! Het is jullie gegund!!.
Ik heb heb al heel wat pagina's terug voor het eerst geschreven. Ik heb 15 december voor het laatst mijn pil ingenomen, en werd op 18 december ongesteld. Was best benieuwd hoe mijn cyclus zou zijn, wanneer het op gang komt en of ik veel aan mijn lichaam zou merken. Behoorlijke steken in mn onderbuik gehad, de ene dag rechts  en de andere zag aan de linker kant. Na 13 dagen kreeg ik ontzettend gevoelige tepels(maybe to much info...), en de afscheiding veranderde ook heel duidelijk waardoor kon zien dat mijn eisprong er was. Vanochtend ben ik dus o gesteld geworden na 26 dagen. Vind het erg fijn  dat ik zie dar mijn lichaam na 11 jaar de pil het nog "doet" hihi. 

Jubi,  dus dit is mijn ervaring
 Vanaf maart willen wij echt serieus gaan klussen, maar ik merk wel heel erg dat ik veel naar het forum kijk, en daardoor toch erg er mee bezig ben, meer dan ik had gedacht... Ik dacht altijd dat een forum niet echt iets voor mij was. Ik ben wel begonnen sinds 15 dec met foliumzuur. 

Nou meiden, hopen dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn 

Hoi meiden! 
Wat ontzettend leuk om mee te lezen en te zien dat een aantal meiden als gelijk positief nieuws hebben!! Het is jullie gegund!!.
Ik heb heb al heel wat pagina's terug voor het eerst geschreven. Ik heb 15 december voor het laatst mijn pil ingenomen, en werd op 18 december ongesteld. Was best benieuwd hoe mijn cyclus zou zijn, wanneer het op gang komt en of ik veel aan mijn lichaam zou merken. Behoorlijke steken in mn onderbuik gehad, de ene dag rechts  en de andere zag aan de linker kant. Na 13 dagen kreeg ik ontzettend gevoelige tepels(maybe to much info...), en de afscheiding veranderde ook heel duidelijk waardoor kon zien dat mijn eisprong er was. Vanochtend ben ik dus o gesteld geworden na 26 dagen. Vind het erg fijn  dat ik zie dar mijn lichaam na 11 jaar de pil het nog "doet" hihi. 

Jubi,  dus dit is mijn ervaring
 Vanaf maart willen wij echt serieus gaan klussen, maar ik merk wel heel erg dat ik veel naar het forum kijk, en daardoor toch erg er mee bezig ben, meer dan ik had gedacht... Ik dacht altijd dat een forum niet echt iets voor mij was. Ik ben wel begonnen sinds 15 dec met foliumzuur. 

Nou meiden, hopen dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn 

@moontje fijn om te horen dat je lichaam zo werkt zoals het zou moeten werken! Lijkt me wel spannend. Ik heb ook 10 jaar aan de pil gezeten dus ik ben ook in afwachting van. Als mijn cyclus 28 dagen duurt, zou ik over 10 dagen ongesteld moeten worden. Ben diverse keren al aan de slag geweest met ovulatie testen maar eigenlijk nog geen positieve test gehad. Afwachten allemaal☺

loesje: wat super gefeliciteerd!!
Nu even een vraag van mij aangezien ik normaal dit weekend mijn ei had moeten hebben maar volgens de testen nog niks aan de hand is vroeg ik me af of jullie het voelen wanneer jullie eisprong is ?
Ik heb vandaag al hele dag zo.n zeurderig gevoel onder in mijn buik beetje menstruatie achtige krampen en soms echt zeur bij mijn eierstokken. Herkennen jullie dit gevoel ?? Wat zou het kunnen zijn
Liefs

Hoi Loontje,
Ik had toevallig vorige maand ook last van menstruatiepijn en bij het afvegen rozige afscheiding. Ik ben er bijna van overtuigd dat het mijn eisprong was als ik mijn cyclus terug bekijk. Dus zou zomaar kunnen dat het je eisprong is, de 1 voelt er helemaal niets van en een ander weer wel. :)

Terug
Bovenaan