Starten kinderwens

Ik hoop dat jullie mijn foto kunnen zien. Dit is dus al dagen hetzelfde elke keer zo.n licht streepje. Wat houd het eigenlijk in ?? Komt mijn ei dan nog ?? Of is die al geweest ik snap er echt helemaal niks meer van :(

Zie je foto niet maar ik had ook elke keer een heel licht streepje. Betekend helaas niks. Moet echt een dikke streep krijgen. 

Ik denk dat ik het deze maand maar laat mocht het niet raak zijn deze maand bestel in in de week dat ik ongesteld ben wel ovulatietesten van sensitest dan begin ik direct wel wanneer mijn ong voorbij is ik zou ook werkelijk niet weten wanneer ik men ei zou hebben. Heb nu alleen menstruatieklachten en pijn in de onderrug en wat ik jullie gisteren zij heeel vochtig en steken/pijntjes bij me eierstokken. Je zult denken dat hij nog moet komen.. maarja ik weet het niet :(

Hoi allemaal!
Ik lees hier al twee maanden mee, vond het tijd om ook eens iets te schrijven.
Ik ben 31 jaar en na 14 jaar pilgebruik nu 2 maanden gestopt met de pil. Ik zit nu in ronde twee en verwacht deze woensdag mijn NOD. Ik heb deze maand gebruik gemaakt van de digitale ovulatietest van Clear Blue. Ik hoop natuurlijk dat de test effectief is gebleken :).

@loontje, wat ik er van begrijp moet het inderdaad een dikke streep zijn! 
Voor mij dag 47 deze ronde. Weet nu achteraf eigenlijk zeker dat de buikpijn vorige week m’n eisprong is geweest.. heb de dag erna of 2 dagen erna wel geklust, maar dat zal helaas te laat zijn:( nu maar wachten op de menstruatie.. Ik ga de volgende ronde ook starten met ovulatietesten en temperaturen! Hopelijk werkt dat dan maar mee..

Terug
Bovenaan