Starten kinderwens

Ik ben op dit moment ( sorry) heel vochtig? me hele string is nat van de vochtigheid heb er de hele dag ook al last van miss dat dat een teken is ???

Ja zou kunnen! Mijn cyclus was niet op gang maar door ovulatie testen zag ik dus wel dat ik gewoon een eisprong had 30/31dec. Toen had ik ook erg veel afscheiding. 
En nu ik terug denk had ik dat alleen maar bepaalde periodes dus denk dat toen ook elke keer mijn eisprong naderde! 

Toetieeee: nou verschrikkelijk he hahahahah 
Loesje: okee dan zal het wel zo kunnen zijn ja mmm miss dan toch wel goed aan gedaan dit weekend en de dagen er voor te klussen. Hopen op goed geluk deze maand hihi

Hallo lieve dames,
Ik zou graag met jullie meeschrijven. Wij gaan proberen om zwanger te worden van ons 1e kindje. Ik ben 28 en mijn vriend 30.
Ik zit nu ook op het wachtbankje. Afgelopen November zijn we gestopt met de pil en dit is dus onze 2e ronde. Mijn vorige cyclus was 28 dagen.
Ik had mijn eisprong berekend aan de hand van mijn vorige cyclus en kwam uit dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong zou hebben. Persoonlijk denk ik dat ik hem vrijdag heb gehad. Ik voelde namelijk krampen in mijn onderbuik al 2 dagen (en dit verdween die dag) en ook mijn cervixslijm was doorzichtig/wit en erg elastisch (aangezien ze zeggen dat je dan op je vruchtbaarst bent?) 
Gerekend aan de hand van mijn laatste cyclus zou mijn NOD 23 januari zijn.
Spannend!! 
Succes voor jullie allemaal! 
Liefs Sabine

Terug
Bovenaan